Είστε εδώ

Auto News

Skoda Scala G-TEC: Κινείται για 410 χλμ. χωρίς βενζίνη

του Γιώργου Ψαρρά

Η γκάμα του νέου Scala επεκτείνεται, καθώς σύντομα η Skoda θα λανσάρει τη νέα του έκδοση G-TEC, η οποία καταναλώνει και φυσικό αέριο.

Η τσέχικη εταιρεία παρουσίασε το νέο Scala G-TEC στο πλαίσιο του “CNG Mobility Days” που διοργανώθηκε στο Βερολίνο, από 24-25 Ιουνίου. Μετά την Octavia G-TEC πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας που χρησιμοποιεί την εναλλακτική αυτή μορφή ενέργειας.

Σύμφωνα με τη Skoda το νέο Scala G-TEC χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP, ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται περίπου κατά 25% σε σύγκριση με τη βενζίνη και ταυτόχρονα σημαντικά χαμηλότερες είναι οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).

Οι τρεις συνδεδεμένες δεξαμενές φυσικού αερίου τοποθετημένες κάτω από το αυτοκίνητο και κατασκευασμένες από χάλυβα αποθηκεύουν 13,8 κιλά CNG με αποτέλεσμα η σχετική αυτονομία του νέου Scala G-TEC φτάνει περίπου τα 410 χλμ. Παράλληλα το ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων προσφέρει επιπλέον 220 χλμ. αυτονομίας. Η συνολική λοιπόν αυτονομία του νέου Scala G-TEC φτάνει τα 630 χλμ..

Μόλις το απόθεμα φυσικού αερίου τελειώσει γίνεται αυτόματα η εναλλαγή στη χρήση βενζίνης. Η τοποθέτηση τώρα των τριών δεξαμενών φυσικού αερίου μειώνει το χώρο αποσκευών του Scala από τα 467 στα 339 λίτρα. Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Scala G-TEC θα ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.