Είστε εδώ

Classic Cars

Fiat 500 F : Διαφορετικό θέμα για τους Αμερικάνους

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τους Αμερικάνους τους έχουμε συνηθίσει να οδηγούν μεγάλα αυτοκίνητα με κινητήρες πολλών κ.εκ. και θεόρατα pick-up.

Σκεφτείτε λοιπόν την έκπληξή τους όταν βρεθούν μπροστά σε ένα «αυτοκινητάκι» με μήκος μόλις 3 μ., και κινητηράκι στο πίσω μέρος.

Όμως αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι οποιοδήποτε μικρό. Είναι το Fiat 500 της 10ετίας του ’50 που έφερε την ιδέα της αυτοκίνησης στα ιταλικά σπίτια.

Στο μουσείο μοντέρνας τέχνης της Νέας Υόρκης βρίσκεται ένα συλλεκτικό Fiat 500 της έκδοσης F, που χαρακτηρίζει τη 2η γενιά του μοντέλου (μεταξύ 1965-1972) το οποίο αποτελεί ένα χαρακτηριστικό δείγμα του ιταλικού βιομηχανικού σχεδιασμού.    

Το Fiat 500, είναι ένα θρυλικό μοντέλο, στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντικατοπτρίζει την κουλτούρα του ιταλικού λαού γύρω από τη «γέννηση» έξυπνων ιδέων. Έφερε αερόψυκτο κινητήρα 2κυλίνδρων 500 κ.εκ. , τοποθετημένο πίσω, με τη ρεζέρβα και το ρεζερβουάρ κάτω από το μπροστινό καπό.  

Το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την ιστορία του το 1957 έμεινε στην παραγωγή έως το 1975. Θεωρείται must να βρίσκεται στη συλλογή που διαθέτουν ανά τον κόσμο οι συλλέκτες με τον αριθμό παραγωγής να ξεπερνάει τα 4 εκατομμύρια μονάδες. 

Η έκθεση που φέρει τον τίτλο “The Value of Good Design” στο μουσείο σύγχρονης τέχνης στη Νέα Υόρκη, θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Ιουνίου 2019, με το Fiat 500F να υποδέχεται τους επισκέπτες παρέα με άλλα αντικείμενα που έχουν ξεχωρίσει για το design.   

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.