Είστε εδώ

Auto News

Skoda Scala G-TEC: Κινείται για 410 χλμ. χωρίς βενζίνη

του Γιώργου Ψαρρά

Η γκάμα του νέου Scala επεκτείνεται, καθώς σύντομα η Skoda θα λανσάρει τη νέα του έκδοση G-TEC, η οποία καταναλώνει και φυσικό αέριο.

Η τσέχικη εταιρεία παρουσίασε το νέο Scala G-TEC στο πλαίσιο του “CNG Mobility Days” που διοργανώθηκε στο Βερολίνο, από 24-25 Ιουνίου. Μετά την Octavia G-TEC πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας που χρησιμοποιεί την εναλλακτική αυτή μορφή ενέργειας.

Σύμφωνα με τη Skoda το νέο Scala G-TEC χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP, ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται περίπου κατά 25% σε σύγκριση με τη βενζίνη και ταυτόχρονα σημαντικά χαμηλότερες είναι οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).

Οι τρεις συνδεδεμένες δεξαμενές φυσικού αερίου τοποθετημένες κάτω από το αυτοκίνητο και κατασκευασμένες από χάλυβα αποθηκεύουν 13,8 κιλά CNG με αποτέλεσμα η σχετική αυτονομία του νέου Scala G-TEC φτάνει περίπου τα 410 χλμ. Παράλληλα το ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων προσφέρει επιπλέον 220 χλμ. αυτονομίας. Η συνολική λοιπόν αυτονομία του νέου Scala G-TEC φτάνει τα 630 χλμ..

Μόλις το απόθεμα φυσικού αερίου τελειώσει γίνεται αυτόματα η εναλλαγή στη χρήση βενζίνης. Η τοποθέτηση τώρα των τριών δεξαμενών φυσικού αερίου μειώνει το χώρο αποσκευών του Scala από τα 467 στα 339 λίτρα. Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Scala G-TEC θα ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.