Είστε εδώ

F1

Alfa Romeo: Το πρόβλημα του Λεκλέρκ χτύπησε και τον Τζιοβινάτσι

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν σημαδεύτηκε από την ατυχία του Σαρλ Λεκλέρκ ο οποίος ενώ βρισκόταν αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο, Χάμιλτον, αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του.

Μετά τον αγώνα οι μηχανικοί της Scuderia εξέτασαν το υβριδικό σύνολο και δήλωσαν ότι επρόκειτο για ένα πρόβλημα που δεν είχαν συναντήσει ξανά από το 2014 που υιοθετήθηκαν οι V6 υβριδικοί κινητήρες των 1.6 λίτρων.

Προκειμένου να μην εμφανιστεί ξανά το ίδιο πρόβλημα, οι Ιταλοί για τον αγώνα της Κίνας ετοίμασαν νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου την οποία εκτός από τα δικά τους μονοθέσια την έδωσαν και στις Haas και Alfa Romeo. Οι Αμερικανοί την τοποθέτησαν όμως στην ιταλική ομάδα δεν έκαναν το ίδιο.

Στην αρχή του τριημέρου οι μηχανικοί της Alfa Romeo έκαναν λάθος κατά την τοποθέτηση του κινητήρα στο μονοθέσιο του Τζιοβινάτσι με αποτέλεσμα να χρειαστεί να τον αφαιρέσουν και να τον τοποθετήσουν εκ νέου. Αυτό είχε ως συνέπεια ο Ιταλός να μη συμμετάσχει καθόλου στο FP1. Ο χαμένος χρόνος λόγω της παραπάνω διαδικασίας οδήγησε τον επικεφαλής της ομάδας, Φρεντερίκ Βασέρ, να πάρει την απόφαση να μην τοποθετηθεί η νέα μονάδα ελέγχου καθώς αυτό θα σήμαινε επιπλέον χαμένος χρόνος.

Ωστόσο, η Alfa Romeo πλήρωσε αυτή την απόφαση αφού στην αρχή του Q1 το μονοθέσιο του Τζιοβινάτσι έπαθε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εκείνο του Λεκλέρκ στο Μπαχρέιν, αναγκάζοντάς τον να μην κάνει κανένα γύρο και να ξεκινήσει αύριο από τη 19η θέση. Όταν ο οδηγός της ιταλικής ομάδας βγήκε στην πίστα όλα ήταν καλά, όμως, όταν έφτασε στην πρώτη στροφή για τον χρονομετρημένο γύρο του, προέκυψε το πρόβλημα που του στέρησε την ευκαιρία να παλέψει για ένα καλό πλασάρισμα.

Ο Βασέρ ανέλαβε το 100% της ευθύνης λέγοντας ότι είναι σίγουρος για τις δυνατότητες του οδηγού του παρά τις ατυχίες που έχει συναντήσει μέχρι στιγμής.

Αύριο στον αγώνα ο Τζιοβινάτσι θα τρέξει με νέα ηλεκτρονική μονάδα η οποία, όμως, θα έχε τις προδιαγραφές της παλιάς, ενώ ο Ραϊκόνεν θα συνεχίσει με την ίδια που χρησιμοποίησε και στους δύο πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος.

Σχετικά άρθρα

Audi E-Tron

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κατασκευάζουν λίγα τμήματα του αυτοκινήτου μόνες τους αφού για τα περισσότερα κάνουν μόνο τη σχεδίαση και τα αναθέτουν σε τρίτους προμηθευτές, τάση που θα ενισχυθεί με τα ηλεκτρικά που έρχονται.

Smart

Το μέλλον της Smart ως ανεξάρτητη εταιρεία έχει τεθεί αρκετές φορές σε αμφισβήτηση όμως η Mercedes – Benz, στην οποία ανήκει, έκανε μία συμφωνία με την Geely η οποία εξασφάλισε την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά για τα επόμενα χρόνια.

Jeep Gladiator

Απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο θα κάνει το ερχόμενο καλοκαίρι το περίφημο Gladiator, το pickup που επιστρέφει την Jeep στην κατηγορία αυτή.

Koenigsegg Jesko

Η Koenigsegg στοχεύει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα (482,8 χλμ./ώρα) με μια ειδικά προετοιμασμένη εκδοχή του πιο πρόσφατου μοντέλου της, του Jesko, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

Citroen

Τον προηγούμενο μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης η Citroen μας παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο της το Ami One Concept.

Lamborghini

Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο μουσείο της Lamborghini που βρίσκεται στην έδρα της, στην περιοχή Σαντ'Αγκάτα Μπολονέζ.

Aston Martin

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα ονομάζεται DBX και τώρα βρίσκεται σε φάση δοκιμών με τα τελευταία στάδια αυτών να γίνονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Nissan

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan που αποτελεί μέρος της συμμαχίας Alliance (Renault, Mitsubishi) προσφέρει 100.000 ευρώ στο πλαίσιο της αποκατάστασης των ζημιών στην Παναγία των Παρισίων (Notre-Dame de Paris) ύστερα από την καταστροφική πυρκαγιά που υπέστη.

Νew York International Motor Show

Έως και τις 28 Απριλίου διεξάγεται στο Jacob Javits Convention Center στη Νέα Υόρκη η έκθεση αυτοκινήτου.

Παγκόσμιο γεγονός στο σταυροδρόμι του παγκόσμιου εμπορίου, που αποκαλύπτει κατά κάποιον τρόπο το μέλλον και τις τεχνολογίες στους τέσσερις τροχούς.

Volkswagen ID.R

Άλλη μια δοκιμή, στο πλαίσιο της εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού ID.R της Volkswagen, ολοκληρώθηκε στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.