Είστε εδώ

Classic Cars

Artega Karo - Isetta: Δεύτερη "μετενσάρκωση" για το λιλιπούτειο μοντέλο

του Σωτήριου Χάλλα

Το Isetta ήταν ένα αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε η BMW τη δεκαετία του ’50, το οποίο είναι το μικρότερο που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική μάρκα, αλλά και ένα από τα πιο μικρά στην ιστορία του αυτοκινήτου γενικότερα.

Λόγω του σχήματος και του μεγέθους του έχει δημιουργήσει την επιθυμία για την αναβίωσή του σε κάποιους κατασκευαστές, με τις πιο γνωστές προτάσεις να είναι δύο. Η μία ονομάζεται Microlino και  έχει αρχίσει να μας απασχολεί από το 2016. Η δεύτερη προέκυψε πιο πρόσφατα και ονομάζεται Karo-Isetta, με την εταιρεία που έχει δημιουργήσει το μοντέλο να είναι η Artega.

Τα δύο μοντέλα έχουν αρκετές ομοιότητες τόσο σε θέμα εμφάνισης, όσο και στον τρόπο που θα κινούνται, αφού και τα δύο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Μάλιστα, αυτό είχε δημιουργήσει προβλήματα παλαιότερα αφού η εταιρεία πίσω από το Microlino είχε κάνει μήνυση στην Artega, όμως οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε εξωδικαστικό συμβιβασμό.

Το Karo-Isetta θα προσφέρει αυτονομία που θα ξεπερνάει τα 200 χλμ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται στα 90 χλμ./ώρα.

Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέσα στον Ιανουάριο του 2020, με την τιμή να ξεκινάει στη Γερμανία από τις 17.995 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.