Είστε εδώ

Auto News

Suzuki: Είσοδος στην υβριδική τεχνολογία

Οι εποχές αλλάζουν, θα πρέπει να τις ακολουθήσεις για να μείνεις στο «παιχνίδι».

Αυτό ακριβώς κάνει η Suzuki που περνάει στην υβριδική τεχνολογία (υβριδικό =δύο πηγές ενέργειας) για όλα τα μοντέλα της.

Και για όσα δεν τα «περνάει» στη νέα εποχή, τα σταματάει από την παραγωγής όπως τα μοντέλα Celerio και Baleno.

H αρχή γίνεται με τα Ignis και Swift και θα ακολουθήσουν αργότερα Vitara και Jimny.

Στόχος της Suzuki μέσα από την υβριδική τεχνολογία είναι οι χαμηλότερες τιμές στην κατανάλωση, στους ρύπους, στα τέλη κυκλοφορίας, σε συνδυασμό με το χαμηλό πλαφόν στην συντήρηση (ίδιο κόστος με έκδοση χωρίς το hybrid system) τα οποία συνοδεύονται και με 7 χρόνια εγγύηση.

Μάλιστα το Ignis διατίθεται και σε έκδοση 4Χ4, το μόνο με κίνηση σε όλους τους τροχούς στην κατηγορία, έχοντας για αντίπαλο το Panda 4X4.

Τα αυτοκίνητα δεν είναι plug-in hybrid, να φορτίζεται η μπαταρία από οικιακό ή δημόσιο ρεύμα, φορτίζεται μόνη της με ανάκτηση ενέργειας, που σημαίνει η λειτουργία του υβριδικού συστήματος είναι συνεχής.

Τα Ignis και Swift Hybrid είναι άμεσα διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, με το Swift Hybrid να κοστολογείται με 600 ευρώ επιπλέον της συμβατικής έκδοσης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται