Είστε εδώ

F1

Formula 1: Δε θα έρθουν το 2021 οι νέοι κανονισμοί

του Σωτήριου Χάλλα

Οι αλλαγές στους κανονισμούς που θα βλέπαμε από το 2021 στη Formula 1, θα περιμένουν ένα χρόνο ακόμα, αφού οι ομάδες αποφάσισαν ομόφωνα να καθυστερήσει η εισαγωγή τους λόγω των προβλημάτων που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός.

Η FIA, η Formula 1 και οι επικεφαλής τρων 10 ομάδων πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη, στην οποία αποφάσισαν ομόφωνα την αναβολή για το 2022 της εφαρμογής των κανονισμών. Ωστόσο, αυτή η αλλαγή αφορά μόνο τους τεχνικούς κανονισμούς, αφού το budget cap θα επιβληθεί κανονικά.

Όσον αφορά τα μονοθέσια, οι ομάδες δε θα χρειαστεί να εξελίξουν νέα για το 2021, αλλά θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το σασί με το οποίο θα αγωνιστούν το 2020, όπως και όποτε ξεκινήσει η σεζόν. Αυτό έγινε ώστε να υπάρξει μείωση εξόδων, καθώς η πραγματοποίηση λιγότερων αγώνων θα επηρεάσει πολύ τις μικρότερες ομάδες, στις οποίες κάθε χαμένο εκατομμύριο είναι πολύ σημαντικό, σε αντίθεση με τις μεγαλύτερες που δεν επηρεάζονται σημαντικά.

Η καθυστέρηση εφαρμογής των κανονισμών σε συνδυασμό με τη χρησιμοποίηση του ίδιου σασί για δύο χρονιές, δίνει πολύ μεγάλη ανάσα στις ομάδες. Ακόμα και αν δεν είχε προκύψει κανένα απρόοπτο, το 2020 θα ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά αφού όλοι θα έπρεπε να μοιράσουν το προσωπικό ανάμεσα στην εξέλιξη του τρέχοντος μονοθεσίου και την ανάπτυξη του καινούριου.

Επιπλέον, εκτός από το σασί που θα μεταφερθεί αυτούσιο από το 2020 στο 2021, θα επιβληθεί πάγωμα εξέλιξης και σε ορισμένα άλλα μέρη του αυλτοκινήτου, τα οποία θα καθοριστούν μελλοντικά.

Στην απόφαση υπήρχε συμφωνία εννέα ομάδων ήδη από τις 17 Μαρτίου, όμως τότε η Ferrari είχε ζητήσει χρόνο να το σκεφτεί, με την ιταλική ομάδα να λέει το ναι δύο μέρες αργότερα.

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