Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Κουνάει λευκό μαντήλι στο Beetle

του Γιώργου Ψαρρά

Το τελευταίο κεφάλαιο στη μακρόχρονη ιστορία του Beetle ανακοίνωσε ότι «γράφει» η Volkswagen.

Σύμφωνα με τη Volkswagen Αμερικής λοιπόν το 2019 θα πέσουν οι τίτλοι τέλους για το θρυλικό Σκαραβαίο, ο οποίος μετράει εφτά δεκαετίες ζωής και τρεις γενιές. Βασική αιτία που η γερμανική εταιρεία δε θα συνεχίσει την παραγωγή του Beetle είναι η στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση, ωστόσο θα μπορούσαμε να πούμε ότι διάδοχος του χρίζεται κατά μια έννοια το I.D. BUZZ.

Φυσικά το Beetle δε θα «πέσει» έτσι απλά, αλλά θα κάνει κρότο μέσα από τις δυο νέες αποχαιρετιστήριες εκδόσεις του, ονόματι Final Edition SE και Final Edition SEL. Τα Beetle Final Edition θα διατίθενται με coupe και convertible αμάξωμα, ενώ θα αντλήσουν έμπνευση από την πρώτη γενιά, η οποία κατασκευάζονταν στο Μεξικό.

Παράλληλα θα διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό και θα διακρίνονται για το στυλ τους προσφέροντας ένθετα χρωμίου, ηλιοροφή,  Bi-Xenon προβολείς, φώτα ημέρας, πίσω φωτιστικά σώματα και προβολείς ομίχλης τεχνολογίας Led, ζάντες 17 και 18 ιντσών, ενώ το λογότυπο Turbo στο χώρο αποσκευών θα αντικατασταθεί από το Beetle.  

Στο εσωτερικό τώρα συναντάμε σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,3 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, μαύρο γυαλιστερό διακοσμητικό ένθετο,  αλουμινένια πεντάλ, αυτόματο κλιματισμό και κρυφό φωτισμό.

Στην παλέτα τους θα υπάρχουν οι δυο νέες αποχρώσεις “Safari Uni” και “Stonewashed Blue” ενώ τη σχετική λίστα θα συμπληρώνουν οι βαφές “Pure White”, “Deep Black Pearl” και “Platinum Grey”. Σημειώστε ακόμα ότι το Beetle Convertible Final Edition SEL θα συνδυάζει την απόχρωση “Safari Uni” του αμαξώματος του με καφέ υφασμάτινη οροφή.

Όλα τα Beetle Final Edition θα τροφοδοτούνται από δίλιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 176 ίππων και 249 Nm ροπής που θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.