Είστε εδώ

Autobest

Νέο Opel Corsa : Λίγο πριν τις αποκαλύψεις

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τα μέλη του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού, AutoBest ταξίδεψαν μέχρι τη Φρανκφούρτη για να οδηγήσουν σε ένα ειδικό πρόγραμμα – Validation Drive – το καινούργιο Opel Corsa.

Το “Validation Drive” είναι μια δοκιμή από τους δημοσιογράφους οι οποίοι μετά την οδήγηση (παράλληλα με το υπάρχον Corsa) αναφέρουν τις παρατηρήσεις τους στους τεχνικούς της Opel, ώστε να γίνουν οι τελευταίες αναβαθμίσεις πριν ακολουθήσουν το δρόμο της παραγωγής.

Να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του Corsa (πρωτοεμφανίστηκε το 1982) το αυτοκίνητο θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Βενζινοκίνητο, πετρελαιοκίνητο και ηλεκτροκίνητο, τα οποία θα κατασκευάζονται στην ίδια μονάδα παραγωγής, στη Σαραγόσα της Ισπανίας. 

Πριν όμως περάσουμε στο οδηγικό κομμάτι να αναφέρουμε και το εξής.

Ότι το νέο Corsa είναι «χτισμένο» στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) και έρχεται κατά 108 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, που σημαίνει ότι στη βασική έκδοση δεν θα ξεπερνά τα 1.000 κιλά, 980 για την ακρίβεια, για την 5θυρη έκδοση, καθώς 3θυρη δεν θα υπάρξει, διατηρώντας το ίδιο μήκος με την προηγούμενη γενιά Corsa, 4.06 μ., ενώ το ύψος είναι πλέον στα 1,433 χλστ. (-48 χλστ.).

Aυξημένο όμως είναι το μεταξόνιο κατά 28 χλστ. (2,538 χλστ. έναντι 2,510). Αυτά έδωσε αέρα 24 επιπλέον λίτρων στο χώρο των αποσκευών που πλέον προσφέρει 309 λίτρα.

Να επιστρέψουμε όμως στα Corsa που οδηγήσαμε.   

Τα αυτοκίνητα ήταν καμουφλαρισμένα και η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των δύο βενζινοκίνητων εκδόσεων ήταν οι δύο χρωματισμοί καθώς τα μοτέρ ήταν αυτά του ενός λίτρου, 3κύλινδρο με 100 ίππους (κόκκινο χρώμα) με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και 130 ίππους (κίτρινο χρώμα) με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και 4 διαφορετικά μενού οδήγησης.

Πληροφορίες για την τελική ταχύτητα, την επιτάχυνση 0-100, την κατανάλωση και τους ρύπους, δεν ήταν διαθέσιμα, καθώς στα αυτοκίνητα δεν έχουν μπει οι «τελικές» υπογραφές. Θα ανακοινωθούν προσεχώς.    

Οι πρώτες εντυπώσεις έρχονται από την πολύ καλή θέση οδήγησης, την εξίσου καλή απόσβεση των αναρτήσεων, το συμπαγές αμάξωμα και την ευκολία οδήγησης.

Το σύνολο με τους 130 ίππους και το πολύ καλό 8άρι κιβώτιο είναι η συνταγή που κάνει τη διαφορά.

Φέρει πιο βαρύ τιμόνι από την μικρότερη έκδοση και προσφέρει ένα διαφορετικό οδηγικό προφίλ από το μικρότερο – αστικό θα το χαρακτηρίζαμε – το 100άρι, με το πιο ελαφρύ τιμόνι και τον κάπως «ξερό» επιλογέα.

Συζητώντας με τους τεχνικούς το σύστημα διεύθυνσης θα «περάσει» ένα ακόμα στάδιο εξέλιξης, ενώ θα δούμε εάν αλλάξει και ο «λευκός» πίνακας οργάνων που παραπέμπει στο προηγούμενης γενιάς Corsa.

Nα έχεις ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, που μόνο στην ονομασία είναι ίδιο με το απερχόμενο και να τοποθετηθείς τον ίδιο σχεδιαστικά πίνακα οργάνων, σημαίνει ότι κάπου ξέφυγε ο «προγραμματισμός».

Να προσθέσουμε ότι για πλήρες φωτογραφικό υλικό του νέου Corsa πατήστε εδώ, (καθώς στο διαδίκτυο χάθηκε το εμπάργκο) που όπως θα διαπιστώσετε η μάσκα σε ύφος «χαμόγελου» θυμίζει μόνο το προηγούμενης γενιάς, καθώς το νέο είναι πολύ όμορφο. Επίσης το νέο Corsa θα φέρει την καινούργια γενιά των φώτων Full Led, και διαφορετικές αεροτομές.

Στην έκδοση με το μοτέρ των 130 ίππων η αεροτομή, είναι μεγαλύτερη και στην έκδοση με το μοτέρ των 100 ίππων την “Eco”, είναι μικρότερη.

Αυτό είναι λοιπόν το νέο Corsa με τη γαλλική καταγωγή. Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, ιδιαίτερα στο θέμα του design με το οποίο γυρίζει σελίδα στην ιστορία του.

Το αυτοκίνητο θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στο κοινό στην έκθεση της Φρανκφούρτης, μετά την καλοκαιρινή ραστώνη, η πανευρωπαϊκή οδήγηση είναι προγραμματισμένη για τον Νοέμβριο στο Σπλιτ ενώ στις αγορές αναμένεται πριν το τέλος του χρόνου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.