Είστε εδώ

Ενέργεια

Ο γενικός διευθυντής της Volterra Παναγιώτης Νίκου: "Ηρθαμε για να μείνουμε"

"Ήρθαμε για να μείνουμε" στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας είναι το ξεκάθαρο μήνυμα του γενικού διευθυντή της Volterra κ. Παναγιώτη Νίκου με συνέντευξη που παραχώρησε στο “b.e.”. Κρατώντας χαμηλούς τόνους, ο κ. Νίκου ξεκαθαρίζει πως η εταιρεία έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ η ανάπτυξή της συντελείται με σωστά βήματα, σε στέρεες βάσεις και χωρίς τυμπανοκρουσίες. Σχετικά με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ο κ. Νίκου θεωρεί πως ο δρόμος για την απελευθέρωσή της είναι ακόμα μακρύς.

Αναλυτικότερα, η συνέντευξη του κ. Νίκου έχει ως εξής:  

1. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται η λιανική αγορά ηλεκτρισμού στην Ελλάδα;

Οι καταναλωτές Η.Ε. στην Ελλάδα έχουν ανάγκη τον υγιή ανταγωνισμό που τα τελευταία χρόνια άρχισε να δημιουργείται με την παρουσία ιδιωτικών εταιρειών παρόχων (προμηθευτών) ηλεκτρισμού στην λιανική αγορά.

Σήμερα ή ΔΕΗ κατέχει μερίδιο στην Ελληνική λιανική αγορά σε ποσοστό 97%. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά δεν είναι πλήρως απελευθερωμένη όπως είναι στις περισσότερες χώρες της ΕΕ. Έτσι κυριαρχεί σαν μονοπώλιο η ΔΕΗ. Ο δρόμος για την πλήρη απελευθέρωση είναι ακόμα μακρύς. Εμείς σαν εταιρεία παροχής προσπαθούμε να βοηθήσουμε για μία υγιή εξέλιξη των κανόνων που δίνουν ευκαιρίες στους καταναλωτές να επιλέγουν με τα δικά τους κριτήρια τον προμηθευτή τους.

2. Ποια μέτρα πιστεύετε ότι πρέπει να ληφθούν προκειμένου να προχωρήσει ή απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και να υπάρξει πραγματικός ανταγωνισμός;

Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε το ζεστό νερό. Υπάρχουν ήδη κανονισμοί, οδηγίες και μέτρα που ήδη εφαρμόζονται στις χώρες τις Ε.Ε. Αυτό είναι το πλαίσιο και η βάση εξέλιξης της λιανικής αγοράς. Η χώρα μας έχει κάνει βήματα στην κατεύθυνση αυτή θα πρέπει όμως να κάνει πολλά ακόμη. Η εφαρμογή του ΝΟΜΕ θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα. Oι λύσεις και οι εφαρμογές άπτονται πολιτικών αποφάσεων. Επίσης, η εφαρμογή και υιοθέτηση του χρηματιστηρίου ενέργειας θα βοηθήσει προς την κατεύθυνση της ενοποίησης των αγορών ενέργειας με άμεση ωφέλεια του τελικού καταναλωτή.

3. Ποιοί είναι οι στόχοι σας όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς και σε ποιες ομάδες πελατών απευθύνεστε κυρίως σήμερα;

Όπως έχουμε καταστήσει σαφές και σε παρεμβάσεις μας, σαν εταιρεία είμαστε εδώ για να μείνουμε.

Η παρουσία μας στην αγορά εκτιμάται καθημερινά απ’ όλο και περισσότερους καταναλωτές γιατί διέπεται από τις αρχές της διαφάνειας, του σεβασμού του υγιούς ανταγωνισμού καθώς και της τήρησης και αποδοχής όλων των κανόνων που πηγάζουν από τις ρυθμιστικές αρχές που ασχολούνται με την αγορά Η.Ε. Σχετικά με τις ομάδες καταναλωτών απευθυνόμαστε σε καταναλωτές Μέσης και Χαμηλής Τάσης, με έμφαση σε μεγάλες βιομηχανίες και εμπορικά καταστήματα/επαγγελματικά τιμολόγια.

4. Σχεδιάζετε να διευρύνετε την παρουσία της εταιρείας στην αγορά; Και αν ναι ποια θα είναι τα επόμενα βήματα;

Η εταιρεία μας έχει στόχους και στρατηγικό σχέδιο επίτευξης των στόχων. Το σχέδιό μας είναι προσαρμοσμένο στις σημερινές συνθήκες της αγοράς και γενικότερα στην Ελληνική πραγματικότητα.

