Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Πώς εκμεταλλεύεται τον ήλιο και τον άνεμο;

του Γιώργου Ψαρρά

Με την υβριδική τεχνολογία που εφαρμόζει εδώ και πολλά χρόνια στα μοντέλα της η Toyota μειώνει διαρκώς το ενεργειακό της αποτύπωμα, ωστόσο δεν αρκείται σε αυτό.

Η ιαπωνική εταιρεία θέλει να προσδώσει «πράσινο» χαρακτήρα και στις εγκαταστάσεις της. Στο κτίριο λοιπόν της ευρωπαϊκής της έδρας, το οποίο βρίσκεται στις Βρυξέλλες, πραγματοποιείται μια δυναμική μετάβαση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Συγκεκριμένα, πρόσφατα η Toyota εγκατέστησε μπροστά από το κτίριο της μια ανεμογεννήτρια συνολικής χωρητικότητας 10 kW, η οποία μπορεί να παράγει έως και 24 MWh ετησίως. Μάλιστα η Toyota είναι η πρώτη εταιρεία στις Βρυξέλλες που αποκτά δική της ανεμογεννήτρια.

Η εν λόγω ανεμογεννήτρια χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό της που ενσωματώνει κάθετα φτερά μπορεί να αξιοποιεί αποτελεσματικά τον άνεμο από όλες τις κατευθύνσεις, ενώ ταυτόχρονα ο θόρυβος που παράγει είναι μειωμένος.

Σημειώνεται ακόμα ότι με ύψος μόλις 23 μέτρα της ανεμογεννήτριας, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για το αεροδρόμιο του Ζάβεντεμ, το οποίο βρίσκεται σε κοντινή απόσταση.

Πέρα από την αιολική ενέργεια η Toyota θέλει να εκμεταλλευτεί στο κτίριο της ευρωπαϊκής της έδρας και την ηλιακή ενέργεια. Για το λόγο αυτό εγκατέστησε στην οροφή του κτιρίου της 1.400 φωτοβολταϊκά πάνελ ικανά να παράγουν μέγιστη ισχύ 460 kWp, τα οποία εκτιμάται ότι σε ετήσια βάση θα μπορούν να παράγουν 360 MWh.

Η χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας βρίσκεται εδώ και χρόνια ψηλά στην ευρωπαϊκή ατζέντα της Toyota, ενώ ανάλογες εγκαταστάσεις με αυτές στις Βρυξέλλες έχουν πραγματοποιηθεί και σε άλλες δομές της σε Βέλγιο, Ισπανία, Γαλλία και Βρετανία.

Πλέον στην Ευρώπη η Toyota έχει καταφέρει να μειώσει την ετήσια κατανάλωση ηλεκτρικής της ενέργειας κατά 35%, από 5 GWh σε 3,3 GWh. Χάρη στις τελευταίες της πρωτοβουλίες, θα είναι σε θέση να παράγει μόνη της πάνω από το 10% της ετήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής της ενέργειας.

Σχετικά άρθρα

Η ηλεκτροκίνηση «επί τάπητος»

Με 100 εκατ ευρώ και για 18 μήνες επιδοτεί  η κυβέρνηση την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπου.  Όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το όφελος ανά μονάδα, εάν συνδυαστεί με το οικολογικό μπόνους και τις σχετικές φοροαπαλλαγές, θα προσεγγίζει τα 10.000 ευρώ.

Παρατηρώντας μετά από 32 ολόκληρα χρόνια τη σχεδίαση του Citroen Activa σου είναι δύσκολο να πιστέψεις την ηλικία του.

Παρασκευή 5 Ιουνίου, Τεχνόπολη-Γκάζι. Ειναι η ημέρα που ο Πρωθυπουργός της Χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τα νέα μέτρα γύρω από την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο της Hyundai, ονόματι Prophecy, σας το έχουμε συστήσει, ωστόσο τώρα έχουμε στη διάθεση μας περισσότερες πληροφορίες για αυτό.

Επόμενο ήταν να ακυρωθεί και αυτός ο αγώνας τη στιγμή που ακυρώθηκαν όλες οι αγωνιστικές εκδηλώσεις για το 2020 στη Νέα Ζηλανδία .

Ο αγώνας στη Νέα Ζηλανδία φιγουράρισε στο φετινό καλεντάρι μετά από πολλά χρόνια απουσίας.

Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει γαλανός ουρανός και λαμπερός ήλιος, ένα συνδυασμό τον οποίο απολαμβάνεις απόλυτα οδηγώντας το Mazda MX-5 με ανοιχτή την οροφή.

Θέλοντας να κάνει το ευρύ κοινό να στραφεί ακόμα περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση, η γερμανική κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες οι οποίες αποτελούν κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου.

Στο απαιτητικό βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού (BTCC) με τον πολύ υψηλό ανταγωνισμό, η M-Sport θα είναι ο προμηθευτής κινητήρων από το 2022 με το 2021 να είναι μια φουλ χρονιά δοκιμών και εξέλιξης.

Από το κάθετο συγκρότημα της Peugeot Τζημόπουλος στην Κοζάνη παραδόθηκαν τα πρώτα ηλεκτροκίνητα Peugeot 208 στην Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας.

Στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Γιέλτς-Λασκόβιτσε της Πολωνίας ξεκίνησε η Toyota την παραγωγή ενός νέου της κινητήρα.