Είστε εδώ

Autobest

Νέο Nissan Juke: Η πρώτη επαφή

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στο Πάντινγκτον, τον τερματικό σταθμό της γραμμής Heathrow Express, o καιρός ήταν κλασικός βρετανικός. Συννεφιά με ψιλόβροχο.

Στο κανάλι με θέα τα “waterhouse” οι μεγάλες χαμηλές φορτηγίδες που χρησιμοποιούνται και για κατοικία, βρίσκεται το Nissan Design Europe, ένα από τα σχεδιαστικά κέντρα της εταιρίας ανά τον κόσμο.

Να σημειωθεί ότι στα σχεδιαστικά κέντρα της Nissan που βρίσκονται από την Ιαπωνία μέχρι στις ΗΠΑ, και από τη Βραζιλία στην Ινδία στην Κίνα και στη Βρετανία 800 σχεδιαστές μπροστά από τις οθόνες των Η/Υ σχεδιάζουν το επόμενο μοντέλο της Nissan.

Για την Ευρώπη το πιο νέο μοντέλο της εταιρίας είναι το Juke.

Στα σχεδιαστικά άδυτα του Nissan Design Europe, στο Πάντινγκτον, η ομάδα της Nissan με επικεφαλής τον Remy Le Galle ξενάγησαν τα μέλη του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest γύρω από το νέο Juke.

Ένα νέο Juke στον καινούργιο χρωματισμό Fuji Sunset Red με μαύρη οροφή και ζάντες 19 ιντσών μας «υποδέχτηκε» στο αίθριο του σχεδιαστικού κέντρου.

Το αυτοκίνητο μπορεί να διατηρεί το DNA της πρώτης γενιάς, αλλά έρχεται με πολλές σχεδιαστικές διαφορές, διατηρώντας τον τίτλο του πιο μοντέρνου αυτοκινήτου στην οικογένεια της ιαπωνικής εταιρίας. Νέα μάσκα, προβολείς, προφυλακτήρες, ακμές, κρυφές χειρολαβές για τις πίσω πόρτες, νέα φώτα –πιο ανάγλυφα- στο πίσω μέρος

Το νέο Juke φέρει μεγαλύτερες διαστάσεις από το απερχόμενο.

Στη γλώσσα των αριθμών μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.210 χλστ. (+75 χλστ. από το απερχόμενο), 1.800 χλστ. (+29 χλστ. από το απερχόμενο), ύψος (1.595 χλστ. (+13 χλστ.) με μεταξόνιο 2.636 χλστ. (+ 105 χλστ. από το απερχόμενο).

Ταυτόχρονα έχει μεγαλώσει και ο χώρος των αποσκευών από τα 354 λίτρα του Juke 1ης γενιάς, στα 422 λίτρα με πιο εύκολο χώρο φόρτωσης καθώς τα φώτα δεν περιορίζουν το πλάτος, στο πλαίσιο του πορτ μπαγκάζ.

To νέο Juke είναι «χτισμένο» στην πλατφόρμα CMF-B, την ίδια που χρησιμοποιεί το νέο Renault Clio, με κατά 13% καλύτερη ακαμψία σε σχέση με το Juke πρώτης γενιάς.

Νέα σχεδίαση φέρει και το εσωτερικό ακολουθώντας το σχήμα με τα φτερά γλάρου (gliding wing) ανοιγμένα , ενώ είναι αναβαθμισμένη η όλη εικόνα όπως και τα υλικά με 8 ιντσών κεντρική οθόνη (4 ιντσών στη βασική έκδοση) συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto καθώς και 7 ιντσών πίνακα οργάνων.

Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε το υψηλής απόδοσης Hi-Fi της Bose με ηχεία στα προσκέφαλα οδηγού/συνοδηγού.

Σε κόντρα των καιρών, το νέο Juke εφοδιάζεται αποκλειστικά με ένα μόνο κινητήρα βενζίνης, 3κύλινδο turbo,  ενός λίτρου απόδοσης 117 ίππων με 200 Nm ροπής, από τις 1.750 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με 6αρι μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, με paddles στο τιμόνι με το Κick down να προσφέρει 20% περισσότερη ροπή.

Τρία είναι τα οδηγικά μενού, eco, normal, sport, με τα C02 στο πρωτόκολλο WLTP 135 γρ./χλμ.

Το νέο Juke είναι διαθέσιμο σε 11 χρωματισμούς, που συνδυάζεται με 3 διαφορετικούς χρωματισμούς οροφής, κόκκινο, μαύρο, ασημί, με ζάντες 16 ιντσών (τάσια) και αλουμινίου 17 και 19 ιντσών.

Το αυτοκίνητο θα το οδηγήσουμε προς το τέλος Νοεμβρίου μαζί με τους άλλους 4 φιναλίστ (Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Kamiq) στην πίστα της Formula 1 στην Κωνσταντινούπολη, (και σε επαρχιακούς αλλά και οδικά δίκτυα) στο πλαίσιο της ψηφοφορίας «Best Buy Car in Europe 2020» όπου στελέχη και των 5 εταιριών θα αναλύσουν το κάθε αυτοκίνητο, από τη μεριά τους, πριν ακολουθήσει η διαδικασία της ψήφου.

Στην Ελλάδα το νέο Juke αναμένεται αρχές του 2020.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.