Είστε εδώ

Classic Cars

ΧΧΙΙ Histori que Rallye Monte Carlo : Εμπειρίες για το μέλλον

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ιστορικό ράλι του Μόντε Κάρλο αποτελεί πλέον μια ανάμικτη γεύση για τα ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν. Δεν κατάφεραν να διακριθούν, όμως στους αγώνες κάθε μέτρο, κάθε χλμ. αποτελεί μια καινούργια εμπειρία για την επόμενη συμμετοχή, και με αυτό επέστρεψαν στη βάση τους. 

Μέσα από την εμπειρία η νίκη έρχεται πιο εύκολα, οι οργανωτές όμως απένειμαν ταεύσημα στο σωματείο ΣΙΣΑ, που είχε το βάρος της εκκίνησης από την Αθήνα, μετά από 44 χρόνια, όπου με φόντο την Ακρόπολη ξεκίνησαν 23 αυτοκίνητα, μια άλλης εποχής.

Για την ιστορία νικητές του φετινού 22ου Rallye Monte Carlo Historique αναδείχθηκαν οι Miche lBadosa - Mogens Reidl με Renault 8 του 1969, ενώ στα άλλα δύο σκαλιά του βάθρου ανέβηκαν  οι Massimo Canella - Nicolas Arena με Lancia Fulvia Coupe 1.3S, και Alessio De Angelis - Sergio Sisti με Fiat Ritmo 60.

Ραντεβού στο ιστορικό ράλι του Μόντε Κάρλο το 2020.

Στον πίνακα που ακολουθεί οι θέσεις των ελληνικών πληρωμάτων:

63.  Γιώργος Δελαπόρτας - Σπύρος Μουστάκας:VWGolf GTI – 1979
101. Πέτρος Βασιλόπουλος – Ισμήνη Ναρλή:Ford Escort MK1 – 1969
118. Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργουσόπουλος VW Golf GTI – 1978
163. Γιώργος Αλεβιζόπουλος - Νίκος Παλυβός Fiat 128 Rally – 1974
166. Γιάννης Κατσαούνης - ΜαθιόςΜανσόλας: VW Golf GTI – 1979
195. Παντελής -Κατερίνα Ποσειδών: Lancia FulviaCoupe 1,3 S -1973
209. Γιώργος Σπηλιόπουλος - Γιάννης Χανδρινός :Lancia BetaCoupe 2000 – 1976
214. Βάσος Θεοδοσίου - Λεωνίδας Νασόπουλος: Alfa Romeo 2000 – 1972
216. Δημήτρης Καλογεράς - Χρήστος Διαμαντόπουλος :Alfa Romeo Alfetta GTV – 1976
Εγκατέλειψαν οι: Μάκης Κατοχιανός - Αλέξανδρος Κοτζιάς :Ford Escort RS2000

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.