Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen e-Golf: Παράταση ζωής. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Το ID.3 αποτελεί στην ουσία την αμιγώς ηλεκτρική πρόταση των Γερμανών στην κατηγορία του Golf, οπότε η έναρξη παραγωγής και πωλήσεων του πρώτου μέλους της οικογένειας ID, επρόκειτο να σημάνει τη λήξη για το e-Golf.

Ωστόσο, όπως αναφέραμε, οι Γερμανοί παρατείνουν τη ζωή του τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο. Οι πιθανοί λόγοι για αυτή την επιλογή είναι τέσσερις.

Ο πρώτος είναι η ανάγκη για πώληση περισσότερων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ώστε να κρατηθεί χαμηλά ο μέσος όρος των εκπομπών ρύπων, οπότε κρατώντας και το e-Golf στην αγορά, οι διαθέσιμες προτάσεις για το κοινό είναι περισσότερες.

Ο δεύτερος είναι ότι επειδή το e-Golf βρίσκεται αρκετά χρόνια στην αγορά, έχει πέσει η τιμή του, με αποτέλεσμα να είναι αρκετοί εκείνοι που το προτιμούν.

Τρίτος πιθανός λόγος είναι ότι η Volkswagen αντιμετωπίζει προβλήματα με το λογισμικό του ID.3 όπως ακούγεται το τελευταίο διάστημα, οπότε θέλει να κερδίσει χρόνο ώστε να βρει λύση.

Η τέταρτη πιθανή αιτία της παράτασης ζωής του e-Golf είναι ότι το ξέσπασμα του κορωνοϊού έχει κάνει την αγορά ιδιαίτερα απρόβλεπτη, οπότε οι άνθρωποι της εταιρείας δε θέλουν να ρισκάρουν με κάποιο καινούριο μοντέλο, αλλά προτιμούν να συνεχίσουν με κάτι που είναι γνώριμο στο ευρύ κοινό.

Δεν αποκλείεται η Volkswagen να συνδυάσει κάποια από τα παραπάνω, όπως το ζήτημα του κορωνοϊού, ώστε να δικαιολογήσει την καθυστέρηση του ID.3 η οποία πιθανότατα οφείλεται σε δυσλειτουργίες του λογισμικού.

Σχετικά άρθρα

Με νέα αεροπορική οδηγία που εξέδωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης της πανδημίας, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων από την Ελλάδα προς το Κατάρ και αντίστροφα.

Με μία teaser εικόνα η Opel μας δίνει την πρώτη γεύση από το εσωτερικό της δεύτερης γενιάς του Mokka, το οποίο βρίσκεται λίγο πριν το τέλος της εξέλιξής του, καθώς στο τέλος του 2020 αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή του.

Και εκεί που αναμέναμε το πράσινο φως για την επανεκκίνηση του WRC στο ράλι Φινλανδίας, 6-9 Αυγούστου, η επίσημη ανακοίνωσε ήρθε και δεν αναφέρει τίποτα άλλο πέρα από τη μη διεξαγωγή του.

Και η συνέχεια;

Κεντρικό θέμα συζήτησης στην πόλη σήμερα αποτελεί η ανανέωση που υπέστη ένας σημαντικός της κάτοικος, το Kia Picanto.

Ο Ιούνιος του 2020 έχει ξεχωριστή σημασία για την Porsche, καθώς σηματοδοτεί τη συμπλήρωση ακριβώς 50 χρόνων από την πρώτη φορά που η γερμανική εταιρεία κατέκτησε τη νίκη στον σημαντικότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τις 24 Ώρες του Λε Μαν.

Το πιο φιλικό μέσον μεταφοράς, που συνδυάζει και άθληση, γιορτάζει.

Ο λόγος για το ποδήλατο.

Μάλιστα το ποδήλατο το γιορτάζουν και οι Δήμοι της χώρας έχοντας δημιουργήσει και ποδηλατικές λωρίδες που ισχύουν έως τις 21:00.

To πρώτο SUV στην ιστορία της Rolls-Royce, η Cullinan είχε την τύχη να «ποζάρει» για το διάσημο φωτογράφο και εξερευνητή Κόρυ Ρίτσαρντς.

Γνωρίζατε ότι στο Skoda Scala τα πλαστικά του τμήματα ζυγίζουν συνολικά 220 κιλά, εκ των οποίων τα 14 κιλά προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά;

Η Συμμαχία Renault - Nissan και η Daimler, ξεκίνησαν το 2010 μία συνεργασία, με αρχικό σκοπό την ανάπτυξη νέας πλατφόρμας, την οποία για λογαριασμό των δύο πλευρών θα χρησιμοποιούσαν τα Renault Twingo και Smart ForFour.

Πριν από επτά δεκαετίες η Seat γεννήθηκε στη Βαρκελώνη και για το λόγο αυτό αποφάσισε να τιμήσει την ισπανική πόλη.