Είστε εδώ

F1

Διοικητικά Formula 1: 16 πίστες "στήνουν στον τοίχο" τη Liberty Media

του Σωτήριου Χάλλα

Οι φωνές εναντίον της Liberty Media, εταιρεία στην οποία ανήκει η Formula 1, γίνονται ολοένα και περισσότερες με τις τελευταίες να προέρχονται από τον σύνδεσμο Formula One Promoters Association (FOPA).

Στις τάξεις του συναντάμε 16 από τις 21 πίστες του πρωταθλήματος και στη θέση του προέδρου βρίσκεται ο Στιούαρτ Πρινγκλ, επικεφαλής της πίστας του Silverstone. Ο FOPA συνεδρίασε στο Λονδίνο τη Δευτέρα, 28/01 και εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ασκεί έντονη κριτική στη Liberty Media.

Μεταξύ των θεμάτων που θίγονται είναι η στροφή προς τα συνδρομητικά κανάλια. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι από το 2019, για πρώτη φορά, στη Βρετανία όλοι οι αγώνες εκτός από εκείνον του Silverstone θα μεταδίδονται από το τηλεοπτικό δίκτυο Sky το οποίο είναι επί πληρωμή. Ο FOPA τονίζει ότι κινήσεις όπως αυτή μπορεί βραχυπρόθεσμα να αυξάνουν τα έσοδα όμως μακροπρόθεσμα βλάπτουν το άθλημα.

Επίσης, η liberty Media κατηγορείται ότι πολλές φορές εισάγει νέες ιδέες χωρίς να συμβουλευτεί τους διοργανωτές των Γκραν Πρι οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις διαθέτουν μακροχρόνια εμπειρία.

Ακόμα, γίνεται έμμεση αναφορά στην επιμονή της αμερικανικής εταιρείας να οργανώσει και δεύτερο Γκραν Πρι στις Η.Π.Α. η οποία την οδήγησε να προτείνει στο Μαϊάμι να γίνει αγώνας δωρεάν (όλες οι πίστες πληρώνουν παράβολο προκειμένου να μπορούν να διοργανώνουν αγώνα της Formula 1). Προειδοποιεί, μάλιστα, τη Liberty Media ότι δεν πρέπει να υποβαθμίζει τους παλαιούς αγώνες και να εισάγει νέους εις βάρος τους.

Εκτός του Silverstone, οι υπόλοιπες 15 πίστες που συμμετέχουν στον FOPA είναι: Αυστραλία (Μελβούρνη), Αζερμπαϊτζάν (Μπακού), Ισπανία (Καταλωνία), Καναδάς (Circuit Gilles Villeneuve), Κίνα (Σανγκάη) – δεν ήταν παρούσα στη συνάντηση, Γαλλία (Paul Ricard), Αυστρία (Red Bull Ring) – εκπροσωπήθηκε από την Ουγγαρία, Γερμανία (Χόκενχαϊμ), Ουγγαρία (Hungaroring), Βέλγιο (Spa-Francorchamps), Ιταλία (Μόντσα), Σιγκαπούρη, Μεξικό (Autodromo Hermanos Rodriguez), Η.Π.Α. (Circuit of the Americas) και Βραζιλία (Interlagos).

Οι πέντε πίστες που ΔΕΝ εκπροσωπούνται είναι: Μπαχρέιν, Μονακό, Ρωσία (Σότσι), Ιαπωνία (Σουζούκα) κα Αμπού Ντάμπι (Yas Marina).

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.