Είστε εδώ

Ενέργεια

Ο γενικός διευθυντής της Volterra Παναγιώτης Νίκου: "Ηρθαμε για να μείνουμε"

"Ήρθαμε για να μείνουμε" στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας είναι το ξεκάθαρο μήνυμα του γενικού διευθυντή της Volterra κ. Παναγιώτη Νίκου με συνέντευξη που παραχώρησε στο “b.e.”. Κρατώντας χαμηλούς τόνους, ο κ. Νίκου ξεκαθαρίζει πως η εταιρεία έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ η ανάπτυξή της συντελείται με σωστά βήματα, σε στέρεες βάσεις και χωρίς τυμπανοκρουσίες. Σχετικά με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ο κ. Νίκου θεωρεί πως ο δρόμος για την απελευθέρωσή της είναι ακόμα μακρύς.

Αναλυτικότερα, η συνέντευξη του κ. Νίκου έχει ως εξής:  

1. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται η λιανική αγορά ηλεκτρισμού στην Ελλάδα;

Οι καταναλωτές Η.Ε. στην Ελλάδα έχουν ανάγκη τον υγιή ανταγωνισμό που τα τελευταία χρόνια άρχισε να δημιουργείται με την παρουσία ιδιωτικών εταιρειών παρόχων (προμηθευτών) ηλεκτρισμού στην λιανική αγορά.

Σήμερα ή ΔΕΗ κατέχει μερίδιο στην Ελληνική λιανική αγορά σε ποσοστό 97%. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά δεν είναι πλήρως απελευθερωμένη όπως είναι στις περισσότερες χώρες της ΕΕ. Έτσι κυριαρχεί σαν μονοπώλιο η ΔΕΗ. Ο δρόμος για την πλήρη απελευθέρωση είναι ακόμα μακρύς. Εμείς σαν εταιρεία παροχής προσπαθούμε να βοηθήσουμε για μία υγιή εξέλιξη των κανόνων που δίνουν ευκαιρίες στους καταναλωτές να επιλέγουν με τα δικά τους κριτήρια τον προμηθευτή τους.

2. Ποια μέτρα πιστεύετε ότι πρέπει να ληφθούν προκειμένου να προχωρήσει ή απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και να υπάρξει πραγματικός ανταγωνισμός;

Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε το ζεστό νερό. Υπάρχουν ήδη κανονισμοί, οδηγίες και μέτρα που ήδη εφαρμόζονται στις χώρες τις Ε.Ε. Αυτό είναι το πλαίσιο και η βάση εξέλιξης της λιανικής αγοράς. Η χώρα μας έχει κάνει βήματα στην κατεύθυνση αυτή θα πρέπει όμως να κάνει πολλά ακόμη. Η εφαρμογή του ΝΟΜΕ θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα. Oι λύσεις και οι εφαρμογές άπτονται πολιτικών αποφάσεων. Επίσης, η εφαρμογή και υιοθέτηση του χρηματιστηρίου ενέργειας θα βοηθήσει προς την κατεύθυνση της ενοποίησης των αγορών ενέργειας με άμεση ωφέλεια του τελικού καταναλωτή.

3. Ποιοί είναι οι στόχοι σας όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς και σε ποιες ομάδες πελατών απευθύνεστε κυρίως σήμερα;

Όπως έχουμε καταστήσει σαφές και σε παρεμβάσεις μας, σαν εταιρεία είμαστε εδώ για να μείνουμε.

Η παρουσία μας στην αγορά εκτιμάται καθημερινά απ’ όλο και περισσότερους καταναλωτές γιατί διέπεται από τις αρχές της διαφάνειας, του σεβασμού του υγιούς ανταγωνισμού καθώς και της τήρησης και αποδοχής όλων των κανόνων που πηγάζουν από τις ρυθμιστικές αρχές που ασχολούνται με την αγορά Η.Ε. Σχετικά με τις ομάδες καταναλωτών απευθυνόμαστε σε καταναλωτές Μέσης και Χαμηλής Τάσης, με έμφαση σε μεγάλες βιομηχανίες και εμπορικά καταστήματα/επαγγελματικά τιμολόγια.

4. Σχεδιάζετε να διευρύνετε την παρουσία της εταιρείας στην αγορά; Και αν ναι ποια θα είναι τα επόμενα βήματα;

Η εταιρεία μας έχει στόχους και στρατηγικό σχέδιο επίτευξης των στόχων. Το σχέδιό μας είναι προσαρμοσμένο στις σημερινές συνθήκες της αγοράς και γενικότερα στην Ελληνική πραγματικότητα.

