Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Κουνάει λευκό μαντήλι στο Beetle

του Γιώργου Ψαρρά

Το τελευταίο κεφάλαιο στη μακρόχρονη ιστορία του Beetle ανακοίνωσε ότι «γράφει» η Volkswagen.

Σύμφωνα με τη Volkswagen Αμερικής λοιπόν το 2019 θα πέσουν οι τίτλοι τέλους για το θρυλικό Σκαραβαίο, ο οποίος μετράει εφτά δεκαετίες ζωής και τρεις γενιές. Βασική αιτία που η γερμανική εταιρεία δε θα συνεχίσει την παραγωγή του Beetle είναι η στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση, ωστόσο θα μπορούσαμε να πούμε ότι διάδοχος του χρίζεται κατά μια έννοια το I.D. BUZZ.

Φυσικά το Beetle δε θα «πέσει» έτσι απλά, αλλά θα κάνει κρότο μέσα από τις δυο νέες αποχαιρετιστήριες εκδόσεις του, ονόματι Final Edition SE και Final Edition SEL. Τα Beetle Final Edition θα διατίθενται με coupe και convertible αμάξωμα, ενώ θα αντλήσουν έμπνευση από την πρώτη γενιά, η οποία κατασκευάζονταν στο Μεξικό.

Παράλληλα θα διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό και θα διακρίνονται για το στυλ τους προσφέροντας ένθετα χρωμίου, ηλιοροφή,  Bi-Xenon προβολείς, φώτα ημέρας, πίσω φωτιστικά σώματα και προβολείς ομίχλης τεχνολογίας Led, ζάντες 17 και 18 ιντσών, ενώ το λογότυπο Turbo στο χώρο αποσκευών θα αντικατασταθεί από το Beetle.  

Στο εσωτερικό τώρα συναντάμε σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,3 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, μαύρο γυαλιστερό διακοσμητικό ένθετο,  αλουμινένια πεντάλ, αυτόματο κλιματισμό και κρυφό φωτισμό.

Στην παλέτα τους θα υπάρχουν οι δυο νέες αποχρώσεις “Safari Uni” και “Stonewashed Blue” ενώ τη σχετική λίστα θα συμπληρώνουν οι βαφές “Pure White”, “Deep Black Pearl” και “Platinum Grey”. Σημειώστε ακόμα ότι το Beetle Convertible Final Edition SEL θα συνδυάζει την απόχρωση “Safari Uni” του αμαξώματος του με καφέ υφασμάτινη οροφή.

Όλα τα Beetle Final Edition θα τροφοδοτούνται από δίλιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 176 ίππων και 249 Nm ροπής που θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ανάβαση Πιτίτσας

Tελευταία παράσταση του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων στην Πιτίτσα, τη γνωστή διαδρομή της Πάτρας,

Η Βάσω Κουρτίδου πίσω από το τιμόνι του ασημί Toyota Yaris της δεν συμμετείχε απλώς, αλλά “έγραψε” μια καλή επίδοση και αποχαιρέτησε τη φετινή χρονιά με ένα κύπελλο.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan GT R

Ο “Godzilla”, όπως είναι το προσωνύμιο του Nissan GT R, δίνει το παρών στο περίπτερο της ιαπωνικής μάρκας στην έκθεση αυτοκίνηση 2018 που γίνεται στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας.

Αυτοκίνηση 2018-BMW i3s

Το i3 είναι το ηλεκτρικό μοντέλο με το οποίο η BMW μπήκε στη νέα εποχή της αυτοκίνησης το 2013 που άρχισε να παράγεται και τώρα το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει την πιο ισχυρή του έκδοση με την ονομασία i3s στην Αυτοκίνηση 2018.

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Aυτοκίνηση 2018

Η έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2018», που άνοιξε τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 10 Νοεμβρίου, «γράφει» σημαντική αύξηση σε ό,τι έχει να κάνει με την προσέλευση επισκεπτών.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan e-NV200

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της επερχόμενης ηλεκτροκίνησης στη φετινή Έκθεση «Αυτοκίνηση 2018» αποτελεί σίγουρα το Νissan e-NV200.

Αυτοκίνηση 2018-Citroen C3 Aircross

Στο περίπτερο της Citroen μπορούμε ανάμεσα στα άλλα μοντέλα να δούμε και το C3 Aircross το οποίο έχει κερδίσει πληθώρα βραβείων μεταξύ των οποίων εκείνο του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2018 από τον δημοσιογραφικό οργανισμό Autobest.

Αυτοκίνηση 2018-Hyundai i30 N

Η Hyundai για πρώτη φορά αποφάσισε να μπει στα “χωράφια” των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με το i30 N το οποίο είδαμε και πέρυσι στην Αυτοκίνηση και το εγχείρημά της μόνο ως επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί ειδικά αν συνυπολογίσει κάποιος και την απειρία

Porsche

Αν κάποιος είναι κάτοχος μιας συλλεκτικής και αρκετά ακριβής Porsche θα εμπιστευτεί τον οποιοδήποτε για να φροντίσει το σέρβις της;

BMW

Η BMW έχει δηλώσει πολλές φορές ότι τα επόμενα χρόνια τα μοντέλα της θα στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση περνώντας πρώτα από το στάδιο των plug-in υβριδικών (PHEV).