Είστε εδώ

Classic Cars

Fiat 500 F : Διαφορετικό θέμα για τους Αμερικάνους

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τους Αμερικάνους τους έχουμε συνηθίσει να οδηγούν μεγάλα αυτοκίνητα με κινητήρες πολλών κ.εκ. και θεόρατα pick-up.

Σκεφτείτε λοιπόν την έκπληξή τους όταν βρεθούν μπροστά σε ένα «αυτοκινητάκι» με μήκος μόλις 3 μ., και κινητηράκι στο πίσω μέρος.

Όμως αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι οποιοδήποτε μικρό. Είναι το Fiat 500 της 10ετίας του ’50 που έφερε την ιδέα της αυτοκίνησης στα ιταλικά σπίτια.

Στο μουσείο μοντέρνας τέχνης της Νέας Υόρκης βρίσκεται ένα συλλεκτικό Fiat 500 της έκδοσης F, που χαρακτηρίζει τη 2η γενιά του μοντέλου (μεταξύ 1965-1972) το οποίο αποτελεί ένα χαρακτηριστικό δείγμα του ιταλικού βιομηχανικού σχεδιασμού.    

Το Fiat 500, είναι ένα θρυλικό μοντέλο, στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντικατοπτρίζει την κουλτούρα του ιταλικού λαού γύρω από τη «γέννηση» έξυπνων ιδέων. Έφερε αερόψυκτο κινητήρα 2κυλίνδρων 500 κ.εκ. , τοποθετημένο πίσω, με τη ρεζέρβα και το ρεζερβουάρ κάτω από το μπροστινό καπό.  

Το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την ιστορία του το 1957 έμεινε στην παραγωγή έως το 1975. Θεωρείται must να βρίσκεται στη συλλογή που διαθέτουν ανά τον κόσμο οι συλλέκτες με τον αριθμό παραγωγής να ξεπερνάει τα 4 εκατομμύρια μονάδες. 

Η έκθεση που φέρει τον τίτλο “The Value of Good Design” στο μουσείο σύγχρονης τέχνης στη Νέα Υόρκη, θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Ιουνίου 2019, με το Fiat 500F να υποδέχεται τους επισκέπτες παρέα με άλλα αντικείμενα που έχουν ξεχωρίσει για το design.   

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.