Είστε εδώ

F1

Φελίπε Μάσα: Βασικός υπεύθυνος ο Φέτελ για το χαμένο πρωτάθλημα

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί να έχουν περάσει ήδη δέκα μέρες από τον αγώνα του Μεξικό στον οποίο ο Λιούις Χάμιλτον κλείδωσε τον τίτλο των οδηγών όμως τα σχόλια σχετικά με το πρωτάθλημα που είδαμε το 2018 δεν έχουν σταματήσει ακόμα.

Το όνομά του στη λίστα όσων σχολίασαν τα φετινά τεκταινόμενα προσέθεσε ο Φελίπε Μάσα ο οποίος θέλησε να πάρει θέση σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν τον Φέτελ και τη Ferrari στην απώλεια του πρωταθλήματος με τον Βραζιλιάνο να λέει ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης αναλογεί στον Φέτελ.

Φυσικά ο πρώην οδηγός της Scuderia αναγνωρίζει ότι υπήρξαν αρκετά λάθη και από τη μεριά της ομάδας όμως πιστεύει ότι στιγμές όπως η Γερμανία και η επαφή με τον Μπότας στη Γαλλία μετατοπίζουν την ευθύνη πιο πολύ προς το μέρος του Φέτελ.

Πέρα από τα λάθη της Ferrari και του Φέτελ ο Μάσα πιστεύει ότι ακόμα και αν δεν είχαν γίνει πολλά από αυτά και πάλι η Mercedes και ο Χάμιλτον θα είχαν καταφέρει να βρεθούν στην κορυφή και είπε ότι τον φετινό τίτλο ο Βρετανός τον άξιζε στο 100%.

Κλείνοντας ο Μάσα είπε ότι θεωρεί αρκετά πιθανό ο άνθρωπος που του στέρησε τον τίτλο το 2008 να καταφέρει τα επόμενα χρόνια να καταρρίψει όλα τα ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι ο Χάμιλτον είναι το φαβορί και για την κατάκτηση του τίτλου του 2019.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.