Είστε εδώ

Classic Cars

Volkswagen Golf cabriolet: Πότε άνοιξε η οροφή του πρώτη φορά;

του Γιώργου Ψαρρά

Παρά το σκληρό ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία το Volkswagen Golf καταφέρνει να ξεχωρίζει, ενώ δεν  πρέπει να ξεχνάμε ότι σε παλαιότερες γενιές του προσφέρονταν και με cabriolet αμάξωμα.

Την ιστορία σχεδόν 40 χρόνων των Golf cabriolet  θα τιμήσει η γερμανική εταιρεία στο Σαλόνι Κλασσικού Αυτοκινήτου της Βρέμης. Ας κάνουμε λοιπόν μια αναδρομή για να θυμηθούμε το πρώτο Golf Cabriolet που παρουσιάστηκε στις 14 Φεβρουαρίου του 1979 σε συνεργασία της Volkswagen με την Karmann.

Η κληρονομία που κουβαλούσε ήταν βαριά, καθώς ήταν ο αντικαταστάτης του θρυλικού Beetle cabriolet. Χαρακτηριστικό του αποτελούσε το κεντρικό roll bar, το οποίο πέρα από προστασία υποστήριζε την τοποθέτηση των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός καθίσματα, ενώ λειτουργούσε και ως «οδηγός» για τα πίσω παράθυρα.

Το 1983 κάνει ντεμπούτο η δεύτερη γενιά του Golf, ωστόσο η cabriolet έκδοση συνεχίζει με την προηγούμενη μορφή της, αν και το 1987 υπέστη μια σημαντική ανανέωση. Το πρώτο Golf Cabriolet έζησε μέχρι το 1993, ενώ η παραγωγή του έφτασε τις 389.000 μονάδες.

Το ημερολόγιο δείχνει Ιούλιο του 1993 και το Golf III Cabriolet αποτελεί γεγονός, ενώ ρετρό σημείο πάνω του αποτελεί η διατήρηση του κεντρικού roll bar. Εξοπλίζεται με στάνταρ δυο αερόσακους, ABS και πλευρική προστασία. Η ανανέωση του χτυπάει την πόρτα το 1998, έχοντας στο βιογραφικό του 139.578 πωλήσεις, ενώ ο κύκλος ζωής του κλείνει το 2001.

Περνούν δέκα χρόνια μέχρι να εμφανιστεί στις 17 Μαρτίου του 2111 το νέο Golf Cabriolet, το οποίο βασίζεται στην έκτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου. Ακολουθεί το 2012 το πρώτο Golf GTI Cabriolet και ένα χρόνο αργότερα το πρώτο Golf R Cabriolet.

Η ιστορία του ανoιχτού Golf τελειώνει το 2016 με την παραγωγή του να αριθμεί 770.039 μονάδες. Οι ουρανοί θα ανοίξουν και πάλι για τη Volkswagen σύντομα, καθώς αναμένουμε το νέο T-Roc Cabriolet.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Νίρμπουργκρινγκ

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Ράλι Γερμανίας

Στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 344 χλμ. τα εργοστασιακά πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα 36 ελαστικά της Michelin που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.

Mercedes

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Ράλι Γερμανίας

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Porsche

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Ferrari

Ο πρόεδρος της Ferrari,Τζον Έλκαν, επισκέφτηκε το Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η ιταλική μάρκα θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία των GT, το Νοέμβριο.

Volkswagen T-Roc R cabrio

Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του T-Roc η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες του 1.0 λίτρου με απόδοση 115 και 150 ίππων.

Hyundai i30 N Project C

Η Hyundai θα δώσει το “παρών” στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου μεταξύ των άλλων εκθεμάτων θα υπάρχει και μία ειδική έκδοση του i30 N, με την ονομασία i30 N Project C.

Fiat

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Φερνάντο Αλόνσο

Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με το μέλλον του Φερνάντο Αλόνσο, η Toyota Gazoo Racing «βγήκε» μπροστά και ανακοίνωσε τα σχέδια της συνεργασίας της με  τον Ισπανό, δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Formula 1 και νικητή του 24ωρου Λε Μαν.