5.  Διαθέτετε στοχευμένα πακέτα ανά κατηγορία καταναλωτών; Ποιο θεωρείτε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας;

Έχουμε ήδη πακέτα για διάφορες κατηγορίες πελατών. Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι εργαλείο της στρατηγικής μας και δεν το διατυμπανίζουμε. Όσοι μας προτιμούν το καταλαβαίνουν στην πράξη. Η πολιτική μας έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα. Θέλουμε ενήμερους πελάτες, προτεραιότητά μας η εξυπηρέτησή τους.

6. Ποια είναι τα επενδυτικά σας πλάνα; Σχεδιάζετε να επεκταθείτε και σε άλλους τομείς της αγοράς;

Έχουμε σχέδια για το μέλλον της εταιρείας. Οι εταιρείες πρέπει να μεγαλώνουν και να επεκτείνονται με σωστά βήματα και σε στέρεες βάσεις χωρίς τυμπανοκρουσίες και πυροτεχνήματα. Αυτή είναι η βασική φιλοσοφία μας. Είναι αποτέλεσμα αρμονικής συνεργασίας μετόχων και management. Έχουμε όραμα για την εταιρεία και έχουμε δυνατότητες και θα εξελιχθούμε σε πολλούς τομείς του πεδίου της Η.Ε. Γ’ αυτό το όραμα εργαζόμαστε σκληρά καθημερινά με ήθος και επαγγελματισμό.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Σαρδηνίας

Το έχουμε επισημάνει εκατοντάδες φορές, θα το επισημάνουμε άλλη μία. Στους αγώνες τίποτα δεν είναι δεδομένο καθώς όλα τελειώνουν με φόντο την καρό σημαία. 

Ράλι Σπριντ Μπράλου

Σε μια από τις ωραίες οδηγικά Ειδικές Διαδρομές πραγματοποιήθηκε το ράλι Σπριντ Μπράλου με διοργανωτή το σωματείο AΛΑΛ, που είχε νικητές τους Καμπύλη-Σταμέλο με Skoda Fabia S1600,. Ο αγώνας ήταν ο 2ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτινων ράλι Νοτίου Ελλάδος.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Με ρεσιτάλ οδήγησης οι Τάνακ-Γιερβόεγια, κερδίζοντας και τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους στο ράλι ράλι Σαρδηνιας, πέρασαν με το Toyota Yaris  WRC στην πρώτη θέση αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC με διαφορά 25,9 δευτ.με τρίτους την έκπληξη του ιταλικο

Ferrari Passione Rossa

Μπορεί να βρισκόμαστε στην Πάτρα και να παρακολουθούμε ενα ξεχωριστό 2ημερο που έχει οργανώσει  η ΦΙΛΜΠΑ, που όμοιο σκηνικό μπορείς να το συναντήσεις μόνο στο Μαρανέλο ή στο Μόντε Κάρλο .
Ο λόγος, ότι τόσες Ferrari μαζεμένες που δεν είναι εύκολο να συναντήσεις

Mercedes

Με αφορμή την αυριανή Ημέρα των Σκύλων, που θεσπίστηκε από τη γερμανική ένωση κυνοτροφείων, η Mercedes παρουσιάζει μια νέα συλλογή από αξεσουάρ για τους αγαπημένους σας τετράποδους φίλους.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας είναι και το μεγαλύτερο.
Μπορεί να περιλαμβάνει 6 μόνο Ειδικές Διαδρομές αλλά με 142,42 χλμ.
Ήδη πραγματοποιήθηκε η πρώτη Ειδική Διαδρομή με τον Τάνακ ταχύτερο που πέρασε δεύτερος στην κατάταξη 4,7 πίσω από τον Σόρδο που εξακολουθεί να προηγείται

Renault

Στη γαλλική πρωτεύουσα βρέθηκαν οι πιλότοι της Renault Sport, όπου ήρθαν αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερη πρόκληση.

Ράλι Σαρδηνίας -1ο σκέλος

Σενάριο από δραματική ταινία ήταν το 1ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας όπου η μια ανατροπή ακολούθησε την άλλη και μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό οι Σόρδο -Ντελ Μπάριο οδηγούν την κατάταξη στο ράλι Σαρδηνίας.

Αττική Οδός

Aυξήσεις τιμών στα διόδια της Αττικής Οδού, για όλες τις κατηγορίες οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα.  Αντίστοιχα, αυξήσεις θα ισχύσουν και στα εκπτωτικά προγράμματα, με τις νέες τιμές για κάθε εκπτωτικό πρόγραμμα και κατηγορί

Νέα Alpine A110S

Στο ερώτημα αν η A110 μπορεί να γίνει πιο σπορ η Alpine απάντησε καταφατικά παρουσιάζοντας τη νέα A110S.