Είστε εδώ

F1

Αλλαγές 2019: Δεν πρόκειται να αυξηθούν οι προσπεράσεις

του Σωτήριου Χάλλα

Αν και ακόμα δεν τελειώσει η φετινή σεζόν οι ομάδες εξελίσσουν ήδη τα μονοθέσιά τους για την επόμενη χρονιά στην οποία θα υπάρξουν αλλαγές κυρίως σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική.

Οι αλλαγές αυτές εστιάζουν κυρίως αλλά όχι αποκλειστικά στην εμπρός αεροτομή η οποία γίνεται πιο απλή σε σχεδίαση προκειμένου τα μονοθέσια να μπορούν να κινούνται το ένα πίσω από το άλλο επί μακρόν ώστε να ευνοηθούν οι μάχες και οι προσπεράσεις.

Ωστόσο, οι Χέλμουτ Μάρκο (επικεφαλής της Red Bull), Φραντς Τοστ (επικεφαλής της Toro Rosso) και Άντι Γκριν (τεχνικός διευθυντής της Force India) φοβούνται ότι αυτοί οι στόχοι δεν πρόκειται να επιτευχθούν.

Συγκεκριμένα, ο Γκριν ανέφερε ότι η οδήγηση πίσω από κάποιο άλλο μονοθέσιο δε θα είναι πιο εύκολη σε σχέση με φέτος και ο Τοστ συμπλήρωσε ότι μίλησε με τους ανθρώπους που εργάζονται στην αεροδυναμική σήραγγα και δεν πιστεύουν ότι οι προσπεράσεις θα γίνονται ευκολότερα και συνέχισε λέγοντας ότι μέχρι να ξεκινήσει η επόμενη χρονιά οι ομάδες θα έχουν βρει από αλλού σχεδόν το σύνολο της κάθετης δύναμης που χάνουν από την αλλαγή των κανονισμών.

Στα παραπάνω ο Μάρκο πρόσθεσε ότι οι προσομοιώσεις της ομάδας του δείχνουν πως δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα και ότι η προσπέραση θα είναι και πάλι κάτι δύσκολο. Μάλιστα επισήμανε ότι η αλλαγή των κανονισμών στοιχίζει πολλά χρήματα στις ομάδες τα οποία δε θα έχουν αντίκρισμα στην πίστα.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.