Είστε εδώ

Auto News

Skoda Scala G-TEC: Κινείται για 410 χλμ. χωρίς βενζίνη

του Γιώργου Ψαρρά

Η γκάμα του νέου Scala επεκτείνεται, καθώς σύντομα η Skoda θα λανσάρει τη νέα του έκδοση G-TEC, η οποία καταναλώνει και φυσικό αέριο.

Η τσέχικη εταιρεία παρουσίασε το νέο Scala G-TEC στο πλαίσιο του “CNG Mobility Days” που διοργανώθηκε στο Βερολίνο, από 24-25 Ιουνίου. Μετά την Octavia G-TEC πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας που χρησιμοποιεί την εναλλακτική αυτή μορφή ενέργειας.

Σύμφωνα με τη Skoda το νέο Scala G-TEC χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP, ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται περίπου κατά 25% σε σύγκριση με τη βενζίνη και ταυτόχρονα σημαντικά χαμηλότερες είναι οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).

Οι τρεις συνδεδεμένες δεξαμενές φυσικού αερίου τοποθετημένες κάτω από το αυτοκίνητο και κατασκευασμένες από χάλυβα αποθηκεύουν 13,8 κιλά CNG με αποτέλεσμα η σχετική αυτονομία του νέου Scala G-TEC φτάνει περίπου τα 410 χλμ. Παράλληλα το ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων προσφέρει επιπλέον 220 χλμ. αυτονομίας. Η συνολική λοιπόν αυτονομία του νέου Scala G-TEC φτάνει τα 630 χλμ..

Μόλις το απόθεμα φυσικού αερίου τελειώσει γίνεται αυτόματα η εναλλαγή στη χρήση βενζίνης. Η τοποθέτηση τώρα των τριών δεξαμενών φυσικού αερίου μειώνει το χώρο αποσκευών του Scala από τα 467 στα 339 λίτρα. Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Scala G-TEC θα ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Renault - Nissan

Ίσως κάτι να αλλάζει σιγά σιγά στη συμμαχία Renault – Nissan – Mitsubishi ή τουλάχιστον αυτό φαίνεται, καθώς ο επικεφαλής των μηχανικών της γαλλικής μάρκας θα ταξιδέψει στην Ιαπωνία ώστε να συναντηθεί με τον ομόλογό του της Nissan.

Formula 1, Λιούις Χάμιλτον

Το 2020 είναι η χρόνια που ο Χάμιλτον θα προσπαθήσει να εκθρονίσει τον Μίκαελ Σουμάχερ από τη μακριά λίστα των ρεκόρ που κατέχει ο Γερμανός οδηγός.

Συγκεκριμένα ο Χάμιλτον για το 2020 έχει σαν στόχο να κατακτήσει τον 7ο παγκόσμιο τίτλο του ισοφαρίζοντας τους τίτλους του Σουμάχερ.

Volkswagen T-Roc R

Εκτός από τους ταράνδους πάνω στο χιόνι μπορούν να τρέξουν και ίπποι, συγκεκριμένης ράτσας όμως, όπως αυτής που εκτρέφει ο δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας του Volkswagen T-Roc R.

FCA Uconnect 5

Η FCA (Fiat Chrysler Automobiles), παρουσίασε τη νέα γενιά του infotainment με το οποίο θα εξοπλίζονται από εδώ και στο εξής τα μοντέλα του ομίλου, με την ονομασία του να είναι Uconnect 5.

Νέο SEAT Leon

Στις κεντρικές εγκαταστάσεις της SEAT, στο Μαρτορέλ της Ισπανίας κοντά στη Βαρκελώνη, ταξίδεψε το motori για να παρακολουθήσει από κοντά την παρουσίαση του νέου Leon.

Bugatti

Η Bugatti φαίνεται ότι θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί για αρκετό καιρό ακόμα τον W16 των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, έναν κινητήρα ο οποίος είναι εντυπωσιακός ακόμα και με τα δεδομένα των hypercars.

Hyundai Ελλάς

Η παραπάνω αναμνηστική φωτογραφία τραβήχτηκε πριν από μερικές μέρες έξω από το εργοστάσιο της Hyundai στη Τσεχία.

Λούκα Ντε Μέο

Την ώρα που η Seat στη Βαρκελώνη παρουσίαζε το καινούργιο Leon, αρκετά χλμ. πιο βόρεια η Renault ανακοίνωνε τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο, τον Λούκα Ντε Μέο. Το Ιταλό κορυφαίο μάνατζερ που ανέβασε τη Seat στα ύψη.
Ο Ντε Μέο εδωσε την πινελιά του στο νέο Leon και έφυγε για Παρίσι.

Formula 1 - Williams

Η Williams στο πλαίσιο της ενίσχυσής της σε επίπεδο μηχανικών, ανακοίνωσε την τοποθέτηση των Ντέιβιντ Γουόρνερ και Τζόναθαν Κάρτερ, μεταγραφών από τους “ταύρους” και τη Renault στο τεχνολογικό τμήμα.

2025

Μέχρι το 2025 τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο θα κοστίζουν όσο και τα συμβατικά που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τον Ντρ. Γιούργκεν Γκάλντνερ, αντιπρόεδρο της BMW και υπεύθυνο για τα υδρογονοκίνητα.