Είστε εδώ

Auto News

Urus vs Grand Cherokee Trackhawk: Τιτανομαχία (vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Δύο από τα ταχύτερα SUV του πλανήτη είναι η Lamborghini Urus και το Jeep Grand Cherokee Trackhawk, όμως ποιο από τα δύο θα βγει νικητής σε έναν αγώνα 1.000 μέτρων μεταξύ τους; 

Όσον αφορά την ιπποδύναμη το μοντέλο της Jeep έχει το προβάδισμα, καθώς ο V8 κινητήρας των 6.2 λίτρων με κομπρέσορα αποδίδει 716 ίππους και 875 Nm ροπής, χρειάζεται 3.7 δευτερόλεπτα για το 0-100 λχλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 290 χλμ./ώρα. 

Πηγαίνοντας στην Urus, ο κινητήρας είναι διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 4.0 λίτρων με την ισχύ να αγγίζει τους 650 ίππους και τα 850 Nm ροπής. Αν και τα νούμερα ισχύος είναι ,μικρότερα, οι επιδόσεις που ανακοινώνουν οι Ιταλοί είναι ελαφρώς καλύτερες του αμερικανικού μοντέλου, με 3.6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 305 χλμ./ώρα για την τελική ταχύτητα. 

Οπότε, προκύπτει το ερώτημα ποιο από τα δύο γρήγορα SUV θα καταφέρει να περάσει πρώτο τη γραμμή τερματισμού. Το Grand Cherokee έχει περισσότερη δύναμη ενώ η Urus ανακοινώνει καλύτερες επιδόσεις. 

Δείτε την απάντηση στο βίντεο που ακολουθεί: 

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