Είστε εδώ

Autobest

Nissan Design Europe: Με φόντο το νέο Juke

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η όμορφη-ξανθιά-αγγλιδούλα από το Κάρντιφ, μας καλωσόρισε όταν διασχίσαμε την είσοδο στο Nissan Design Europe φτάνοντας στη reception.

Λίγα μόλις μέτρα από το Paddington Station, δίπλα ακριβώς στο κανάλι, με τις πολλές pub και restaurant.

Με αγγλική ευγένεια μας ενημέρωσε ότι «πρέπει να αφήσουμε τα κινητά μας τηλέφωνα και τις φωτογραφικές μηχανές στους ειδικούς φοριαμούς.  

Δεν είναι προσβάσιμο αυτό το σχεδιαστικό κέντρο και χρειάζεται ειδική άδεια για να εισέλθεις», μας τόνισε με αφοπλιστικό χαμόγελο.

Πράγματι αφήσαμε τα κινητά μας τηλέφωνα και αφού η συνοδός μας πάτησε στην πρώτη κρυστάλλινη πόρτα τους κωδικούς πρόσβασης, βρεθήκαμε στους διαδρόμους, μάλλον στα άδυτα του σχεδιαστικού κέντρου.

Όλα άσπρα, όλα φωτεινά και παντού πόρτες με κωδικούς.

Κατεβαίνοντας αρκετές σκάλες βρεθήκαμε σε ένα αίθριο, όπου στο κέντρο βρισκόταν το νέο Juke σε χρώμα Fuji Red με μαύρη οροφή και ζάντες 19 ιντσών.

Σε άλλο σημείο βρισκόντουσαν τα καθίσματα με τις διάφορες χρωματικές παραλλαγές αναλόγως της έκδοσης ενώ εμείς χαζεύαμε τα προσκέφαλα που φέρουν ενσωματωμένα ηχεία της Bose.

Η βάση του αίθριου ήταν περιστρεφόμενη, ώστε να ακολουθεί τις εντολές των φωτογράφων καθώς χρησιμοποιείται και ως φωτογραφικό studio.

Εκεί η –μικρή- προσκεκλημένη ομάδα του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, είχε την επαφή με στελέχη της Nissan που βρίσκονται πίσω από το νέο Juke.

Όπως μεταξύ των άλλων o Remy Le Gall, διευθυντής μάρκετινγκ και στρατηγικής για τη Nissan Ευρώπης, και η Carine Giachetti υπεύθυνη για την ανάπτυξη των χρωματικών αποχρώσεων του νέου Juke. 

Tο νέο Juke διατηρεί το σχεδιαστικό DNA της πρώτης γενιάς, αλλά έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, έγινε πιο ποιοτικό εσωτερικά και ακολουθεί το ρεύμα της εποχής στο θέμα των gadget.

Περισσότερα για το Juke θα αναφερθούμε μόλις η Nissan μας στείλει το φωτογραφικό υλικό, ενώ προς το τέλος του Νοεμβρίου θα το οδηγήσουμε στην πρώην πίστα της Formula 1 στην Κωνσταντινούπολη ως ένα από τα μοντέλα που αποτελούν το top 5 για την επιλογή “Best Buy Car in Europe 2020” απέναντι στα Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio και Skoda Kamiq.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Με τα κρούσματα του κορωνοϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν ξεπεράσει τις 100.000, ο κρατικός μηχανισμός χρειάζεται κάθε βοήθεια που μπορεί να είναι διαθέσιμη, με την Toyota να είναι από τις εταιρείες που αποφάσισαν να συνδράμουν, με μία σειρά από ενέργειες.