Είστε εδώ

Classic Cars

Porsche 356: Ιδιοκτήτης των πρώτων δεξιοτίμονων στην Αυστραλία

του Γιώργου Ψαρρά

Όταν Γκρεγκ Ο'Κίεφ ήταν ακόμα μαθητής είχε νιώσει τα πρώτα σκιρτήματα για τα μοντέλα της Porsche.

Το πρώτο ερέθισμα είχε έρθει από το δάσκαλο του, ο οποίος οδηγούσε μια 356C Coupe. Ωστόσο ο δάσκαλος του είχε κόψει τα «φτερά», καθώς του είχε πει ότι ποτέ δε θα καταφέρει να αποκτήσει μια Porsche, αφού δεν ήταν καλός μαθητής. Πράγματι ο Γκρεγκ δεν κατάφερε να σπουδάσει και εργάστηκε ως εργάτης στις κατασκευές γεφυρών.

Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Σε ηλικία μόλις 17 ετών, το 1971 είχε καταφέρει δουλεύοντας σκληρά να συγκεντρώσει το ποσό των 400 αυστραλιανών δολαρίων που απαιτούνταν για την αγορά μιας 356A Coupe του 1956.

Μέχρι σήμερα από τα χέρια του θυμάται ότι έχουν περάσει πάνω από πενήντα Porsche 356, καθώς αγόραζε και πωλούσε σχεδόν κάθε μήνα, ώστε τα γερμανικά μοντέλα που τόσο αγαπούσε να μην προλάβουν να χάσουν σε αξία.

Μετά την πρώτη του 356A Coupe έκανε δική του μια 356 convertible με την οποία διένυσε παρέα 160.000 χλμ. Το 1971 όμως είχε μεράκι με μια συγκεκριμένη 356 coupe, η οποία είχε αριθμό πλαισίου 11186. Ήταν η πρώτη δεξιοτίμονη Porsche και η τρίτη που ταξίδεψε από τη Γερμανία στην Αυστραλία το Φεβρουάριο του 1952.

Πέρασαν είκοσι χρόνια μέχρι να την κάνει δική του, ενώ σήμερα όταν δεν την οδηγεί στους δρόμους της Μελβούρνης τη σταθμεύει στο γκαράζ του. Το οδόμετρο της αναγράφει μόνο 120.000 χλμ., καθώς έχει οδηγηθεί μόνο από τα 20 χρόνια της ζωής της.

Όταν επιτέλους την αγόρασε βρισκόταν σε αρκετά καλή κατάσταση και το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ήταν να ανακατασκευάσει τον κινητήρα της και τη βάψει με το αρχικό πράσινο χρώμα της.

Στο γκαράζ του Γκρεγκ υπάρχει και μια γαλάζια 356 convertible με αριθμό πλαισίου 10110 και μπλε δερμάτινο εσωτερικό, η οποία κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Στουτγάρδης τον Ιούλιο του 1951 και η είναι η δεύτερη δεξιοτίμονη Porsche που πάτησε στην Αυστραλία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Η πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος στη μακρινή Αυστραλία έδειξε ότι η Mercedesθα είναι και πάλι το πρώτο φαβορί για τον τίτλο, με τον Μπότας να παίρνει τη νίκη και τον έναν βαθμό επιπλέον λόγω του ταχύτερου γύρου, τον Χάμιλτον (2ος) να αντιμετωπίζει το αποτέλεσμα με ψυχραιμία τονίζοντας ότι «δε

Mercedes GLC Coupe

Μια πρώτη γεύση από την ανανεωμένη GLC Coupe μας δίνει η Mercedes μέσα από το παρακάτω σύντομο video που δημοσίευσε.

Skoda

Για την εξέλιξη της εφοδιαστικής της αλυσίδας φροντίζει διαρκώς η Skoda, εισάγοντας την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας.

Ford Mustang

Από χιλιόμετρα μακριά θα είναι πλέον ευδιάκριτο το Ford Mustang, χάρη στη νέα φανταχτερή του πράσινη απόχρωση.

Η μπλε οβάλ εταιρεία παρουσίασε τη νέα απόχρωση ονόματι “Grabber Lime” για το εμβληματικό muscle car την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου, η οποία γιορτάζεται στις 17 Μαρτίου.

Lotus

Η Lotus έχει χάσει κάτι από την αίγλη που είχε στο παρελθόν όμως οι άνθρωποί της ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν νέα μοντέλα τα οποία θα επαναφέρουν το όνομα της εταιρείας στο πάνθεον της αυτοκίνησης.

Toyota Supra

Από την άσφαλτο στη οθόνη μεταφέρεται η νέα Toyota Supra, καθώς εισέρχεται στο μαγικό κόσμο των e-Motorsports.

38ο ράλι Σπριντ Κορίνθου

Κάτω από τον ανοιξιάτικο καιρό διεξήχθη το ράλι Σπριντ Κορίνθου, πρώτος γύρος του κυπέλλου χώματος, με τη νίκη να κρίνεται στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα.  “Roustemis”-Σπύρος Κολτσίδας με Mitsubishi Evo X είναι οι ταχύτεροι στην τελευταία δοκιμασία και  ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βά

Γκραν Πρι Αυστραλίας

Στο μητροπολιτικό πάρκο της Μελβούρνης, το Albert Park, οι κερκίδες γέμισαν για τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος του 2019 τον οποίο ο Βάλτερι Μπότας κέρδισε με εμφατικό τρόπο.

Ρωσία

Οι Ρώσοι που λειτουργούν στο Youtube το κανάλι Garage 54 είναι γνωστοί για τις διάφορες παράξενες ιδέες γύρω από τα αυτοκίνητα που έχουν κατά καιρούς τις οποίες και υλοποιούν σχεδόν πάντα.

Νέα Mercedes B-Class

Την κατηγορία των πολυχρηστικών οχημάτων φωτίζει το αστέρι της νέας Mercedes B-Class, το οποίο πλέον λάμπει και στην ελληνική αγορά.