Είστε εδώ

F1

Ferrari: Είναι νόμιμος ο κινητήρας της;

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Η Ferrari μπορεί να μην είχε καταφέρει να πάρει κάποια νίκη μέχρι πριν το Γκραν Πρι του Βελγίου, όμως ήταν φανερό ότι αυτό γινόταν λόγω στη σχεδίαση του μονοθεσίου, αφού όλοι είχαν καταλάβει ότι ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα δυνατός.

Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα στο Σπα και τη Μόντσα, δύο πίστες στις οποίες η ισχύς του κινητήρα παίζει καταλυτικό ρόλο, αφού έχουν μεγάλες ευθείες. Χαρακτηριστικά, στο ιταλικό Γκραν Πρι, ακόμα και όταν ο Χάμιλτον κατάφερνε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού να βρεθεί κοντά στον Λεκλέρκ ώστε να έχει DRS, ο Μονεγάσκος κατάφερνε να μένει μπροστά από τον Βρετανό αφού το ιταλικό μονοθέσιο πετύχαινε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα.

Ωστόσο, όλη αυτή η δύναμη έχει προκαλέσει αμφιβολίες σχετικά με τη νομιμότητά της στις αντίπαλες ομάδες. Γι’ αυτό ο Τότο Βολφ, επικεφαλής της Mercedes, έστειλε επιστολή στην FIA με την οποία ζητάει να εξεταστεί για τυχόν παραβιάσεις των κανονισμών ο κινητήρας της Scuderia.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι επικρατέστερες υποθέσεις για το πλεονέκτημα ισχύος της Ferrari είναι τρεις. Σύμφωνα με την πρώτη η μπαταρία είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει περισσότερα kW στον ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με τη δεύτερη ο κινητήρας μπορεί να αποθηκεύσει και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει περισσότερο καύσιμο σε συγκεκριμένα σημεία, τα οποία βρίσκονται ανάμεσα στους αισθητήρες που ελέγχουν τη λειτουργία του. Η τρίτη είναι ότι καταναλώνει περισσότερο λάδι από το επιτρεπόμενο ώστε να “βγάζει” περισσότερη ιπποδύναμη.

Χαρακτηριστικά ο Αυστριακός είπε ότι αυτή τη στιγμή οι Mercedes, Renault και Honda είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο και μόνο η Ferrari ξεχωρίζει, κατά πολύ μάλιστα, οπότε αυτό για τον ίδιο είναι ύποπτο. Ωστόσο, ανέφερε ότι αν οι Ιταλοί μηχανικοί έχουν σκεφτεί κάτι το οποίο είναι νόμιμο, τότε πρέπει οι υπόλοιποι κατασκευαστές να τους “βγάλουν το καπέλο”.

Σχετικά άρθρα

Ο Τζίτζι Βιλορέζι πριν από 80 χρόνια (1940) οδηγώντας τη Maserati Tipo 4CL κατακτούσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη (τέταρτη στη σειρά για τη Maserati)  στον πιο παλιό αγώνα της Ιταλίας, το Τarga Florio στους δρόμους της Σικελίας.

Στην τελική ευθεία για το πράσινο φως βρίσκονται οι αγώνες στη χώρα μας υπό την νέα ΟΜΑΕ.

Τι αλλάζει και τι ισχύει από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου σε ο,τι αφορά τις άδειες διεξαγωγής αγώνων σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της ΓΓΑ.    

Η πανδημία φρέναρε και ακύρωσε τους όποιους προγραμματισμούς για αποδράσεις εκτός συνόρων.

Η ζωή όμως επιστρέφει σιγά-σιγά στην κανονικότητα.

Το 1964 στους κινηματογράφους προβάλλονταν η ταινία “Goldfinger” με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του ΣΟΑΑ για τους αγώνες στη χώρα μας: 

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

Εδώ και πολύ καιρό ακούγεται έντονα ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 θα ξεκινήσει από την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιηθούν δύο αγώνες στην πίστα του Σπίλμπεργκ.