Είστε εδώ

Classic Cars

Classic Acropolis 2019 : Όλοι στο πτώμα του εθνικού μας αγώνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ράλι Ακρόπολις δεν υπάρχει πλέον. Δυστυχώς το χάσαμε απ΄όλες τις διεθνείς εκδηλώσεις (ακόμα και ως ιστορικό).

Όμως η φήμη του τεράστια, και όλοι «ορμούν» στο πτώμα του ράλι Ακρόπολις για να κάνουν την όποια εκδήλωση τους, με πόλο έλξης  την ονομασία «Ακρόπολις» που θεωρείται Ιερή ( με μεγάλο Ι , στο παγκόσμιο χάρτη του Motorsport) .

Ο ΣΙΣΑ λοιπόν διοργάνωσε το Classic Acropolis με εκκίνηση και τερματισμό στην Ακρόπολη, 

διασχίζοντας κλασικές Ειδικές Διαδρομές του ένδοξου ράλι Ακρόπολις ( όπως Ταρζάν, Γραμμένη Οξυά, Γαρδίκι, Αρτοτίνα),  

με διανυκτέρευση στην Ιτέα που έχει γνωρίσει μεγάλες δόξες καθώς στην περιοχή υπάρχει ένα από τα πιο φιλικά στο Motorsport ξενοδοχείο, αυτό των αδερφών Καλαφάτη.

Σαν ιδέα την επικροτούμε

Όμως…

Γιατί υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος

Η προβολή

Δεν υπήρχε καμία

Δεν λάβαμε κανένα Δελτίο Τύπου, καμία φωτογραφία…

Θεωρούμε ότι τέτοιες εκδηλώσεις πρέπει να γίνονται περισσότερες γνωστές , ώστε να αγκαλιάζονται με περισσότερη θέρμη από τον κόσμο και τους φίλους των κλασικών και ιστορικών αυτοκινήτων .

Για την περίπτωση ευχαριστούμε τον «Στρατισίνο», που μας έστειλε τη φωτογραφία με τους νικητές Γιάννη  Κατσαούνη-Μαθιό Μανσόλα ( VW Golf GTi), ο οποίος συμμετείχε στο Classic Acropolis 2019, παρέα με τον Σωτήρη Σκαλτσά με Nissan GTi-R, αυτοκίνητο με το οποίο πρωταγωνίστησε στα ράλι προς τα τέλη της 10ετιας του ‘80, αρχές ´90.

Σχετικά άρθρα

Εκτός από επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, ο Τότο Βολφ αρέσκεται να ασχολείται και με το επιχειρηματικό κομμάτι του αθλήματος, καθώς του ανήκει το 30% των μετοχών της ομάδας.

Χρώμα πράσινο οραματίζεται η Seat για το μέλλον της και για το λόγο αυτό έχει εμπλουτίσει σημαντικά την περιβαλλοντική της «παλέτα».

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει μέχρι το τέλος του 2020, να έχουν ρίξει τον μέσο όρο εκπομπών των αυτοκινήτων που πουλάνε σε τιμή μικρότερη ή ίση των 95 γρ./χλμ.

Άραγε πόσο κοντά ή μακριά βρίσκονται οι εταιρείες από αυτόν το στόχο;

Η ηλεκτροκίνηση «επί τάπητος»

Με 100 εκατ ευρώ και για 18 μήνες επιδοτεί  η κυβέρνηση την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπου.  Όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το όφελος ανά μονάδα, εάν συνδυαστεί με το οικολογικό μπόνους και τις σχετικές φοροαπαλλαγές, θα προσεγγίζει τα 10.000 ευρώ.

Παρατηρώντας μετά από 32 ολόκληρα χρόνια τη σχεδίαση του Citroen Activa σου είναι δύσκολο να πιστέψεις την ηλικία του.

Παρασκευή 5 Ιουνίου, Τεχνόπολη-Γκάζι. Ειναι η ημέρα που ο Πρωθυπουργός της Χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τα νέα μέτρα γύρω από την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο της Hyundai, ονόματι Prophecy, σας το έχουμε συστήσει, ωστόσο τώρα έχουμε στη διάθεση μας περισσότερες πληροφορίες για αυτό.

Επόμενο ήταν να ακυρωθεί και αυτός ο αγώνας τη στιγμή που ακυρώθηκαν όλες οι αγωνιστικές εκδηλώσεις για το 2020 στη Νέα Ζηλανδία .

Ο αγώνας στη Νέα Ζηλανδία φιγουράρισε στο φετινό καλεντάρι μετά από πολλά χρόνια απουσίας.

Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει γαλανός ουρανός και λαμπερός ήλιος, ένα συνδυασμό τον οποίο απολαμβάνεις απόλυτα οδηγώντας το Mazda MX-5 με ανοιχτή την οροφή.

Θέλοντας να κάνει το ευρύ κοινό να στραφεί ακόμα περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση, η γερμανική κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες οι οποίες αποτελούν κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου.