Είστε εδώ

F1

Alfa Romeo: Κλείδωσε το οδηγικό της δίδυμο για το 2020

του Σωτήριου Χάλλα

Με δύο αγώνες να έχουν απομείνει μέχρι το τέλος του φετινού πρωταθλήματος η Alfa Romeo “κλείδωσε” το οδηγικό της δίδυμο για το 2020, το οποίο θα αποτελείται από τους ίδιους οδηγούς με το 2019, Κίμι Ραϊκόνεν και Αντόνιο Τζιοβινάτσι.

Σε ό,τι αφορά τον Φινλανδό ήταν γνωστό ότι θα είναι στην ομάδα και την επόμενη χρονιά αφού το συμβόλαιο που υπέγραψε φεύγοντας από τη Ferrari στο τέλος του 2018 ήταν διετές, όμως η θέση του Ιταλού ήταν επίφοβη.

Ειδικά μέχρι τη μέση του πρωταθλήματος τα αποτελέσματά του δεν ήταν πολύ καλά όμως στη συνέχεια βελτιώθηκε, κάνοντας τους ανθρώπους της Alfa Romeo να θέλουν να τον κρατήσουν για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα.

Άλλωστε, οι αρχικές μέτριες εμφανίσεις του ως ένα βαθμό δικαιολογούνταν από το γεγονός ότι η πρότερη εμπειρία του ήταν δύο συμμετοχές με τη Sauber το 2017, στην Αυστραλία και την Κίνα. Μάλιστα, στη Σανγκάη είχε εγκαταλείψει ήδη από τον τρίτο γύρο. Από εκεί και πέρα συνέχισε να έχει επαφή με το χώρο της Formula 1 αλλά μόνο ως οδηγός εξέλιξης, το 2017 για τη Haas και το 2018 για την Alfa Romeo Sauber.

Η παραμονή του Τζιοβινάτσι στην Alfa Romeo σημαίνει ότι μειώνονται ακόμα περισσότερο οι διαθέσιμες επιλογές του Χούλκενμπεργκ για να βρει μια θέση για το 2020 αφού πλέον σε θεωρητικό επίπεδο τα μονοθέσια που είναι ελεύθερα είναι τα δύο της Toro Rosso, το ένα R.B. Aston Martin και το ένα της Williams. Ωστόσο, στη βρετανική ομάδα αναμένεται να πάει ο Νικολά Λατιφί, ενώ οι “ταύροι” επιλέγουν και στις δύο ομάδες να καλύπτουν τα κενά με οδηγούς από τις ακαδημίες τους.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται