Είστε εδώ

Classic Cars

Εκκίνηση Ιστορικού ράλι Μόντε Κάρλο: Κάτω από τον Αθηναϊκό ήλιο

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά από 44 χρόνια η εκκίνηση του ράλι Μόντε Κάρλο, για την ιστορική έκδοση του αγώνα, επέστρεψε στην Αθήνα.

Τι και αν τότε, το 1975 που ήταν η τελευταία χρονιά της εκκίνησης από την Αθήνα  χωρίς κανένα ελληνικό πλήρωμα, δεν είμαστε καν σαν ιδέα στο μυαλό των γονιών μας.

Στην εκκίνηση όμως του Ιστορικού ράλι Μόντε Κάλο μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε από κοντά μοντέλα που τα έχουμε δει σε διάφορες φωτογραφίες ή σε αντίστοιχες εκδηλώσεις με ιστορικά αυτοκίνητα.

Παρά το γεγονός ότι η εκκίνηση δόθηκε την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου, ημέρα εργάσιμη, εν τούτοις ήταν αρκετός ο κόσμος που έδωσε το παρών στο πάρκινγκ του «Διονύσου» για να δει και να θαυμάσει από κοντά μοντέλα μια άλλης εποχής.

Μερικά από αυτά είναι: Citroen DS του 1967, Lancia Beta Coupe του 1976, Fiat 128 rally του 1974, Αlfa Romeo 2000 του 1972, BMW 2002tii του 1971, Skoda 130RS του 1976, Datsun 240Z του 1973, Autobianchi A112 Abarth του 1978, Lancia Fulvia Coupe του 1973, Ford Escort RS 1600 του 1972 και VW Golf GTI του 1979.

Από τα 24 πληρώματα που εκκίνησαν με φόντο την Ακρόπολη για το λιμάνι της Πάτρας με προορισμό την Ανκόνα, δεν εκκίνησε ούτε ένα Mini από την Αθήνα.

Αυτό μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση για ένα αυτοκίνητο που έχει γράψει τη δική του ιστορία στον αγώνα του Μόντε Κάρλο.

Τώρα σειρά έχουν οι φωτογραφίες από την εκκίνηση σε ένα χώρο  που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το ράλι Ακρόπολις, ελπίζοντας να επιστρέψει σύντομα στα μεγάλα σαλόνια του WRC και η φωτογραφία με τα αγωνιστικά με φόντο την Ακρόπολη να κάνει το γύρο του κόσμου, όπως μερικά χρόνια πριν.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.