Είστε εδώ

Classic Cars

Dakar, ιστορίες στην έρημο: Όταν έλαμπε το «αστέρι»

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί στο αγωνιστικό τμήμα της Mercedes η γιορτή να συνεχίζεται λόγω της κατάκτησης του 6ου συνεχόμενου τίτλου οδηγών/κατασκευαστών στη Formula 1, που αποτελεί νέο ρεκόρ, όμως επειδή το Ντακάρ ξεκινάει στις 5 Ιανουαρίου, η Mercedes έχει και εκεί την ιστορία της.

Γιορτάζει λοιπόν 35 χρόνια από τη νίκη της του 1985 (1-22 Ιανουαρίου είχε διάρκεια ο αγώνας εκείνη τη χρονιά) στην κατηγορία των φορτηγών, που αποτέλεσε την 4η συνεχόμενη νίκη μετά το 1982 με τους Groine, de Saulieu - Malfériol με Unimog U 1700 L.

Ακολούθησε το 1983 με τους Georges Groine-Thierry de Saulieu- Bernard Malfériol με Mercedes-Benz 1936 AK, το 1984 οι Pierre Laleu-Daniel Durce-Patrick Venturini έφεραν τη Mercedes-Benz 1936 AK στην πρώτη θέση και το 1985 οι Karl-Friedrich-Jost Capito με Mercedes-Benz Unimog U 1300 L ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Σχετικά άρθρα

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.