Είστε εδώ

Classic Cars

Porsche 356: Ιδιοκτήτης των πρώτων δεξιοτίμονων στην Αυστραλία

του Γιώργου Ψαρρά

Όταν Γκρεγκ Ο'Κίεφ ήταν ακόμα μαθητής είχε νιώσει τα πρώτα σκιρτήματα για τα μοντέλα της Porsche.

Το πρώτο ερέθισμα είχε έρθει από το δάσκαλο του, ο οποίος οδηγούσε μια 356C Coupe. Ωστόσο ο δάσκαλος του είχε κόψει τα «φτερά», καθώς του είχε πει ότι ποτέ δε θα καταφέρει να αποκτήσει μια Porsche, αφού δεν ήταν καλός μαθητής. Πράγματι ο Γκρεγκ δεν κατάφερε να σπουδάσει και εργάστηκε ως εργάτης στις κατασκευές γεφυρών.

Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Σε ηλικία μόλις 17 ετών, το 1971 είχε καταφέρει δουλεύοντας σκληρά να συγκεντρώσει το ποσό των 400 αυστραλιανών δολαρίων που απαιτούνταν για την αγορά μιας 356A Coupe του 1956.

Μέχρι σήμερα από τα χέρια του θυμάται ότι έχουν περάσει πάνω από πενήντα Porsche 356, καθώς αγόραζε και πωλούσε σχεδόν κάθε μήνα, ώστε τα γερμανικά μοντέλα που τόσο αγαπούσε να μην προλάβουν να χάσουν σε αξία.

Μετά την πρώτη του 356A Coupe έκανε δική του μια 356 convertible με την οποία διένυσε παρέα 160.000 χλμ. Το 1971 όμως είχε μεράκι με μια συγκεκριμένη 356 coupe, η οποία είχε αριθμό πλαισίου 11186. Ήταν η πρώτη δεξιοτίμονη Porsche και η τρίτη που ταξίδεψε από τη Γερμανία στην Αυστραλία το Φεβρουάριο του 1952.

Πέρασαν είκοσι χρόνια μέχρι να την κάνει δική του, ενώ σήμερα όταν δεν την οδηγεί στους δρόμους της Μελβούρνης τη σταθμεύει στο γκαράζ του. Το οδόμετρο της αναγράφει μόνο 120.000 χλμ., καθώς έχει οδηγηθεί μόνο από τα 20 χρόνια της ζωής της.

Όταν επιτέλους την αγόρασε βρισκόταν σε αρκετά καλή κατάσταση και το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ήταν να ανακατασκευάσει τον κινητήρα της και τη βάψει με το αρχικό πράσινο χρώμα της.

Στο γκαράζ του Γκρεγκ υπάρχει και μια γαλάζια 356 convertible με αριθμό πλαισίου 10110 και μπλε δερμάτινο εσωτερικό, η οποία κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Στουτγάρδης τον Ιούλιο του 1951 και η είναι η δεύτερη δεξιοτίμονη Porsche που πάτησε στην Αυστραλία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Cesky Krumlov

Πρώτη εμφάνιση του νέου Skoda Fabia R5 evo στο ράλι Cesky Krumlov, για το πρωτάθλημα Τσεχίας .

Ο αγώνας ήταν ασφάλτινος με 15 Ειδικές Διαδρομές και οι Κοπέτσκι-Ντρέσλερ έδωσαν την νίκη στο πρωτοεμφανιζόμενο Skoda Fabia R5 evo.

Liberty Media

Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνηθίζουμε να λέμε ότι είναι παγκόσμιο όμως αυτό δεν είναι εντελώς αλήθεια αφού δεν πραγματοποιείται ούτε ένας αγώνας σε μία από τις μεγαλύτερες ηπείρους του πλανήτη, την Αφρική.

Volvo

Παλαιότερα οι premium κατασκευαστές είχαν μόνο μεγάλα μοντέλα όμως εδώ και κάποια χρόνια κατεβαίνουν ολοένα και σε μικρότερες κατηγορίες, αρχικά σε εκείνη των μικρομεσαίων και στη συνέχεια σε εκείνη των μικρών.

Nissan Ultimate Parks Titan

Το Εθνικό Πάρκο Γκραν Κάνυον των Η.Π.Α έχει γενέθλια, καθώς γίνεται 100 χρόνων και η Nissan του προσφέρει για δώρο το νέο Ultimate Parks Titan.

Skoda

Το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Skoda, το Citigo, καλείται να παίξει ένα μεγάλο ρόλο στο μέλλον της τσέχικης εταιρείας.

BMW

Η BMW έχει κανονίσει για τις 27 Μαΐου την παρουσίαση της νέας γενιάς της Σειράς 1 η οποία θα φέρει πολλές αλλαγές στο γερμανικό μικρομεσαίο, η σημαντικότερη από τις οποίες είναι ότι πλέον η κίνηση δε θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα αλλά στον μπροστινό.

Opel Crossland X 1.2 Turbo

Αφού το φορτώσαμε για το σύντομο ταξιδάκι μας και

Ανάβαση Ριτσώνας

Το σωματείο ΑΣΜΑ διοργανώνει 8-9 Ιουνίου την ανάβαση Ριτσώνας που αποτελεί τον 4ο γύρο του ομώνυμου πρωταθλήματος. 

1η ανάβαση Φλώρινας

Το Σαββατοκύριακο 8 - 9 Ιουνίου ο Όμιλος Φίλων Αυτοκινήτου Δράμας (Ο.Φ.Α.Δ.) διοργανώνει την 1η ανάβαση Φλώρινας.

Την ίδια ημερομηνία διοργανώνεται και η ανάβαση Ριτσώνας που προσμετρά στο πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Rolls-Royce

Για τους περισσότερους στη σημερινή Ελλάδα το να απολαύσουν ένα παγωμένο ποτήρι ακριβής γαλλικής σαμπάνιας σε κάποιο εστιατόριο ή ακόμα και στο σπίτι τους είναι σχεδόν απαγορευτικό.