Είστε εδώ

F1

Formula 1, δοκιμές, 4η μέρα: Ο Κούμπιτσα στην κορυφή

του Σωτήριου Χάλλα

Έχουμε δει πολλές εκπλήξεις στη Formula 1, όμως λίγες είναι σαν αυτή που μας επιφύλασσε η πρώτη μέρα του δεύτερου τριημέρου των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού με τη λήξη της διαδικασίας είδαμε στην κορυφή των χρόνων να φιγουράρει το όνομα του Ρόμπερτ Κούμπιτσα.

Ο Πολωνός μετά τη Williams όπου αγωνιζόταν το 2019, μεταπήδησε στην Alfa Romeo στην οποία έχει το ρόλο του τρίτου οδηγού. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που ο Κούμπιτσα οδήγησε τη C39 σε επίσημη διαδικασία, μετά από το πρωινό σκέλος των χειμερινών δοκιμών την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου.

Ο καλύτερος χρόνος που είχε πετύχει μια εβδομάδα νωρίτερα ήταν 1:18.386 με αποτέλεσμα να ανέβει μέχρι την όγδοη θέση, όμως τώρα σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:16.942 και κατάφερε να είναι ο πιο γρήγορος της διαδικασίας. Η Alfa Romeo είχε καταφέρει κάτι αντίστοιχο τη δεύτερη μέρα των δοκιμών, όταν ο Ραϊκόνεν οδήγησε στο απογευματινό σκέλος και “έγραψε” 1:17.091.

Πίσω από τον Κούμπιτσα, ο δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Γκασλί, με τον Άλμπον να ακολουθεί. Τα μονοθέσια και των δύο οδηγών αντιμετώπισαν προβλήματα, τα οποία είχαν αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο από τις δοκιμές.

Ο Χάμιλτον έμεινε πιο πίσω αφού ο χρόνος ήταν ο τέταρτος καλύτερος, με τον Στρολ στην πέμπτη θέση και τον Φέτελ στην έκτη. Ρικιάρντο και Σάινθ βρέθηκαν στις θέσεις 7 και 8, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Λατίφι και Γκροζάν.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υπήρξαν κάποια απρόοπτα όπως η έξοδος του Φέτελ που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και η εγκατάλειψη του Λατίφι από μηχανική βλάβη.

Βέβαια πρόκειται για δοκιμές οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε τι δοκίμαζαν οι ομάδες, με τι φορτίο καυσίμου κινήθηκαν, αν πίεσαν τα μονοθέσιά τους ή όχι και πολλούς άλλους παράγοντες. Ωστόσο, το να βλέπεις το όνομα του Πολωνού να φιγουράρει στην πρώτη θέση, έστω υπό αυτές τις συνθήκες, όταν πριν μερικά χρόνια κινδύνευσε να χάσει εντελώς το δεξί του χέρι, είναι μια όμορφη εικόνα.

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.