Είστε εδώ

Autobest

ΑutoBest-Best Buy Car of Europe 2020: Στο δρόμο για την κάλπη

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην πρώην πίστα Formula 1 της Κωνσταντινούπολης, στην ασιατική Τουρκία, διεξήχθη η τελευταία φάση του θεσμού AutoBest, του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού, για την επιλογή του μοντέλου στο οποίο θα απονεμηθεί το βραβείο Best Buy Car of Europe 2020.

Το final 5 της τελικής επιλογής αποτελείται από τα εξής μοντέλα: Nissan Juke, Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Kamiq.

Αυτά τα μοντέλα έδωσαν το ραντεβού τους στην πρώην πίστα της Formula 1, με τους εκλέκτορες του AutoBest, του θεσμού που απαριθμεί 31 μέλη από 31 διαφορετικά ευρωπαϊκά κράτη.

Είναι η τελική φάση, όπου τα 5 φιναλίστ, οδηγούνται και κρίνονται από τους εκλέκτορες στο ίδιο μέρος πριν την τελική ψηφοφορία, όπου είναι ανοικτή.

Μόνο που στην Κωνσταντινούπολη η συμμαχία Alliance (Renault, Nissan, Mitsubishi) αποφάσισε να μην στείλει τα νέα Nissan Juke και Renault Clio..

Και αυτό παρά τη διαβεβαίωση των στελεχών της Nissan όταν τους συναντήσαμε λίγες μέρες πριν την εκδήλωση της Κωνσταντινούπολης, στο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό κέντρο της Nissan στο Πάντινκτον της Αγγλίας.

Μεγάλο «άδειασμα» απέναντι στους δημοσιογράφους του AutoBest και κάποιος πρέπει να πληρώσει για αυτήν την απόφαση, καθώς χάνεται μεγάλη προβολή των δύο αυτών νέων αυτοκινήτων στις 31 χώρες, όσα και τα μέλη του θεσμού. Που μάλιστα στο θεσμό συμμετέχουν δημοσιογράφοι από μεγάλες αγορές, όπως Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Αγγλία, Νορβηγία, Ελβετία.

Για την άρνηση Nissan και Renault, όλες οι ενδείξεις δείχνουν την Κλοτίλντ Ντελμπό, τη νέα διευθύνουσα σύμβουλο της Renault που αντικατέστησε τον Τιερί Μπολόρ, ο οποίος δεν έχει κρύψει τις προθέσεις του στηρίζοντας τον Κάρλος Γκον μετά την αποπομπή του..

Έτσι στην Κωνσταντινούπολη οδήγησαμε τα Opel Corsa, Peugeot 208 και Skoda Kamiq.

Τα δύο πρώτα διατίθενται στις αγορές με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και για πρώτη φορά ως ηλεκτροκίνητα.

Το Kamiq εκτός από κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, προσφέρεται και με φυσικό αέριο.

Το Corsa και το 208 παρά το γεγονός ότι μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη και το ίδιο πάτωμα, εντούτοις τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά και απευθύνονται σε διαφορετικούς αγοραστές.

Το 208 με το πολύ μοντέρνο design (εξωτερικά/εσωτερικά) μας κλείνει πονηρά το μάτι και μας οδηγεί εκεί που φωτίζεται η premium κατηγορία χωρίς να απουσιάζουν οι σπορ πινελιές, καθώς στα τελευταία μοντέλα της  η Peugeot τα συνδέει και με αυτό το ύφος.

Το Corsa, δεν έχει καμία σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, εκτός της ονομασίας. Διαφορετικό design, πιο «αυτοκίνητο» σε όλους τους τομείς, που έρχεται με καλύτερους χώρους, έντονα χρώματα και προσεγμένο εσωτερικό.

Το Kamiq χαίρεσαι να το οδηγείς. Προσεγμένο σε όλους τους τομείς. Είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό μοντέλο που δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τα άλματα του ομίλου VW απέναντι στη Skoda.

Στην Κωνσταντινούπολη, εκτός από την πίστα-φιλοξένησε την παρέα των Μοντόγια, Φέτελ, Μπαρικέλο, Αλόνσο, Μάσα και των άλλων μελών της ξεχωριστής αυτής παρέας της Formula 1 για 7 χρόνια- οδηγήσαμε τα αυτοκίνητα σε περιφερειακούς δρόμους καθώς και σε δοκιμασίες όπως αλλαγή πορείας, σε βρεγμένο οδόστρωμα καθώς και σε διαδικασία φρεναρίσματος πανικού σε ολισθηρό οδόστρωμα.     

Η συνέχεια στην κάλπη…

Σχετικά άρθρα

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Οι Νεβίλ-Γκιολσούλ κερδίζοντας και τις 4 Ειδικές Διαδρομές του τελευταίου σκέλους του ράλι Μόντε Κάρλο, είναι οι μεγάλοι νικητές στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. 

Ήταν η πρώτη νίκη της Hyundai στο Μόντε Κάρλο, η πρώτη των Νεβίλ-Γκιολσούλ και η 13η στην καριέρα τους. 

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Με 4 Ειδικές Διαδρομές να αποτελείται το 4ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο, 60 πληρώματα από τα 76 ξεκίνησαν για τον κύκλο Μόντε Κάρλο-Μόντε Κάρλο. 

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το 4ο και τελευταίο σκέλος θα κρίνει τον νικητή του φετινού ράλι Μόντε Κάρλο καθώς τρία πληρώματα παίζουν για την πρώτη θέση μετά και το τέλος του 3ουσκέλους που ολοκληρώθηκε στο μικρό πριγκιπάτο της μεσογείου.  

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Έφτασαν στο Μόντε Κάρλο οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 και θα εκκινήσουν από την 41η θέση της γενικής κατάταξης για τις τέσσερις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή 26 Ιανουαρίου.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στο δρόμο προς το Μόντε Κάρλο είναι το 3ο σκέλος του αγώνα , που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη πόλη Γκαπόπου βρίσκεται ο χώρος του service park. 

Το πρόγραμμα του Σαββάτου 25 Ιανουαρίου περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές,2 επαναλαμβανόμενες,συνολικού μήκους 75.2 χλμ. 

Porsche

Αν μπορούσατε να πάρετε κάποιο από τα ιστορικά και σύγχρονα μοντέλα που βρίσκονται στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη, ποιο θα επιλέγατε;

Formula 1 - Γκραν Πρι Κίνας

Ο κοροναϊός που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Κίνα αλλά και σε άλλες χώρες σταδιακά, απειλεί τη διοργάνωση του Γκραν Πρι της Σανγκάης, αν μέχρι το τριήμερο 17 – 19 Απριλίου δεν έχει υπάρξει επαρκής αντιμετώπιση.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στην 42η θέση σε σύνολο 82 συμμετεχόντων συνεχίζουν οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 στο ράλι Μόντε Κάρλο, μετά το τέλος του 2ου σκέλους. 

Βρίσκονται μάλιστα στην 6η θέση της κλάσης RC4 στην οποία συνεχίζουν 20 πληρώματα. 

Volvo

Μετά το facelift που δέχτηκε το 2019, το επόμενο βήμα στην πορεία του XC90 είναι να υπάρξει μία νέα γενιά, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί το 2022.

Tesla

Η Tesla είναι βάσει χρηματιστηριακής αξίας η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλότερες από τους περισσότερους ανταγωνιστές της.