Είστε εδώ

F1

Ferrari : Mετά από έναν χρόνο, μετά από 15 αγώνες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί στο motorhome της Ferrari τα φώτα να είναι ακόμα αναμμένα και η σαμπάνια να ρέει άφθονη, λόγω της μεγάλης νίκη του Σαρλ Λεκλέρκ, αλλά ο Ματίας Μπινότο (αγωνιστικός διευθυντής) και τα υπόλοιπα στελέχη πρέπει να «φανούν» ψύχραιμοι. 

Και αυτό γιατί η Ferrari είχε να κερδίσει 15 Γκραν Πρι. 

Η Ferrari είχε κερδίσει πριν από έναν χρόνο περίπου (26 Αυγούστου 2018) με τον Φέτελ στο Βέλγιο και μερικές βδομάδες μετά με τον Ραϊκόνεν στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ στην πίστα του Τέξας στις 28 Οκτωβρίου. 

Από τότε είχε να κερδίσει η Ferrari.

Φέτος «άργησε» πάρα πολύ. 12 Γκραν Πρι συμπληρώθηκαν χωρίς κάποιος από τους Φέτελ και Λεκλέρκ  να ανέβουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. 

Το 13ο Γκραν Πρι αποδείχτηκε τυχερό για τη Ferrari καθώς ο Λεκλέρκ, πήρε την πρώτη φετινή νίκη για τη Ferrari και την πρώτη της καριέρα τους. 

Ο Φέτελ ακόμα δεν έχει σηκώσει το κύπελλο του νικητή για φέτος…

Ίσως έρθει και η σειρά του καθώς στο Σπα, τα Ferrari έδειξαν ότι αναστήθηκαν, παρά το γεγονός ότι ο Φέτελ δεν έδωσε διαστάσεις θριάμβου, αφήνοντας τα Mercedes boys να πιούν νερό από την πηγή (να μαζέψουν δηλαδή πολύτιμους βαθμούς). 

Δείτε στο video που ακολουθεί τι δήλωσε ο Λεκλέρκ μετά την 1η του νίκη.    

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Για ακόμα μια φορά η Ford αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια των δικυκλιστών.

Έπρεπε να φτάσουμε στο πρωινό της πέμπτης μέρας των χειμερινών δοκιμών, προκειμένου η Ferrari να πιέσει το μονοθέσιό της και να κατεβάσει τους χρόνους της, κάτι το οποίο έκανε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πίσω από το τιμόνι της SF1000.

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με

Η Λα Ντεφάνς βρίσκεται ακριβώς σε ευθεία γραμμή από την Αψίδα του Θριάμβου στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης του Φωτός, το πάντα ρομαντικό Παρίσι.

Προφανώς για να βιντεοσκοπήσει η Jaguar εν κινήσει την F-Pace SVR δε βάζει κάποιον τεχνικό με την κάμερα στον ώμο να τρέχει. Γίνεται επαγγελματική δουλειά με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την πρεμιέρα του νέου Golf GTI να πλησιάζουν, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες που δείχνουν πώς θα είναι η νέα γενιά του γερμανικού hot hatch.

Ένα από τα συστατικά επιτυχίας της Toyota είναι ότι έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία, κάτι που ισχύει και για τη θυγατρική Lexus.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τέταρτης μέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού στο απογευματινό κομμάτι της διαδικασίας δεν έκανε κάποιος άλλος, ταχύτερο χρόνο.