Είστε εδώ

Auto News

Υδρογόνο: Hyundai και VW Group φέρνουν το μέλλον πιο κοντά

του Σωτήριου Χάλλα

Όσο οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων θα γίνονται πιο αυστηρές οι κατασκευαστές θα αναζητούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για την κίνηση των αυτοκινήτων και μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες είναι το υδρογόνο.

Μπορεί η έρευνα γύρω από αυτό να εξελίσσεται εδώ και πολλά χρόνια όμως τον τελευταίο καιρό παρατηρείται έντονη κινητικότητα στο χώρο με τη Hyundai να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο καθώς διαθέτει ήδη τρία μοντέλα στην αγορά και τις Toyota και Honda να ακολουθούν έχοντας από ένα μοντέλο η κάθε μία.

Τώρα, η κορεάτικη εταιρεία θα μοιραστεί την τεχνογνωσία της με το Volkswagen Group αφού οι δύο όμιλοι υπέγραψαν πολυετή συμφωνία συνεργασίας ώστε να εξελίξουν από κοινού το νέο καύσιμο. Η συμφωνία από μεριάς του VW Group υπεγράφη από την Audi  όμως περιλαμβάνει και τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου ενώ και από τη μεριά της Hyundai στη συμφωνία περιλαμβάνεται και η Kia.

Τα στελέχη και από τις δύο μάρκες είπαν ότι οι συνεργασίες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι απαραίτητες σε όλους τους τομείς αλλά όσον αφορά το υδρογόνο η ανάγκη αυτή είναι πιο έντονη καθώς πρόκειται για μία τεχνολογία που ακόμα έχει πολλές προοπτικές ανάπτυξης αλλά θα χρειαστούν πολύ μεγάλα κεφάλαια για να προχωρήσει.

Η Audi σχεδιάζει και αυτή να δημιουργήσει ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο το οποίο θα παράγει σε μικρή κλίμακα και θα το παρουσιάσει στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Στην εικόνα βλέπουμε το Hyundai Nexo που είναι το τρίτο μοντέλο υδρογόνου που κυκλοφορεί η εταιρεία.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.