Είστε εδώ

F1

Formula 1: Άλντο Κόστα: Οι διαφορές στο περιβάλλον των Mercedes και Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Δεν είναι πολλοί οι άνθρωποι που μπορούν να πουν ότι έχουν εργαστεί σε Ferrari και Mercedes, έχοντας μάλιστα πετύχει και με τις δύο ομάδες, όμως ο Άλντο Κόστα είναι ένας από αυτούς.

Ο Κόστα πήγε στη Ferrari στα τέλη της δεκαετίας του ’90, αρχικά στο σχεδιαστικό τομέα και έπειτα στον τεχνικό. Κατά τη διάρκεια των επιτυχιών της Scuderia με τους έξι συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών και τους πέντε συνεχόμενους οδηγών, επί Σουμάχερ, ο Κόστα ήταν κομμάτι της ιταλικής ομάδας.

Στη Mercedes πήγε λίγο πριν αρχίσει η δική της εποχή επικράτησης και έκτοτε ήταν παρών σε όλη την πορεία της ομάδας προς την απόλυτη επικράτηση από το 2014 και μετά, μέχρι τον Ιούλιο του 2018 που ανακοινώθηκε ότι μετά το τέλος εκείνης της σεζόν δε θα ήταν πλέον ενεργό μέλος αλλά θα είχε συμβουλευτικό ρόλο. Ο Ιταλός επέλεξε αυτή την αλλαγή προκειμένου να περνάει περισσότερο χρόνο στην Ιταλία, αφού το εργοστάσιο της ομάδας βρίσκεται στη Βρετανία.

Μιλώντας για τις διαφορές ανάμεσα στις δύο ομάδες που έχουν κατακτήσει τα 13 από τα πρωταθλήματα κατασκευαστών της τελευταίας εικοσαετίας, ο Κόστα είπε ότι η μετάβαση από τη μία στην άλλη ήταν ανώδυνη, λόγω του εντελώς διαφορετικού τρόπου εργασίας. Σύμφωνα με τον Κόστα στη Ferrari υπάρχει μόνιμα πάρα πολλή πίεση από οπαδούς, media και μετόχους, αφού η ομάδα “κουβαλάει” στους ώμους της όλη την Ιταλία. Χαρακτηριστικά είπε ότι ακόμα και ο άνθρωπος που φτιάχνει καφέ σου δημιουργεί πίεση.

Αντίθετα, στη Mercedes ο Ιταλός είπε ότι όλα τα προβλήματα λύνονται με βάση τη βέλτιστη τεχνική λύση και μέσα σε φυσιολογικές ώρες εργασίας. Δεν υπάρχουν πολιτικά παιχνίδια. Απεναντίας, δημιουργείται ένα κλίμα στο οποίο ο κάθε ένας μπορεί να αποδώσει τον καλύτερο εαυτό του χωρίς να φοβάται κάποιο πιθανό λάθος.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Αρκτικής

Την πρώτη τους νίκης οδηγώντας Toyota Υaris WRC σημείωσαν οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν, κερδίζοντας το ράλι Αρκτικής, ένας αγώνας για το πρωτάθλημα Φινλανδίας με έδρα το Ροβανιέμι, το χωριό του Άγιου Βασίλη. 

Aγορά-2019

Στα 115.090 καινούργια αυτοκίνητα «έκλεισε» το 2019. 11.246 περισσότερες καινούργιες ταξινομήσεις από το 2018 που ήταν 103.844.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Με το Νο74 στις πόρτες και τη γαλανόλευκη στα παράθυρα, στο Peugeot 208, είναι η συμμετοχή του Νίκου Παυλίδη με συνοδηγό τον Άλαν Χάριμαν στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, Μόντε Κάρλο, που διεξάγεται 23-26 Ιουνίου 

OMAE

Πολλά ακούστηκαν στη πρόσφατη συνεδρίαση της διοικούσας επιτροπής της ΟΜΑΕ σύμφωνα με πληροφορίες. 

Οι τόνοι σηκώθηκαν στο θέμα για το αν θα πρέπει να γίνουν ή όχι εκλογές (καθώς εάν δεν γίνουν δεν υπάρχουν και αγώνες…) για νέο Δ.Σ.

WTCC

Πριν ένα χρόνο η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Lynk, που ανήκει στον όμιλο Geely, έγραφε τα πρώτα χλμ. στην πίστα και μετά από 12 μήνες σήκωσε το βαρύτιμο κύπελλο του παγκόσμιου πρωταθλητής WTCC (world touing carcup).

Toyota GR Supra vs Ford Mustang Bullitt

Δύο από τα πιο ποθητά μοντέλα στην κατηγορία των sports cars σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η Toyota GR Supra, η ταχύτερη έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου και το Ford Mustang Bullitt, η έκδοση που δημιουργήθηκε ώστε η αμερικανική μάρκα να τιμήσει τα 50 χρόνια από την κυκλοφορία της ομώνυμης ταινίας με π

WRC, Hyundai Motorsport

Η Hyundai Motorsport θα υποστηρίξει δύο πληρώματα που θα οδηγήσουν σε 8 αγώνες του WRC των τελευταίων προδιαγραφών 2020, τo i20 R5, στην κατηγορία WRC2.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Αυτό είναι το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, των Γκρίνσμιθ-Έντμονσον, που διακρίνεται στις εγκαταστάσεις της M-Sport.

Φέρει διαφορετικούς χρωματισμούς από τα άλλα δύο εργοστασιακά Fiesta WRC, λόγω χορηγών.

Το βρετανικό πλήρωμα θα δώσει το παρών σε 9 αγώνες του WRC τo 2020.

Formula 1, Mercedes W11

Η παγκόσμια πρωταθλήτρια των τελευταίων 6 ετών στη Formula 1, η Mercedes, θα αποκαλύψει το μονοθέσιό της  προδιαγραφών 2020, στις 14 Φεβρουαρίου.

Τόπος, η πίστα του Σίλβερστον με το καινούργιο Mercedes W11 να καλύπτει  μια απόσταση 100 χλμ. για τις ανάγκες διαφημιστικού υλικού.

Συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης

Με την εισαγωγή ολοένα και περισσότερων συστημάτων στα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι δύσκολο για το κοινό να έχει ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα σχετικά με τη λειτουργία του κάθε ενός, ενώ οι κατασκευαστές κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την κατάσταση με τις ονομασίες που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν για να