Είστε εδώ

F1

Δοκιμές Βαρκελώνης: Ποιος βρέθηκε στην κορυφή την πρώτη μέρα;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φερστάπεν ήταν ο οδηγός που βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων μετά το πέρας της πρώτης από τις δύο προγραμματισμένες ημέρες δοκιμές που γίνονται στην πίστα της Βαρκελώνης, λίγες μέρες μετά το Γκραν Πρι που έγινε εκεί.

Όσον αφορά τους χρόνους που έγιναν το πρωί η πρωτιά πήγε στον Γκροζάν όμως το απόγευμα, ο Φέτελ κατέβασε αυτόν το χρόνο. Δύο ώρες πριν το τέλος της διαδικασίας ο Σάινθ ήταν αυτός που βελτίωσε ακόμα περισσότερο ενώ με μία ώρα να απομένει ο Φερστάπεν ανέβασε το όνομά του στην κορυφή κάνοντας καλύτερο χρόνο από εκείνον του Σάινθ κατά μόλις 0.034 δευτερόλεπτα.

Τόσο ο Φερστάπεν όσο και ο Σάινθ χρησιμοποίησαν την πιο μαλακή από όλες τις διαθέσιμες γόμες για να κάνουν τους χρόνους τους, την hypersoft (αυτή με το ροζ χρώμα στα πλαϊνά).

Όσον αφορά τις πιο πίσω θέσεις τελικά ο Γκροζάν κατάφερε με τον πρωινό του χρόνο να βρεθεί στη 4η θέση ενώ στην 5η θέση κάνοντας την έκπληξη βρέθηκε ο Νίκολας Λατίφι ο οποίος συμμετείχε στις δοκιμές με την ομάδα της Force India τη στιγμή που ο Χάμιλτον βρέθηκε στην 6η θέση.

Καλούς χρόνους πέτυχαν και άλλοι οδηγοί που δε συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1 οπότε έχουν και περιορισμένη εμπειρία όπως ο Τζιοβινάτσι και ο Ρόουλαντ που με Sauber και Williams αντίστοιχα βρέθηκαν στις θέσεις 9 και 10.

Δείτε αναλυτικά την κατάταξη της πρώτης μέρας των δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης.

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.