Είστε εδώ

Ενέργεια

Ο γενικός διευθυντής της Volterra Παναγιώτης Νίκου: "Ηρθαμε για να μείνουμε"

"Ήρθαμε για να μείνουμε" στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας είναι το ξεκάθαρο μήνυμα του γενικού διευθυντή της Volterra κ. Παναγιώτη Νίκου με συνέντευξη που παραχώρησε στο “b.e.”. Κρατώντας χαμηλούς τόνους, ο κ. Νίκου ξεκαθαρίζει πως η εταιρεία έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ η ανάπτυξή της συντελείται με σωστά βήματα, σε στέρεες βάσεις και χωρίς τυμπανοκρουσίες. Σχετικά με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ο κ. Νίκου θεωρεί πως ο δρόμος για την απελευθέρωσή της είναι ακόμα μακρύς.

Αναλυτικότερα, η συνέντευξη του κ. Νίκου έχει ως εξής:  

1. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται η λιανική αγορά ηλεκτρισμού στην Ελλάδα;

Οι καταναλωτές Η.Ε. στην Ελλάδα έχουν ανάγκη τον υγιή ανταγωνισμό που τα τελευταία χρόνια άρχισε να δημιουργείται με την παρουσία ιδιωτικών εταιρειών παρόχων (προμηθευτών) ηλεκτρισμού στην λιανική αγορά.

Σήμερα ή ΔΕΗ κατέχει μερίδιο στην Ελληνική λιανική αγορά σε ποσοστό 97%. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά δεν είναι πλήρως απελευθερωμένη όπως είναι στις περισσότερες χώρες της ΕΕ. Έτσι κυριαρχεί σαν μονοπώλιο η ΔΕΗ. Ο δρόμος για την πλήρη απελευθέρωση είναι ακόμα μακρύς. Εμείς σαν εταιρεία παροχής προσπαθούμε να βοηθήσουμε για μία υγιή εξέλιξη των κανόνων που δίνουν ευκαιρίες στους καταναλωτές να επιλέγουν με τα δικά τους κριτήρια τον προμηθευτή τους.

2. Ποια μέτρα πιστεύετε ότι πρέπει να ληφθούν προκειμένου να προχωρήσει ή απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και να υπάρξει πραγματικός ανταγωνισμός;

Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε το ζεστό νερό. Υπάρχουν ήδη κανονισμοί, οδηγίες και μέτρα που ήδη εφαρμόζονται στις χώρες τις Ε.Ε. Αυτό είναι το πλαίσιο και η βάση εξέλιξης της λιανικής αγοράς. Η χώρα μας έχει κάνει βήματα στην κατεύθυνση αυτή θα πρέπει όμως να κάνει πολλά ακόμη. Η εφαρμογή του ΝΟΜΕ θα ήταν ένα καλό πρώτο βήμα. Oι λύσεις και οι εφαρμογές άπτονται πολιτικών αποφάσεων. Επίσης, η εφαρμογή και υιοθέτηση του χρηματιστηρίου ενέργειας θα βοηθήσει προς την κατεύθυνση της ενοποίησης των αγορών ενέργειας με άμεση ωφέλεια του τελικού καταναλωτή.

3. Ποιοί είναι οι στόχοι σας όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς και σε ποιες ομάδες πελατών απευθύνεστε κυρίως σήμερα;

Όπως έχουμε καταστήσει σαφές και σε παρεμβάσεις μας, σαν εταιρεία είμαστε εδώ για να μείνουμε.

Η παρουσία μας στην αγορά εκτιμάται καθημερινά απ’ όλο και περισσότερους καταναλωτές γιατί διέπεται από τις αρχές της διαφάνειας, του σεβασμού του υγιούς ανταγωνισμού καθώς και της τήρησης και αποδοχής όλων των κανόνων που πηγάζουν από τις ρυθμιστικές αρχές που ασχολούνται με την αγορά Η.Ε. Σχετικά με τις ομάδες καταναλωτών απευθυνόμαστε σε καταναλωτές Μέσης και Χαμηλής Τάσης, με έμφαση σε μεγάλες βιομηχανίες και εμπορικά καταστήματα/επαγγελματικά τιμολόγια.

