Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen T-Roc R: Εκπαιδεύοντας 300 ίππους πάνω στο χιόνι

του Γιώργου Ψαρρά

Εκτός από τους ταράνδους πάνω στο χιόνι μπορούν να τρέξουν και ίπποι, συγκεκριμένης ράτσας όμως, όπως αυτής που εκτρέφει ο δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας του Volkswagen T-Roc R.

Στο πλαίσιο λοιπόν της οδηγικής εκδήλωσης με τίτλο “R Experience Ice” που διοργάνωσε η γερμανική εταιρεία, η ισχυρότερη έκδοση R του T-Roc ταξίδεψε μέχρι τη Σουηδία και συγκεκριμένα πάτησε την παγωμένη λίμνη Arvidsjaursjon, η οποία βρίσκεται νότια του Αρκτικού Κύκλου.

Εκεί οι εκπαιδευτές της Volkswagen δίδαξαν στους ενδιαφερόμενους τα μυστικά της γρήγορης και ασφαλούς οδήγησης πάνω στις ολισθηρές επιφάνειες του πάγου και του χιονιού. Το πρόγραμμα περιλάμβανε σλάλομ, πρακτικές φρεναρίσματος, διαχείριση φαινομένων υποστροφής και υπερστροφής του οχήματος.

Σιγά σιγά οι οδηγοί αποκτούσαν περισσότερη αυτοπεποίθηση ακούγοντας προσεκτικά τις συμβουλές των εκπαιδευτών και τότε άρχιζαν να διασκεδάζουν πίσω από το τιμόνι.

Φυσικά δεν λείπουν και τα απρόοπτα με εξόδους εκτός της πίστας, ωστόσο συνήθως πέφτουν στο μαλακό «μαξιλάρι» του λευκού χιονιού. Τότε κάνει την εμφάνιση του ένα Touareg, το οποίο με σχοινί ρυμουλκεί το T-Roc R και το επαναφέρει στην πίστα.

Το T-Roc R πατάει πάνω στο χιόνι και τον πάγο με ελαστικά που διαθέτουν καρφιά, ενώ στη φαρέτρα του έχει και το σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ. Υπενθυμίζουμε ότι στην άσφαλτο τουλάχιστον το T-Roc R επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

Σε οδηγούς αγώνων που θέλουν να τελειοποιήσουν τις ικανότητες τους απευθύνεται το πρόγραμμα εκπαίδευσης R Experience Ice. Αντίπαλος τους είναι το χρονόμετρο, ενώ το highlight του προγράμματος είναι μια νυχτερινή διαδρομή που θυμίζει ράλι με ένα εύρος ταχυτήτων, ενώ οι οδηγοί ακολουθούν τις σημειώσεις των διαδρομών που έχουν καταγράψει μόνοι τους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.

Ο Ηλίας Χρηστέας με τον δικό του τρόπο γράφει για τον «Ειπωρχ» που έφυγε Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου για τη μεγάλη χωρίς επιστροφή διαδρομή.

Σαρανταπέντε χρονιά μετά από την πρώτη παρουσίαση του Golf GTI στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η έκθεση της Γενεύης θα αποκαλύψει σε παγκόσμια πρώτη το 8ης γενιά Golf GTI. 

Σε μια όμορφη εκδήλωση η Cyprus Airways ανακοίνωσε την έναρξη  του νέου απευθείας δρομολογίου της, που συνδέει την Αθήνα με την Πάφο.

Η Mercedes εμφανίστηκε τη δεύτερη μέρα των χειμερινών δοκιμών με ένα νέο σύστημα στο μονοθέσιό της, το οποίο δημιούργησε αμφιβολίες γύρω από τη νομιμότητά του, αλλά και ανησυχία στις άλλες ομάδες σχετικά με την αποτελεσματικότητα.

Είναι δύσκολο να χωρέσεις σε μερικές μόνο παραγράφους 60 χρόνια ιστορίας, επομένως θα δούμε συνοπτικά τα σημαντικότερα γεγονότα γύρω από τη Skoda Octavia.  

Σύμφωνα με τους κανονισμούς οι επιλογές των ελαστικών για στεγνές συνθήκες πρέπει να γνωστοποιούνται 14 εβδομάδες για μακρινούς αγώνες και 8 εβδομάδες για εντός της Ευρώπης.

Ο Σέρχιο Πέρεθ ήταν αυτός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο, στο πρωινό σκέλος της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, επαναλαμβάνοντας την καλή επίδοση που έκανε την πρώτη μέρα, όταν είχε βρεθεί στη δεύτερη θέση μόλις 0.062 δευτερόλεπτα από τον Μπότας.

Η αλήθεια είναι ότι η γκάμα της DS Automobiles χρειάζεται επέκταση, καθώς αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει μόνο δυο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback.

Το θηρίο της Aston Martin, η Valkyrie το hypercar με τον ατμοσφαιρικό υβριδικό κινητήρα V12 των 6.5 λίτρων ετοιμάζεται να ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών πριν αρχίσει να παραδίδεται στους 150 μόνο τυχερούς αυτού του πλανήτη.

Μόνο τόσοι θα την αποκτήσουν…