Είστε εδώ

Autobest

LEVC: Με τον Aντώνη Γιαμπάνη

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το Ελληνόπουλο είναι product manager στο νέο όχημα της LEVC, το VN5.

Προσηνής, φιλικός, ευδιάθετος, αφού αναλύσαμε τα της Αγγλίας μας άφησε να εννοηθεί ότι έχει την πλήξη στήριξη στην ανάπτυξη του VN5 από τον Γιεργκ Χόφμαν, τον Γερμανό διευθύνοντα σύμβουλο της LEVC, καθώς το project προχωράει τάχιστα.

Έτσι όπως παρατηρούσαμε να αναλύει το VN5 (ήρθε στη LEVC το 2017 από την IVECO που ήταν από το 2013) αισθανθήκαμε υπερήφανοι όταν σε σημαντικές θέσεις βρίσκονται Έλληνες.

Όπως ο Αντώνης Γιαμπάνης στην εταιρεία LEVC, που ανήκει στην Geely με έδρα το Κόβεντρι. 

Νιώθουμε ότι ξεπερνάμε κατά πολύ ότι η Ελλάδα είναι “greek salad” and “feta”.

Όχι φίλοι μου, δεν είναι έτσι. Η Ελλάδα βγάζει επιστήμονες και σπουδαία πρόσωπα που παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια κοινωνία. 

Στο δικό μας χώρο πολλοί Έλληνες έχουν συνδέσει τα ονόματά τους με μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων, όπως ο Δημήτρης Ψυλλάκης που είναι πρόεδρος της Mercedes στην Κορέα. Πιο παλιά ο Τάκης Αθανασόπουλος στην Toyota Motor Europe, ο Aντώνης Βολάνης σχεδιαστής της Simca-Matra, Renault, ο Σωτήρης Κωβός του Toyota Yaris, ενώ σήμερα ο Δημήτρης Δαρκούδης σχεδιάζει για τη Skoda, o Αλέξανδρος Λιώκης στην Alfa Romeo, ο Γιάννης Ρούσσης είναι product manager στην Kia. 

Επίσης, ο Σταύρος Παρασκευαΐδης βρίσκεται σήμερα στο Κατάρ, σε ηγετική θέση στη Hyundai. 

Ο Βαγγέλης Αρβανιτάκης στη Sauber-Alfa Romeo στο τμήμα aerodynamics development, o Θανάσης Αθανάσουλας στο τμήμα VIP της McLaren, ενώ μερικά χρόνια πριν ο Νάσος Κραββαρίτης προΐστατο στο τμήμα μάρκετινγκ της BMW στο Σάλτσμπουργκ, στη Mercedes στο Ντουμπάι, στην Audi στη Σαουδική Αραβία, η Μάρθα Γεωργιλά υπεύθυνη Επικοινωνίας στη Mazda στο Ντουμπάι, ο Tζέρι Δόριζας στην κορυφή της πυραμίδας στη Fiat Ιαπωνίας, όπως ο  Σταύρος Γιαλουρίδης στην BMW Aυστραλίας. 

Αποτελούν δε πηγή γνώσης για μας όταν τους συναντάμε, γιατί μαθαίνουμε…

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.