Είστε εδώ

Classic Cars

Εκκίνηση Ιστορικού ράλι Μόντε Κάρλο: Κάτω από τον Αθηναϊκό ήλιο

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά από 44 χρόνια η εκκίνηση του ράλι Μόντε Κάρλο, για την ιστορική έκδοση του αγώνα, επέστρεψε στην Αθήνα.

Τι και αν τότε, το 1975 που ήταν η τελευταία χρονιά της εκκίνησης από την Αθήνα  χωρίς κανένα ελληνικό πλήρωμα, δεν είμαστε καν σαν ιδέα στο μυαλό των γονιών μας.

Στην εκκίνηση όμως του Ιστορικού ράλι Μόντε Κάλο μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε από κοντά μοντέλα που τα έχουμε δει σε διάφορες φωτογραφίες ή σε αντίστοιχες εκδηλώσεις με ιστορικά αυτοκίνητα.

Παρά το γεγονός ότι η εκκίνηση δόθηκε την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου, ημέρα εργάσιμη, εν τούτοις ήταν αρκετός ο κόσμος που έδωσε το παρών στο πάρκινγκ του «Διονύσου» για να δει και να θαυμάσει από κοντά μοντέλα μια άλλης εποχής.

Μερικά από αυτά είναι: Citroen DS του 1967, Lancia Beta Coupe του 1976, Fiat 128 rally του 1974, Αlfa Romeo 2000 του 1972, BMW 2002tii του 1971, Skoda 130RS του 1976, Datsun 240Z του 1973, Autobianchi A112 Abarth του 1978, Lancia Fulvia Coupe του 1973, Ford Escort RS 1600 του 1972 και VW Golf GTI του 1979.

Από τα 24 πληρώματα που εκκίνησαν με φόντο την Ακρόπολη για το λιμάνι της Πάτρας με προορισμό την Ανκόνα, δεν εκκίνησε ούτε ένα Mini από την Αθήνα.

Αυτό μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση για ένα αυτοκίνητο που έχει γράψει τη δική του ιστορία στον αγώνα του Μόντε Κάρλο.

Τώρα σειρά έχουν οι φωτογραφίες από την εκκίνηση σε ένα χώρο  που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το ράλι Ακρόπολις, ελπίζοντας να επιστρέψει σύντομα στα μεγάλα σαλόνια του WRC και η φωτογραφία με τα αγωνιστικά με φόντο την Ακρόπολη να κάνει το γύρο του κόσμου, όπως μερικά χρόνια πριν.

Σχετικά άρθρα

Νίρμπουργκρινγκ

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Ράλι Γερμανίας

Στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 344 χλμ. τα εργοστασιακά πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα 36 ελαστικά της Michelin που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.

Mercedes

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Ράλι Γερμανίας

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Porsche

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Ferrari

Ο πρόεδρος της Ferrari,Τζον Έλκαν, επισκέφτηκε το Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η ιταλική μάρκα θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία των GT, το Νοέμβριο.

Volkswagen T-Roc R cabrio

Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του T-Roc η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες του 1.0 λίτρου με απόδοση 115 και 150 ίππων.

Hyundai i30 N Project C

Η Hyundai θα δώσει το “παρών” στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου μεταξύ των άλλων εκθεμάτων θα υπάρχει και μία ειδική έκδοση του i30 N, με την ονομασία i30 N Project C.

Fiat

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Φερνάντο Αλόνσο

Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με το μέλλον του Φερνάντο Αλόνσο, η Toyota Gazoo Racing «βγήκε» μπροστά και ανακοίνωσε τα σχέδια της συνεργασίας της με  τον Ισπανό, δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Formula 1 και νικητή του 24ωρου Λε Μαν.