Είστε εδώ

F1

Φλάβιο Μπριατόρε για Φέτελ: "Εστιάζει στη νίκη και όχι στο πρωτάθλημα"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φλάβιο Μπριατόρε έχει γράψει τη δική του ιστορία στη Formula 1 με το πέρασμά του από την ομάδα της Benetton και από εκείνη της Renault αλλά και με τους ποικίλους τρόπους με τους οποίους κατάφερνε συχνά να βρίσκεται στο κέντρο του ενδιαφέροντος, όχι απαραίτητα για καλό λόγο.

Πρόσφατα ο Ιταλός μάνατζερ έδωσε συνέντευξη στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2016, Νίκο Ρόσμπεργκ, στην οποία μεταξύ άλλων είπε ότι με τη λογική από την οποία διέπεται ο Φέτελ ήταν απολύτως αναμενόμενο να χάσει το πρωτάθλημα.

Συγκεκριμένα ο Μπριατόρε είπε ότι το λάθος του Φέτελ εντοπίζεται στο ότι προσπαθεί συνεχώς να κερδίσει. Φυσικά δεν ισχυρίζεται ότι ένας οδηγός δεν πρέπει να κυνηγάει τη νίκη αλλά όπως εξηγεί στη συνέχεια εννοεί ότι αυτός που κάνει πρωταθλητισμό πρέπει να εστιάζει πρώτα στο να πάρει αρκετούς βαθμούς και ύστερα στη νίκη.

Φυσικά με τους παραπάνω ισχυρισμούς δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί στο περιστατικό Φέτελ-Χάμιλτον στη Μόντσα. Η γνώμη του για το συμβάν είναι πως πρέπει κάποιος να εξηγήσει στον Φέτελ ότι ο αγώνας έχει 53 γύρους και όχι έναν.

Μάλιστα, είπε ότι αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα και με τον Αλόνσο (τον οποίο ο ίδιος ανέδειξε) όταν ο Ισπανός βρισκόταν στην αρχή της καριέρας του.

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.