5.  Διαθέτετε στοχευμένα πακέτα ανά κατηγορία καταναλωτών; Ποιο θεωρείτε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας;

Έχουμε ήδη πακέτα για διάφορες κατηγορίες πελατών. Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι εργαλείο της στρατηγικής μας και δεν το διατυμπανίζουμε. Όσοι μας προτιμούν το καταλαβαίνουν στην πράξη. Η πολιτική μας έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα. Θέλουμε ενήμερους πελάτες, προτεραιότητά μας η εξυπηρέτησή τους.

6. Ποια είναι τα επενδυτικά σας πλάνα; Σχεδιάζετε να επεκταθείτε και σε άλλους τομείς της αγοράς;

Έχουμε σχέδια για το μέλλον της εταιρείας. Οι εταιρείες πρέπει να μεγαλώνουν και να επεκτείνονται με σωστά βήματα και σε στέρεες βάσεις χωρίς τυμπανοκρουσίες και πυροτεχνήματα. Αυτή είναι η βασική φιλοσοφία μας. Είναι αποτέλεσμα αρμονικής συνεργασίας μετόχων και management. Έχουμε όραμα για την εταιρεία και έχουμε δυνατότητες και θα εξελιχθούμε σε πολλούς τομείς του πεδίου της Η.Ε. Γ’ αυτό το όραμα εργαζόμαστε σκληρά καθημερινά με ήθος και επαγγελματισμό.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 308 GTi

Ο συνδυασμός αυτός καθηλώνει, καθώς το να αντικρίσεις μια τόσο όμορφη γυναίκα πίσω από το τιμόνι του Peugeot 308 GTi είναι σίγουρα ένα οπτικό υπερθέαμα.

Nέα Porsche Cayenne Coupe

Η coupe οροφή είναι μόδα ακόμα και στα μεγάλα SUV, ενώ πλέον την εν λόγω σχεδιαστική γραμμή αποφάσισε να ακολουθήσει και η Porsche Cayenne.

Skoda

Η Skoda επιδιώκει τα επόμενα χρόνια να μεγαλώσει ως εταιρεία και αυτό σκοπεύει να το κάνει παρουσιάζοντας πάνω από 30 νέα μοντέλα τα οποία θα τα δούμε σταδιακά μέχρι το 2022.

Πιερ Γκασλί

Το Γκραν Πρι της Formula 1 που γίνεται στους δρόμους του Μονακό κάθε χρόνο είναι το στολίδι του πρωταθλήματος χάρη στον κοσμοπολίτικο αέρα του Πριγκιπάτου αλλά και ένα από τα πιο δύσκολα λόγω των τοίχων που καραδοκούν δεξιά και αριστερά και του πολύ μικρού πλάτους της πίστας.

Ford

Σε ό,τι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η Ford έχει σημειώσει ελαφρώς μικρότερη πρόοδο σε σχέση με άλλες εταιρείες, σε αντίθεση με την αυτόνομη οδήγηση όπου οι έρευνές της έχουν προχωρήσει σημαντικά.

Land Rover Discovery

Ένα ξεχωριστό ταξίδι ετοιμάζεται να κάνει το ειδικά τροποποιημένο Land Rover Discovery που βλέπετε, καθώς προορισμός του είναι να προσφέρει ανθρωπιστική βοήθεια.

American Airlines

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία του κόσμου, η American Airlines, από 4 Μαΐου έως και 29 Σεπτεμβρίου θα συνδέει για πρώτη φορά την Αθήνα με τη μεγαλούπολη των ουρανοξυστών, το Σικάγο.

Toyota - Suzuki

Η Suzuki και η Toyota υπέγραψαν το 2017 μνημόνιο συνεργασίας που αφορούσε την ανταλλαγή γνώσεων σχετικά με τα υβριδικά κινητήρια σύνολα και τα μοντέλα που ανήκουν στις compact κατηγορίες.

Ηνωμένες Πολιτείες

Μπορεί να είναι αρκετοί αυτοί που δε θα εμπιστεύονταν εύκολα τη μετακίνησή τους σε κάποιο εντελώς αυτόνομο όχημα όμως όταν πρόκειται για μεταφορά αντικειμένων σίγουρα οι ενστάσεις είναι λιγότερες.

Volvo

Το όνομα της Volvo εδώ και πολλά χρόνια είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ασφάλεια, ενώ η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά νέων μέτρων που τη φέρνουν πιο κοντά στο στόχο της ονόματι “Vision 2020”.