Είστε εδώ

Classic Cars

ΧΧΙΙ Histori que Rallye Monte Carlo : Εμπειρίες για το μέλλον

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ιστορικό ράλι του Μόντε Κάρλο αποτελεί πλέον μια ανάμικτη γεύση για τα ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν. Δεν κατάφεραν να διακριθούν, όμως στους αγώνες κάθε μέτρο, κάθε χλμ. αποτελεί μια καινούργια εμπειρία για την επόμενη συμμετοχή, και με αυτό επέστρεψαν στη βάση τους. 

Μέσα από την εμπειρία η νίκη έρχεται πιο εύκολα, οι οργανωτές όμως απένειμαν ταεύσημα στο σωματείο ΣΙΣΑ, που είχε το βάρος της εκκίνησης από την Αθήνα, μετά από 44 χρόνια, όπου με φόντο την Ακρόπολη ξεκίνησαν 23 αυτοκίνητα, μια άλλης εποχής.

Για την ιστορία νικητές του φετινού 22ου Rallye Monte Carlo Historique αναδείχθηκαν οι Miche lBadosa - Mogens Reidl με Renault 8 του 1969, ενώ στα άλλα δύο σκαλιά του βάθρου ανέβηκαν  οι Massimo Canella - Nicolas Arena με Lancia Fulvia Coupe 1.3S, και Alessio De Angelis - Sergio Sisti με Fiat Ritmo 60.

Ραντεβού στο ιστορικό ράλι του Μόντε Κάρλο το 2020.

Στον πίνακα που ακολουθεί οι θέσεις των ελληνικών πληρωμάτων:

63.  Γιώργος Δελαπόρτας - Σπύρος Μουστάκας:VWGolf GTI – 1979
101. Πέτρος Βασιλόπουλος – Ισμήνη Ναρλή:Ford Escort MK1 – 1969
118. Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργουσόπουλος VW Golf GTI – 1978
163. Γιώργος Αλεβιζόπουλος - Νίκος Παλυβός Fiat 128 Rally – 1974
166. Γιάννης Κατσαούνης - ΜαθιόςΜανσόλας: VW Golf GTI – 1979
195. Παντελής -Κατερίνα Ποσειδών: Lancia FulviaCoupe 1,3 S -1973
209. Γιώργος Σπηλιόπουλος - Γιάννης Χανδρινός :Lancia BetaCoupe 2000 – 1976
214. Βάσος Θεοδοσίου - Λεωνίδας Νασόπουλος: Alfa Romeo 2000 – 1972
216. Δημήτρης Καλογεράς - Χρήστος Διαμαντόπουλος :Alfa Romeo Alfetta GTV – 1976
Εγκατέλειψαν οι: Μάκης Κατοχιανός - Αλέξανδρος Κοτζιάς :Ford Escort RS2000

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.