Είστε εδώ

Classic Cars

Jaguar-Land Rover: Σύστημα πολυμέσων σε κλασικά μοντέλα

του Γιώργου Ψαρρά

Την πλούσια κληρονομιά τους διαφυλάσσουν Jaguar-Land Rover, καθώς φροντίζουν για την αναγέννηση και συντήρηση των ιστορικών τους οχημάτων μέσα από διάφορες ενέργειες.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν οι βρετανικές εταιρίες έλαβαν μια καινοτόμα απόφαση. Ποια ήταν αυτή; Να εξοπλίσουν κλασσικά τους μοντέλα με τα σύγχρονα συστήματα πολυμέσων, τα οποία ωστόσο θα έχουν παραδοσιακή σχεδίαση, όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές φωτογραφίες.

Τα ειδικά αυτά συστήματα πολυμέσων διαθέτουν σχετικά μικρή οθόνη αφής 3,5 ιντσών, η οποία ενσωματώνεται ανάμεσα σε δυο στρογγυλά περιστροφικά χειριστήρια. Σύμφωνα με τις Jaguar-Land Rover στην εν λόγω οθόνη θα μπορεί να προβάλλεται δορυφορική πλοήγηση με τρισδιάστατους χάρτες της Ευρώπης, με την καθοδήγηση να μπορεί να γίνεται σε 32 διαφορετικές γλώσσες.

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι το σύστημα πολυμέσων για τα κλασικά μοντέλα των Jaguar-Land Rover «ομιλεί» αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά και ρωσικά. Παράλληλα υποστηρίζει ραδιόφωνο FM και ΑΜ, συνδεσιμότητα ακόμα και τεσσάρων smartphones μέσω Bluetooth, μικρόφωνο για ανοιχτή ακρόαση, μέχρι και ειδοποιήσεις για την κυκλοφορία στους δρόμους.

Το διακοσμητικό πλαίσιο του συστήματος πολυμέσων θα μπορεί να είναι μαύρο ή χρωμιωμένο, ενώ για τα κλασσικά μοντέλα της Land Rover θα προσφέρεται μαύρο ή ασημί βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Η διάθεση του συστήματος πολυμέσων για τα κλασσικά μοντέλα των Jaguar-Land Rover ξεκίνησε στις 7 Σεπτεμβρίου και κοστίζει περίπου 1.340 ευρώ.

Σχετικά άρθρα

Την παραγωγή του Kona Electric αυξάνει από τις αρχές του επόμενου μήνα η Hyundai. Σύμφωνα με την κορεάτική εταιρεία η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Kona θα κατασκευάζεται πλέον και στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Νόσοβιτς της Τσεχίας.

Η εταιρεία Micro μας έφερε στο νου το Isetta, το λιλιπούτειο αυτοκίνητο που είχε δημιουργήσει η BMW τη δεκαετία του '50, όταν το 2018 παρουσίασε την πρώτη γενιά του Microlino.

Λίγες μέρες έχουν απομείνει μέχρι την παγκόσμια πρεμιέρα της πρώτης plug-in υβριδικής Octavia RS στο Σαλόνι της Γενεύης (5-15 Μαρτίου).

Ο χρόνος που έκανε ο Φέτελ στην πρωινή περίοδο της πέμπτης μέρας για τις δοκιμές εξέλιξης, ήταν αρκετός ώστε να παραμείνει στην κορυφή μετά την ολοκλήρωση και του απογευματινού σκέλους.

Στόχος του νέου Citroen Ami είναι να γίνει ο καλύτερος φίλος μας στις βόλτες εντός της πόλης, ενώ έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα για να τα καταφέρει.

Για ακόμα μια φορά η Ford αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια των δικυκλιστών.

Έπρεπε να φτάσουμε στο πρωινό της πέμπτης μέρας των χειμερινών δοκιμών, προκειμένου η Ferrari να πιέσει το μονοθέσιό της και να κατεβάσει τους χρόνους της, κάτι το οποίο έκανε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πίσω από το τιμόνι της SF1000.

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με