Είστε εδώ

F1

Φερνάντο Αλόνσο: Αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φερνάντο Αλόνσο μπορεί να μη συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2019 όμως είχε πει από όταν ανακοίνωσε την αποχώρησή του ότι δεν αποκλείει την πιθανότητα να επιστρέψει για εκείνο του 2020.

Τώρα, λοιπόν, ήρθαν κάποιες δηλώσεις του να επιβεβαιώσουν τον τότε ισχυρισμό του. Στο πλαίσιο συνέντευξης στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, ο Ισπανός είπε ότι η κατάκτηση ενός τρίτου πρωταθλήματος θα ήταν η υπέρτατη χαρά που θα μπορούσε να πάρει.

Επιπλέον, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είπε: έτσι και αλλιώς είχα πει ότι στην αποχώρησή μου ταιριάζει περισσότερο η φράση “θα τα ξαναπούμε” και όχι το “αντίο”. Δεν έχω σχέδια αυτή τη στιγμή για το 2020.

Όταν αναφέρεται η ηλικία του (37) ο Αλόνσο απαντάει: πιστεύω ότι έχω κάποια χρόνια κορυφαίας απόδοσης μπροστά μου. Άλλωστε, τρέχεις όσο διάστημα νιώθεις ικανός. Όταν αισθανθείς ότι υπόλοιποι είναι καλύτεροί σου, τότε πρέπει να αποχωρήσεις. Ο Σουμάχερ έτρεχε μέχρι τα 43 του.

Σχετικά με τους υπόλοιπους οδηγούς, ανέφερε ότι θαυμάζει πάρα πολύ τον Κούμπιτσα που κατάφερε να βρεθεί και πάλι στο grid, τόσο λόγω του ατυχήματος όσο και επειδή μέχρι πριν λίγους μήνες φαινόταν ότι όλες οι πόρτες είναι κλειστές.

Τέλος, συμβούλευσε τον Λεκλέρκ να είναι ήρεμος στην αρχή της σεζόν λέγοντας ότι το πρωτάθλημα κερδίζεται στο δεύτερο μισό, εξέφρασε την άποψη ότι το 2018 ήταν η τελευταία χρονιά κυριαρχίας της Mercedes και είπε ότι ο Φέτελ παρά την κακή χρονιά που είχε, παραμένει ένα πραγματικός πρωταθλητής.

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.