Είστε εδώ

Classic Cars

Renault Fuego Turbo: Για τους νοσταλγούς των coupe

του Γιώργου Ψαρρά

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Εν έτει 2019 τα SUV οχήματα μας έχουν κυριολεκτικά πνίξει και όπως είναι λογικό οι νοσταλγοί των κομψών coupe αμαξωμάτων βρήκαμε μια όαση στο σχήμα του ιστορικού και άψογα διατηρημένου από τη Renault κόκκινου Fuego των 2+2 θέσεων, χρονολογίας του 1983 που βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες.  

Προσέξτε τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες τους, τα τετραγωνισμένα εμπρός φωτιστικά σώματα, τους κίτρινους προβολείς ομίχλης και τις ζάντες της BBS με κυψελοειδές σχήμα. Το μήκος του είναι 4.358 χλστ., το πλάτος του 1.692 χλστ, το ύψος του 1.315 χλστ. και το μεταξόνιο του 2.443 χλστ.

Οι επιγραφές Turbo χαμηλά στις θύρες και στην πίσω κολόνα «φωνάζουν» ότι ο κινητήρας των 1.565 κ.εκ. κάνει χρήση της εν λόγω τεχνολογίας, ενώ η ισχύς του ανέρχεται στους 132 ίππους και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο.

Οι επιδόσεις του Fuego Turbo θα μπορούσαν να σταθούν ακόμα και σήμερα απέναντι στον ανταγωνισμό, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 9,5 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.

Εμείς βέβαια φερθήκαμε τόσο στο γκάζι όσο και συνολικά στο Fuego Turbo με στοργή και σεβασμό, όπως του αρμόζει άλλωστε…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Formula 1: Aston Martin

Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Λόρενς Στρολ, πατέρας του οδηγού Λανς Στρολ, ο οποίος αγόρασε το 2018 την πρώην Force India και νυν Racing Point, ενδιαφέρεται να αγοράσει και την Aston Martin.

Hyundai i20 R5

Στοχεύει ψηλά την καινούργια χρονιά η Hyundai με το i20 R5, όπου θα είναι πιο «κοντά» στις ιδιωτικές ομάδες.

Έτσι λοιπόν ο κινητήρας 1.6 λίτρων βρίσκεται στην αίθουσα των μηχανολόγων, όπου έχει αρχίσει το πρόγραμμα βελτίωσης με στόχο τους 290 ίππους σε ισχύ.  

Ford Focus ST by mountune

Ο βελτιωτικός οίκος της Αγγλίας “mountune” που ασχολείται με την εξέλιξη κινητήρων, από Formula 1 έως WRC και WTCC, αλλά και με τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς όπως και των φρένων των καθημερινών αυτοκινήτων, «δημιούργησε» ένα κιτ για το Focus που το μετέτρεψε σε πραγματικό ταύρο.

Opel Grandland X

Το πρώτο μοντέλο της Opel που απέκτησε plug-in υβριδική έκδοση πριν από μερικούς μήνες ήταν το Grandland X.

Παράλληλα είναι και τετρακίνητο, καθώς διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, με το δεύτερο να είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, μαζί με διαφορικό και μετατροπέα. 

Ferrari

Είναι πολλές οι εταιρείες που έχουν παρουσιάσει ή ετοιμάζονται να παρουσιάσουν ένα ή περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, όμως η Ferrari δεν είναι μία από αυτές, αφήνοντας ερωτηματικά σχετικά με το πότε σκοπεύει να κάνει κάτι τέτοιο.

Jeep

Ένα νέο μικρό off-road όχημα ετοιμάζει η Jeep, στης οποίας την γκάμα θα τοποθετηθεί κάτω από το Renegade, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Suzuki Jimny, που αυτή τη στιγμή πρακτικά είναι μόνο του, αφού δεν υπάρχει ανταγωνιστική πρόταση σε αυτό το μέγεθος.

WRC-Skoda Motorsport

Η κάθε ανακοίνωση έχει διπλή και τριπλή ανάγνωση, αρκεί να μπορείς να διαβάσεις πίσω από τις «λέξεις».

Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα

Στην εκδήλωση για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα», το παρών έδωσε και ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γιώργος Βασιλάκης .

WRC-Toyota Gazoo Racing

Σε ειδική εκδήλωση η Toyota αποχαιρέτησε τους παγκόσμιους πρωταθλητές ράλι για τη χρονιά που φεύγει  Τάνακ-Γιερβόεγια, που μετά από δύο χρόνια συνεργασίας πήραν μεταγραφή για τη Hyundai Motorsport.

Mazda CX-30 1.8 Skyactiv-D

Ένα ισχυρό υπόβαθρο για την επιστροφή της Mazda στη χώρα μας, έπειτα από πολυετή απουσία, αποτελεί σίγουρα η γκάμα με τα crossover μοντέλα της, καθώς πρόκειται για μια δημοφιλή κατηγορία οχημάτων και στην ελληνική αγορά.