Είστε εδώ

Classic Cars

Toyota: Σπάνια αντικείμενα από την ιστορία του αυτοκίνητου

του Γιώργου Ψαρρά

Τρεις δεκαετίες λειτουργίας γιορτάζει το μουσείο της Toyota, το οποίο βρίσκεται στην επαρχία Άισι της Ιαπωνίας.

Από 17 Μαρτίου λοιπόν οι επισκέπτες του μουσείου θα έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν σπάνια εκθέματα μέσα σε μια νέα αίθουσα, η οποία θα υμνεί την παγκόσμια αυτοκινητιστική κουλτούρα.

Όχι, μέσα σε αυτή τη ξεχωριστή αίθουσα δε θα υπάρχουν ιστορικά μοντέλα αλλά 200.000 αντικείμενα που δείχνουν την εξέλιξη του αυτοκινήτου στο πέρασμα των χρόνων.

Πιο αναλυτικά, στις προθήκες της νέας αίθουσας θα υπάρχουν 40 περίπου εικόνες που δείχνουν πως πραγματοποιούνταν οι μετακινήσεις στην Ιαπωνία από το 1882, με άλογα και άμαξες που κινούνταν πάνω σε ράγες.

Επίσης θα παρουσιάζονται τα 150 πρώτα περιοδικά αυτοκινήτου που κυκλοφόρησαν σε Ευρώπη, Η.Π.Α και Ιαπωνία από το 1894 έως το 2000. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχουν και διάφορες αφίσες, όπως αυτή που τυπώθηκε για το πρώτο Σαλόνι Αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε το 1985 στο Παρίσι.

Το κοινό θα γνωρίσει επίσης εμβλήματα από περίπου 500 αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνταν σε Ευρώπη και Αμερική, με τις περισσότερες να εξαφανίζονται στην οικονομική κρίση του 1929.

Από τη δεκαετία του 1910 μέχρι τις αρχές του 1930 γυάλινα εμβλήματα διακοσμούσαν τα καπό των αυτοκινήτων, ενώ 29 από αυτά θα βρίσκονται στη νέα αίθουσα του μουσείου της Toyota.

Ποιος τώρα δε θα ήθελε να δει από κοντά το πρώτο γραμματόσημο στον κόσμο που απεικόνιζε αυτοκίνητο ή την πρώτη μινιατούρα αυτοκινήτου που ήταν ένα Ford Model T του 1914.

Στα τέλη του 19ου αιώνα όλο και περισσότερα οχήματα κυκλοφορούσαν στους δρόμους και έτσι έγινε επιβεβλημένη η χρήση πινακίδων κυκλοφορίας για την ταυτοποίηση των οδηγών. Στην εν λόγω αίθουσα του μουσείου θα βρίσκονται σχεδόν 100 πινακίδες κυκλοφορίες από διάφορες χώρες του κόσμου.

Τέλος, θα υπάρχει ένα τμήμα αφιερωμένο σε λογοτεχνικά έργα, κόμικς manga, ταινίες του κινηματογράφου και μουσικές που είχαν κεντρικό θέμα το αυτοκίνητο.

Σχετικά άρθρα

Κίνα

Από όσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πουληθεί διαχρονικά σε παγκόσμιο επίπεδο, περίπου τα μισά βρίσκονται στην Κίνα, κάτι που οφείλεται στις πολιτικές του κράτους οι οποίες ωθούν ξεκάθαρα τους πολίτες προς την κατεύθυνση ενός μοντέλου με μπαταρία.

Nέο Ford Puma

Πλέον μας χωρίζουν μόλις 48 ώρες από την αποκάλυψη του νέου Ford Puma, καθώς αυτή έχει προγραμματιστεί για τις 26 Ιουνίου.

Pebble Beach

Το 1975 ο Νίκι Λάουντα κατέκτησε το πρώτο από τα τρία πρωταθλήματα της καριέρας του, όντας στην πέμπτη του χρονιά στη Formula 1 και δεύτερη στη Ferrari και τώρα ένα από τα μονοθέσια που χρησιμοποίησε, βγαίνει σε δημοπρασία.

Mercedes Sprinter

Οι εποχές που τα επαγγελματικά βαν ήταν φτωχά σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας ανήκουν στο παρελθόν, ενώ φωτεινό παράδειγμα αποτελεί το Sprinter, το οποίο είναι αρκετά πλούσιο και σε αυτόν τον τομέα.

VW T-Roc

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Volkswagen ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει το πρώτο crossover με ανοιχτή οροφή στην ιστορία της κατηγορίας, για το οποίο θα χρησιμοποιούσε ως βάση το T-Roc και τώρα έχουμε πλάνα από τις πρώτες δοκιμές αυτού του μοντέλου, το οποίο βρίσκεται ακόμα σε μορφή πρωτό

Bugatti

Σε ένα πανέμορφο μέρος εμφανίστηκαν οι Bugatti Divo και Chiron Sport “110 ans Bugatti” με το σκηνικό που στήθηκε να είναι ιδανικό για καρτ-ποστάλ.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Ο όγδοος αγώνας της χρονιάς που έγινε στη Γαλλία, τη χώρα που διοργανώθηκε Γκραν Πρι για πρώτη φορά, έγινε στην πίστα Paul Ricard, κοντά στη Μασσαλία, δεν έκρυβε εκπλήξεις σε κανένα σημείο του.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Σε μια από τις πιο τεχνικές πίστες του πρωταθλήματος, στο Πολ Ρικάρ της Γαλλίας, διαξάγεται ο 8ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τα δύο Mercedes με Χάμιλτον (τριτη φετινή pole position για τον Βρετανό)  και Μπότας να εκκινούν από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης, με τον Λεκλερ με τη Ferrari

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι είναι κάτι το ξεχωριστό για τη Renault. Όχι τόσο γιατί η Renault είναι γαλλική εταιρία και ο αγώνας διεξάγεται επι γαλλικού εδάφους.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά τον Καναδά η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη για τον όγδοο αγώνα της χρονιάς με το Γκραν Πρι της Γαλλίας στην πίστα Paul Ricard.