Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen ID.3: Η Μέρκελ παρακολούθησε την έναρξη παραγωγής του

του Γιώργου Ψαρρά

Το Volkswagen ID.3 που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία είναι το πρώτο που κύλισε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Volkswagen, το οποίο βρίσκεται στην πόλη Τσβικάου της Γερμανίας.

Το πόσο σημαντικό είναι για τη Volkswagen το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της απέδειξε με την παρουσία του στην έναρξη κατασκευής ο Διευθύνων της Σύμβουλος, Χέρμπερτ Ντις, ενώ το «παρών» έδωσε και η Καγκελάριος της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Volkswagen επένδυσε το ποσό μαμούθ των 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ προκειμένου το εργοστάσιο στο Τσβικάου να μπορεί να υποστηρίξει την παραγωγή ηλεκτροκίνητων μοντέλων.  Στο εργοστάσιο του Τσβικάου απασχολούνται 1.700 ρομπότ και 8.000 άτομα, τα οποία μέχρι το τέλος του 2020 θα έχουν λάβουν τεχνική κατάρτιση συνολικής διάρκειας 13.000 ημερών.

Εκεί θα κατασκευάζονται επίσης από το 2021 έξι συνολικά μοντέλα τριών διαφορετικών εταιρειών που ανήκουν στον Όμιλο Volkswagen. Τον επόμενο χρόνο από τη γραμμή παραγωγής του θα κυλίσουν 100.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 330.000 μέχρι το 2021.

Στόχος άλλωστε της γερμανικής εταιρείας είναι να γίνει κλιματικά ουδέτερη μέχρι το 2025. Προς αυτή την κατεύθυνση αναμένεται να συμβάλει το νέο ID.3, το οποίο θα κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή, καθώς έχει ανακοινωθεί ότι στη γερμανική αγορά η τιμή του θα είναι κάτω από 30.000 ευρώ.

Το λανσάρισμα του θα γίνει ταυτόχρονα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές το καλοκαίρι του 2020. Ήδη πάντως η Volkswagen έχει δεχτεί πάνω από 35.000 προ-παραγγελίες για το νέο ID.3.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται