Είστε εδώ

Classic Cars

Classic Acropolis 2019 : Όλοι στο πτώμα του εθνικού μας αγώνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ράλι Ακρόπολις δεν υπάρχει πλέον. Δυστυχώς το χάσαμε απ΄όλες τις διεθνείς εκδηλώσεις (ακόμα και ως ιστορικό).

Όμως η φήμη του τεράστια, και όλοι «ορμούν» στο πτώμα του ράλι Ακρόπολις για να κάνουν την όποια εκδήλωση τους, με πόλο έλξης  την ονομασία «Ακρόπολις» που θεωρείται Ιερή ( με μεγάλο Ι , στο παγκόσμιο χάρτη του Motorsport) .

Ο ΣΙΣΑ λοιπόν διοργάνωσε το Classic Acropolis με εκκίνηση και τερματισμό στην Ακρόπολη, 

διασχίζοντας κλασικές Ειδικές Διαδρομές του ένδοξου ράλι Ακρόπολις ( όπως Ταρζάν, Γραμμένη Οξυά, Γαρδίκι, Αρτοτίνα),  

με διανυκτέρευση στην Ιτέα που έχει γνωρίσει μεγάλες δόξες καθώς στην περιοχή υπάρχει ένα από τα πιο φιλικά στο Motorsport ξενοδοχείο, αυτό των αδερφών Καλαφάτη.

Σαν ιδέα την επικροτούμε

Όμως…

Γιατί υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος

Η προβολή

Δεν υπήρχε καμία

Δεν λάβαμε κανένα Δελτίο Τύπου, καμία φωτογραφία…

Θεωρούμε ότι τέτοιες εκδηλώσεις πρέπει να γίνονται περισσότερες γνωστές , ώστε να αγκαλιάζονται με περισσότερη θέρμη από τον κόσμο και τους φίλους των κλασικών και ιστορικών αυτοκινήτων .

Για την περίπτωση ευχαριστούμε τον «Στρατισίνο», που μας έστειλε τη φωτογραφία με τους νικητές Γιάννη  Κατσαούνη-Μαθιό Μανσόλα ( VW Golf GTi), ο οποίος συμμετείχε στο Classic Acropolis 2019, παρέα με τον Σωτήρη Σκαλτσά με Nissan GTi-R, αυτοκίνητο με το οποίο πρωταγωνίστησε στα ράλι προς τα τέλη της 10ετιας του ‘80, αρχές ´90.

Σχετικά άρθρα

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.