4. Σχεδιάζετε να διευρύνετε την παρουσία της εταιρείας στην αγορά; Και αν ναι ποια θα είναι τα επόμενα βήματα;

Η εταιρεία μας έχει στόχους και στρατηγικό σχέδιο επίτευξης των στόχων. Το σχέδιό μας είναι προσαρμοσμένο στις σημερινές συνθήκες της αγοράς και γενικότερα στην Ελληνική πραγματικότητα.

5.  Διαθέτετε στοχευμένα πακέτα ανά κατηγορία καταναλωτών; Ποιο θεωρείτε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας;

Έχουμε ήδη πακέτα για διάφορες κατηγορίες πελατών. Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι εργαλείο της στρατηγικής μας και δεν το διατυμπανίζουμε. Όσοι μας προτιμούν το καταλαβαίνουν στην πράξη. Η πολιτική μας έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα. Θέλουμε ενήμερους πελάτες, προτεραιότητά μας η εξυπηρέτησή τους.

6. Ποια είναι τα επενδυτικά σας πλάνα; Σχεδιάζετε να επεκταθείτε και σε άλλους τομείς της αγοράς;

Έχουμε σχέδια για το μέλλον της εταιρείας. Οι εταιρείες πρέπει να μεγαλώνουν και να επεκτείνονται με σωστά βήματα και σε στέρεες βάσεις χωρίς τυμπανοκρουσίες και πυροτεχνήματα. Αυτή είναι η βασική φιλοσοφία μας. Είναι αποτέλεσμα αρμονικής συνεργασίας μετόχων και management. Έχουμε όραμα για την εταιρεία και έχουμε δυνατότητες και θα εξελιχθούμε σε πολλούς τομείς του πεδίου της Η.Ε. Γ’ αυτό το όραμα εργαζόμαστε σκληρά καθημερινά με ήθος και επαγγελματισμό.

Σχετικά άρθρα

Alfa Romeo Sauber F1 Team

Η Alfa Romeo στο μαγικό κόσμο των αγώνων το 2019 γυρίζει σελίδα στην ιστορία της καθώς από τη φετινή χρονιά εντάχθηκε στην ομάδα ένας οδηγός, από τους πλέον ταλαντούχους που έχουν περάσει το σκαλί της Formula 1.

Ferrari 360 Modena

Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετά αυτοκίνητα να καταλήγουν στον πάτο της θάλασσας ή κάποιας λίμνης με τη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων να πρόκειται για λάθος όμως αυτό δεν ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Maserati Levante Vulcano

Μια «έκρηξη» στυλ, εξατομίκευσης και δύναμης έρχεται από τη νέα έκδοση ονόματι “Vulcano” της Maserati Levante.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Στον πιο ιδιαίτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, το ράλι Μόντε Κάρλο (24-27 Ιανουαρίου), λόγω των καιρικών συνθηκών ο διαρκής πονοκέφαλος πληρωμάτων και αγωνιστικών διευθυντών είναι τα ελαστικά.

Καναδάς

Το να οδηγείς εν μέσω χιονοθύελλας είναι από μόνο του αρκετά επικίνδυνο ακόμα και αν ο δρόμος είναι καθαρισμένος οπότε σε περίπτωση που πρέπει να κινηθείς πάνω σε χιόνι τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα.

Tesla Model 3

Η Tesla έλαβε έγκριση τύπου για το πιο πρόσφατο μοντέλο της γκάμας της, το Model 3, το οποίο σημαίνει ότι πλέον μπορεί να ξεκινήσει και επίσημα την πώλησή του στην ευρωπαϊκή αγορά με την έγκριση να δίνεται από την αρμόδια υπηρεσία της Δανίας.

Renault

Στα στέκια της πόλης έχει ήδη αρχίζει να συζητιέται έντονα το Renault Twingo, καθώς ανανεώθηκε σε εμφανισιακό και εξοπλιστικό επίπεδο.

Toyota

Η Toyota παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ τη νέα Supra, ένα μοντέλο που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την BMW και μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με τη νέα Z4.

Volkswagen Τ-Cross

Πριν από μερικούς μήνες η Volkswagen μας σύστησε το μικρότερο SUV που προστίθεται στη γκάμα της, το νέο T-Cross.