Είστε εδώ

Classic Cars

Renault: Ανοίγει το ιστορικό της θησαυροφυλάκιο

του Γιώργου Ψαρρά

Ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο προσφέρει η Renault στο πλαίσιο της φετινής εκδήλωσης Retromobile, η οποία διεξάγεται από 5 έως 9 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο “Paris Expo” στις Βερσαλλίες.

Στα 600 τ.μ. του περιπτέρου της γαλλικής εταιρείας θα φιλοξενηθούν ιστορικά της μοντέλα που άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στο πέρασμα των χρόνων. Για πρώτη φορά η Renault ζήτησε από το κοινό της να επιλέξει ποια μοντέλα της θα δώσουν το «παρών» στην Retromobile μέσω ανοιχτής ψηφοφορίας που διοργάνωσε στην επίσημη σελίδα της στο Facebook.

Πάμε λοιπόν να δούμε τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κάλπης. Τα περήφανα γηρατειά θα εκπροσωπήσουν τα τρία προπολεμικά μοντέλα Renault Type BY (1910), Type LO Pompier  (1929) και Vivasport Cabriolet (1935). Τις αξέχαστες δεκαετίες του 1960 και του 1970 θα θυμίσουν τα Renault Floride (1961), Prototype H (1968), 17 TL (1972) και Torino (1972).

Μνήμες από τη νίκη του το 1976 στο ράλι Αμπιτζάν-Νίκαια θα ξυπνήσει το Renault 12, το οποίο ταυτόχρονα γιορτάζει τα 50α του γενέθλια. Τις δικές τους στιγμές δημοσιότητας θα διεκδικήσουν και σίγουρα θα κερδίσουν τα Renault 5 TX (1984) και Clio Williams (1994).

 Παράλληλα θα προβληθούν και κλασικά μοντέλα από ιδιωτικές συλλογές όπως ένα Fuego Turbo (αμερικάνικη έκδοση), το οποίο γιορτάζει την 40η του επέτειο και το Primaquatre Saprar του 1939.

Τέλος, το Type BY από το μακρινό 1910 θα σταθεί πλάι στο σύγχρονο Espace Initiale Paris, καθώς μπορεί να τα χωρίζουν πολλές δεκαετίες, ωστόσο έχουν κοινό παρονομαστή την ευρύχωρη καμπίνα τους.

Απολαύστε τώρα το παρακάτω πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.

Η καμπίνα του Volkswagen Atlas Cross Sport (το Atlas με coupe γραμμή οροφής και μικρότερο μήκος) μπορεί να μετατραπεί σε συναυλιακό χώρο με τον οδηγό και τους επιβάτες του να απολαμβάνουν «κρυστάλλινους» ήχους.

Μια ανείπωτη τραγωδία βιώνει η πατρίδα της Ferrari, καθώς η λίστα με τα θύματα του κορωνοϊού στην Ιταλία μοιάζει δυστυχώς ατελείωτη.