Είστε εδώ

F1

Αλλαγές κανονισμών: Mercedes και Red Bull θα αντιγράψουν την Alfa Romeo;

του Σωτήριου Χάλλα

Οι άνθρωποι της Alfa Romeo δηλώνουν έκπληκτοι για το γεγονός ότι είναι οι μοναδικοί που έκαναν τόσο αποτελεσματικά τη μετάβαση στις νέας σχεδίασης μπροστινές πτέρυγες.

Με τους κανονισμούς για το 2019 να έχουν αλλάξει σε ό,τι αφορά την μπροστά αεροτομή των μονοθεσίων, η ιταλική ομάδα φαίνεται ότι έχει την πιο σωστή λύση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη, κάτι που οδηγεί ακόμα και πρωτοπόρους όπως η Mercedes και η Red Bull, να σκεφτούν να αντιγράψουν αυτή τη σχεδίαση.

Οι άνθρωποι της ομάδας αναφέρουν ότι για τους μηχανικούς η συγκεκριμένη λύση ήταν η μοναδική ενδεδειγμένη από την πρώτη στιγμή και θεωρούσαν ότι όλες οι άλλες ομάδες θα ακολουθούσαν παρόμοια φιλοσοφία. Μάλιστα, όταν είδαν τις φωτογραφίες λανσαρίσματος των Mercedes και Red Bull σκέφτηκαν ότι είχαν βάλει επίτηδες διαφορετικές αεροτομές προκειμένου να παραπλανήσουν τον ανταγωνισμό έτσι, η έκπληξή τους ήταν πολύ μεγάλη όταν είδαν αυτή τη λογική να έχει ακολουθηθεί και στα μονοθέσια που έφεραν στις χειμερινές δοκιμές.

Ο τεχνικός διευθυντής της Racing Point, Άντι Γκριν, λέει ότι οι αλλαγές σχεδίασης της εμπρός αεροτομής για τη Mercedes θα είναι πιο δύσκολη σε σχέση με τη Red Bull λόγω του γενικότερου σχεδιασμού του μονοθεσίου. Ωστόσο, τονίζει ότι η γερμανική ομάδα είναι τόσο μεγάλη και τόσο έμπειρη, που θα μπορούσαν να το κάνουν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.

Όσον αφορά τη Red Bull, ο αρχισχεδιαστής της, Άντριαν Νιούι, επιβεβαίωσε ότι η αλλαγή σχεδίασης δεν είναι τόσο δύσκολη για τους Αυστριακούς και θα μπορούσε να γίνει σχετικά εύκολα.

Σχετικά με τη Mercedes ο επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ, δήλωσε πως όταν υπάρχουν αλλαγές στους κανονισμούς θα πρέπει οι ομάδες να είναι έτοιμες για κάθε ενδεχόμενο, ώστε στα αν κάτι δεν δουλεύει σωστά, να το αλλάξουνε. Παρ’ όλα αυτά συμπλήρωσε ότι πρόκειται για αλλαγές οι οποίες δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη και ότι η αλλαγή ολόκληρης της αεροδυναμικής σχεδίασης ενός μονοθεσίου, δεν είναι θέμα ημερών ή εβδομάδων, αλλά ζήτημα μηνών.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ματία Μπινότο

Μετά την κακή εμφάνιση στην Αυστραλία η Ferrari διατείνεται μέσω του επικεφαλής της, Ματία Μπινότο, ότι εντόπισε τα λάθη που την κράτησαν πίσω στον πρώτο αγώνα της χρονιάς και ότι τα διόρθωσε.

Cupra e-Racer

Με ασταμάτητους ρυθμούς η Cupra συνεχίζει την εξαντλητική εξέλιξη του νέου e-Racer, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό στον κόσμο και στόχο έχει να λάβει μέρος στο νέο πρωτάθλημα ETCR.

Ώστιν, Τέξας

Σε ό,τι έχει να κάνει με την οδήγηση ενός αυτοκινήτου υπάρχουν κάποιοι απαράβατοι όροι όπως το να έχεις δίπλωμα, να είναι ασφαλισμένο το όχημα, να σέβεσαι τον Κ.Ο.Κ. και αν έχεις ατύχημα να μην προσπαθήσεις να ξεφύγεις αλλά να δώσεις τα ανάλογα χαρτιά ώστε να αναλάβουν οι ασφαλιστικές.

Lamborghini

Το 1986 η Lamborghini ξεκίνησε την παραγωγή ενός μοντέλου πολύ διαφορετικού από οτιδήποτε άλλο είχε φτιάξει μέχρι τότε ή έφτιαξε μετά από αυτό, ένα αυτοκίνητο με ξεκάθαρο εκτός δρόμου χαρακτήρα, την LM002.

Ford Ranger

Η μόδα της εξατομίκευσης δεν περιορίζεται στα επιβατικά μοντέλα, αλλά επεκτείνεται και στα pickup, όπως το Ford Ranger, το οποίο διευρύνει τις σχετικές του επιλογές.

Όσλο

Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τις σκανδιναβικές χώρες βρίσκεται σε πολύ μεγαλύτερο επίπεδο σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου και ένα ακόμα σημάδι αυτού είναι μία νέα πρωτοβουλία του Όσλο.

Rimac C_Two

Η Rimac είναι μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών hypercars από την Κροατία η οποία εντυπωσίασε τους πάντες με το πρώτο μοντέλο που είχε παρουσιάσει το 2011 με την ονομασία Concept One.

Bentley Continental GT

Toν τίτλο του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής σκοπεύει να διεκδικήσει με την Continental GT η Bentley στην περίφημη διεθνής ορεινή ανάβαση «Πάικς Πίκ» του Κολοράντο, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 30 Ιουνίου. 

Skoda

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι το Kodiaq είναι το μεγαλύτερο SUV της Skoda, ωστόσο αναμένεται να το δούμε να μετατρέπεται σε pickup.

Νέα Ferrari P80/C

Κάθε μοντέλο που δημιουργείται στο Μαρανέλο, όπου βρίσκεται η έδρα της Ferrari, είναι ξεχωριστό, όμως η νέα P80/C είναι κυριολεκτικά μοναδική.