Είστε εδώ

Classic Cars

Toyota Μuseum: Βόλτα στην ιστορία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Οι εγκαταστάσεις του μουσείου είναι στην έδρα της Toyota Deutschland GmbH, όπου εκεί οι επισκέπτες θα δουν ένα μεγάλο μέρος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα από 75 και πλέον αυτοκίνητα, καθώς ο αριθμός αυτός αυξάνεται.

Από Corolla, Celica, Starlet, MR2, Tercel, Land Cruiser, Rav4, Crown, IQ, Supra, Prius μέχρι το εκπληκτικό 2000 GT, το πρώτο ιαπωνικό sport car, του 1967, είναι εκεί, γυαλισμένα, καθαρά με τα μοτέρ όλων των μοντέλων να λειτουργούν. 

Εξάλλου παρατηρώντας τα μοντέλα, βλέπεις πώς αλλάζουν στην πάροδο των χρόνων, πού «γεννιούνται» οι νέες κατηγορίες, πώς διαμορφώνεται το εσωτερικό, το ταμπλό, το τιμόνι, τα συστήματα ήχου…  

Εκεί υπάρχουν και αγωνιστικά αυτοκίνητα, από το Le Mans, το WRC και μονοθέσια της Formula 1, ενώ μια ειδική και σπάνια έκδοση της Celica cabriolet φέρει την υπογραφή των Γιάρνο Τρούλι και Ραλφ Σουμάχερ που οδήγησαν τα ιαπωνικά μονοθέσια στα μέσα της 10ετίας του 2000 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. 

Εάν βρεθείτε λοιπόν στην Κολωνία και ο κορωνοϊός αποτελεί παρελθόν σας συστήνουμε να το επισκεφτείτε, κάνοντας μια ωραία βόλτα στο παρελθόν…..

Σχετικά άρθρα

Η Skoda αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Mycarnow@Kosmocar!, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια στην κάθε συναλλαγή.

Το coupe μοντέλο της Toyota συμπλήρωσε ιστορία 50 χρόνων στους δρόμους του πλανήτη, από τον Δεκέμβριο του 1970 όπου και αποκαλύφθηκε η πρώτη γενιά. 

Αυτό είναι το βιβλίο του προέδρου της FIA, Ζαν Τοντ, με θέμα την μείωση των ατυχημάτων στους δρόμους. 

Κάθε χρόνο η Volkswagen γιορτάζει τη μακρά και επιτυχημένη ιστορία του Golf GTI, διοργανώνοντας μια ειδική εκδήλωση στις όχθες της λίμνης Wörthersee, η οποία βρίσκεται στη νότια Αυστρία, κοντά στα σύνορα με τη Σλοβενία.

Μπορεί τα ονόματα των οδηγών και των επικεφαλής των ομάδων να είναι εκείνα τα οποία συναντάμε συχνότερα όταν πρόκειται για τη Formula 1, όμως υπάρχουν πολλοί άλλοι άνθρωποι οι οποίοι έχουν ρόλο - κλειδί και συνήθως μένουν στην αφάνεια, όπως είναι ο Ισπανός Μανουέλ Μουνιόθ, ο επικεφαλής μηχανικός

Οι σιλουέτες των μονοθεσίων της Formula 1 είναι ακόμα σκεπασμένες και όλος ο θίασος βρίσκεται επι ποδός αναμένοντας την επίσημη ανακοίνωση για την έναρξη του πρωταθλήματος, 5 Ιουλίου στην Αυστρία. 

Τον περασμένο Μάρτιο λόγω της πανδημίας ακυρώθηκε το Σαλόνι της Γενεύης και μαζί του η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Bugatti Chiron Pur Sport.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Άντι Πάλμερ, υπό την ηγεσία του οποίου η εταιρεία έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, πρόκειται να αντικατασταθεί στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης της διοικητικής δομής.

Πολλοί οδηγοί δεν αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο τους ως ένα άψυχο αντικείμενο, αλλά αναπτύσσουν μαζί του ένα ιδιαίτερο δέσιμο.

Μπορεί σταδιακά οι περισσότερες χώρες να επιστρέφουν στην κανονικότητα, ωστόσο η πανδημία δεν έχει σταματήσει, επομένως τα μέτρα των κοινωνικών αποστάσεων δεν παύουν να ισχύουν.