Είστε εδώ

Classic Cars

Lamborghini Miura SV: Ίδια μετά από 47 χρόνια και ο σημαντικός ιδιοκτήτης

του Γιώργου Ψαρρά

Κάτω από τον Πύργο του Άιφελ ποζάρει μια ξεχωριστή Lamborghini Miura SV, τι κάνει όμως εκεί;

Βρίσκεται στη γαλλική πρωτεύουσα, καθώς δίνει το «παρών» στην Έκθεση Κλασσικών Οχημάτων “Retromobile 2019” που πραγματοποιείται στο Παρίσι από 6 έως 10 Φεβρουαρίου.

Η εν λόγω Miura SV ανήκει σε ένα σημαντικό πρόσωπο. Ο λόγος για τον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) Ζαν Τοντ, ο οποίος ανέθεσε την πλήρη αποκατάσταση της στο τμήμα “Lamborghini Polo Storico”, καθώς τα σημάδια του χρόνου την είχαν φθείρει αρκετά.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το πλαίσιο με αριθμό 3673 της συγκεκριμένης Miura SV δημιουργήθηκε στις 11 Νοεμβρίου του 1972, ενώ προέρχονταν από μια Miura S του 1968 που είχε σχεδόν καταστραφεί σε ένα ατύχημα. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι εκείνη την εποχή δεν ήταν κάτι σπάνιο η επαναχρησιμοποίηση ενός αριθμού πλαισίου, καθώς υπήρχαν φορολογικά κίνητρα και επειδή διατηρούνταν τα προηγούμενα έγγραφα του οχήματος.

Οι εργασίες αποκατάστασης της Miura κράτησαν δεκατρείς μήνες στη έδρα της Lamborghini που βρίσκεται στη Σάντα Αγκάτα Μπολονέζ της Ιταλίας, ενώ όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες το αμάξωμα της βάφτηκε με την κόκκινη απόχρωση ονόματι “Rosso Corsa”, οι ζάντες και το πλευρικό της τμήμα χαμηλά είναι σε χρυσή απόχρωση, με τη διχρωμία αυτή να επαναλαμβάνεται μετά από 47 ολόκληρα χρόνια, ενώ στο εσωτερικό της τοποθετήθηκαν μαύρες δερμάτινες επενδύσεις.

Πέρα από τη Miura SV η Lamborghini παρουσιάζει στην Έκθεση “Retromobile 2019” και μια 400 GT του 1966 με αριθμό σασί 0592, η οποία ανήκει σε έναν Καναδό συλλέκτη και βρίσκεται υπό τη φροντίδα του τμήματος “Lamborghini Polo Storico”, ώστε να επανέλθει στην αρχική της κατάσταση.

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.