Είστε εδώ

Auto News

Smart: Τι άλλαξε στα ανανεωμένα EQ ForTwo και EQ ForFour

του Σωτήριου Χάλλα

Λίγες μέρες πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Smart παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων EQ ForTwo και EQ ForFour.

Τα μοντέλα που το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να δει από κοντά τις επόμενες ημέρες, φέρουν σχεδιαστικές αλλαγές στις οποίες περιλαμβάνονται και αρκετά στοιχεία από τα πρωτότυπα ForEase και ForEase+.

Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, τα δύο μοντέλα έχουν νέα μάσκα με τη γρίλια να έχει μεγαλώσει. Τα φωτιστικά σώματα προαιρετικά μπορούν να είναι LED ενώ στα άκρα του προφυλακτήρα υπάρχουν κάθετες εισαγωγές αέρα. Οι υπόλοιπες αλλαγές είναι πολύ μικρές και η μόνη που ξεχωρίζει είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα που σχηματίζουν ένα ρομβοειδές μοτίβο.

Η καμπίνα ως επί το πλείστον παραμένει ίδια, με κάποιες μικρές αλλαγές. Η σημαντικότερη είναι ότι η οθόνη στο κέντρο τ οι υ ταμπλό έχει μεγαλώσει, φτάνοντας τις 8 ίντσες. Αλλαγμένη είναι και η κεντρική κονσόλα καθώς έχει δημιουργηθεί ένας χώρος αποθήκευσης μπροστά από τον επιλογέα ο οποίος, σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone ή δύο ποτήρια με καφέ.

Τομέας στον οποίο δεν υπήρξαν αλλαγές είναι ο κινητήρας και η μπαταρία αφού και τα δύο μοντέλα θα έχουν ισχύ 82 ίππων και 160 Nm ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας έμεινε στα 17.6 kWh με την αυτονομία να φτάνει τα 159 χλμ. για το ForTwo και τα 137-155 για το ForFour. Βέβαια, υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης με φορτιστή ισχύος 22 kW πηγαίνοντας από το 10% στο 80% σε 40 λεπτά.

Σχετικά άρθρα

Για ακόμα μια φορά η Ford αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια των δικυκλιστών.

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με

Η Λα Ντεφάνς βρίσκεται ακριβώς σε ευθεία γραμμή από την Αψίδα του Θριάμβου στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης του Φωτός, το πάντα ρομαντικό Παρίσι.

Προφανώς για να βιντεοσκοπήσει η Jaguar εν κινήσει την F-Pace SVR δε βάζει κάποιον τεχνικό με την κάμερα στον ώμο να τρέχει. Γίνεται επαγγελματική δουλειά με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την πρεμιέρα του νέου Golf GTI να πλησιάζουν, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες που δείχνουν πώς θα είναι η νέα γενιά του γερμανικού hot hatch.

Ένα από τα συστατικά επιτυχίας της Toyota είναι ότι έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία, κάτι που ισχύει και για τη θυγατρική Lexus.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τέταρτης μέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού στο απογευματινό κομμάτι της διαδικασίας δεν έκανε κάποιος άλλος, ταχύτερο χρόνο.

Οι δεσμοί του Φερνάντο Αλόνσο με τη McLaren είναι τόσο ισχυροί που όπως δείχνουν τα πράγματα πολύ δύσκολα θα σπάσουν.