Είστε εδώ

Classic Cars

Volkswagen Golf cabriolet: Πότε άνοιξε η οροφή του πρώτη φορά;

του Γιώργου Ψαρρά

Παρά το σκληρό ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία το Volkswagen Golf καταφέρνει να ξεχωρίζει, ενώ δεν  πρέπει να ξεχνάμε ότι σε παλαιότερες γενιές του προσφέρονταν και με cabriolet αμάξωμα.

Την ιστορία σχεδόν 40 χρόνων των Golf cabriolet  θα τιμήσει η γερμανική εταιρεία στο Σαλόνι Κλασσικού Αυτοκινήτου της Βρέμης. Ας κάνουμε λοιπόν μια αναδρομή για να θυμηθούμε το πρώτο Golf Cabriolet που παρουσιάστηκε στις 14 Φεβρουαρίου του 1979 σε συνεργασία της Volkswagen με την Karmann.

Η κληρονομία που κουβαλούσε ήταν βαριά, καθώς ήταν ο αντικαταστάτης του θρυλικού Beetle cabriolet. Χαρακτηριστικό του αποτελούσε το κεντρικό roll bar, το οποίο πέρα από προστασία υποστήριζε την τοποθέτηση των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός καθίσματα, ενώ λειτουργούσε και ως «οδηγός» για τα πίσω παράθυρα.

Το 1983 κάνει ντεμπούτο η δεύτερη γενιά του Golf, ωστόσο η cabriolet έκδοση συνεχίζει με την προηγούμενη μορφή της, αν και το 1987 υπέστη μια σημαντική ανανέωση. Το πρώτο Golf Cabriolet έζησε μέχρι το 1993, ενώ η παραγωγή του έφτασε τις 389.000 μονάδες.

Το ημερολόγιο δείχνει Ιούλιο του 1993 και το Golf III Cabriolet αποτελεί γεγονός, ενώ ρετρό σημείο πάνω του αποτελεί η διατήρηση του κεντρικού roll bar. Εξοπλίζεται με στάνταρ δυο αερόσακους, ABS και πλευρική προστασία. Η ανανέωση του χτυπάει την πόρτα το 1998, έχοντας στο βιογραφικό του 139.578 πωλήσεις, ενώ ο κύκλος ζωής του κλείνει το 2001.

Περνούν δέκα χρόνια μέχρι να εμφανιστεί στις 17 Μαρτίου του 2111 το νέο Golf Cabriolet, το οποίο βασίζεται στην έκτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου. Ακολουθεί το 2012 το πρώτο Golf GTI Cabriolet και ένα χρόνο αργότερα το πρώτο Golf R Cabriolet.

Η ιστορία του ανoιχτού Golf τελειώνει το 2016 με την παραγωγή του να αριθμεί 770.039 μονάδες. Οι ουρανοί θα ανοίξουν και πάλι για τη Volkswagen σύντομα, καθώς αναμένουμε το νέο T-Roc Cabriolet.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.