Είστε εδώ

Auto News

Skoda: Η πρώτη Superb iV αποτελεί πραγματικότητα

του Γιώργου Ψαρρά

Μετά την επίσημη πρεμιέρα της πριν λίγες μέρες στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, η νέα Skoda Superb iV έκανε το επόμενο βήμα στην καριέρα της που τώρα ξεκινάει.

Αναφερόμαστε φυσικά στην έναρξη παραγωγής της νέας Superb iV, η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για τη Skoda, καθώς πρόκειται για το πρώτο της που διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η κατασκευή της νέας Superb iV πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της Skoda που βρίσκεται στο Κβασίνι της Τσεχίας. Στο εν λόγω εργοστάσιο προκειμένου να μπορεί να διεξάγεται η ταυτόχρονη παραγωγή των βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων αλλά και ηλεκτρικών Superb (παρότι διαθέτουν διαφορετικό δάπεδο), η Skoda προχώρησε σε μια τεράστια επένδυση ύψους περίπου 12 εκατομμυρίων ευρώ.

Παράλληλα η έναρξη παραγωγής της νέας Superb iV στο Κβασίνι συμπίπτει και με την υλοποίηση από τη Skoda μίας ολοκαίνουργιας, ψηφιακής διαδικασίας παραγωγής που κόστισε 1,2 εκατομμύρια ευρώ. H “dProduction” είναι μία hi-tech διαδικασία που συνδυάζει ψηφιακές λειτουργίες, οθόνες αφής και συστήματα πολυμέσων, κάνοντας καταμερισμό εργασιών σε ιδανικό χρόνο και αναγνωρίζοντας τον κάθε εργαζόμενο με βάση την ψηφιακή του ταυτότητα. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται εύρυθμη λειτουργία με μηδενικά λάθη και κορυφαίο ποιοτικό έλεγχο.

Υπενθυμίζουμε ότι η νέα Superb iV διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 1.4 TSI απόδοσης 156 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 ίππων, καθώς και μια μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh. Συνδυαστικά τώρα η ισχύς φτάνει τους 218 ίππους και η ροπή τα 400 Nm.

Είναι και αρκετά φιλική προς το περιβάλλον, αφού εκπέμπει κάτω από 35 γρ./χλμ. C02, ενώ αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να κινηθεί για 56 χλμ. (μετρήσεις WLTP). Το λανσάρισμα της νέας Superb iV στις  αγορές έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2020.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

WRC-ράλι Μόντε Κάρλο

Άνοιξε η αυλαία του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος με το shakedown του ράλι Μόντε Κάρλο, την επίσημη δοκιμή πριν την εκκίνηση. 

WRC-ράλι Μόντε Κάρλο

Μετά από 10.000 χλμ. σκληρών δοκιμών και μερικές εβδομάδες πριν εκδοθεί το δελτίο αναγνώρισης από τη FIA, το νέο αγωνιστικό μοντέλο της Renault Sport Racing, το Clio Rally, θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο ράλι Μόντε Κάρλο σε χρέη τελευταίου πλοηγού. 

Formula 1-McLaren Racing

Το 2019 ξεκίνησε η συνεργασία της McLaren Racing με τον Φερνάντο Αλόνσο ως πρεσβευτής της Βρετανικής μάρκας στη Formula 1 με έδρα το Γουόκινγκ.

WRC- Ράλι Μόντε Κάρλο

Με το πιο παλιό ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το 85ο ράλι του Μόντε Κάρλο ανοίγει η σεζόν του φετινού κύκλου με τα 13 ραντεβού.

Στον φετινό αγώνα (23-26 Ιανουαρίου) συμμετέχουν 4 περισσότερα πληρώματα από τον αγώνα της περσινής χρονιάς, ενώ σε μήκος είναι 19.55 χλμ. πιο «μικρός».

Mercedes - Benz

Το καλοκαίρι του 2020 οι αντιπροσωπείες της Mercedes σε όλη την Ευρώπη θα υποδεχτούν την ανανεωμένη E-Class, όμως η γερμανική εταιρεία δε μας άφησε να περιμένουμε μέχρι τότε για να δούμε τις αλλαγές, καθώς έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του μοντέλου σε πρωτότυπη μορφή.

Renault

Η τελευταία γενιά των Renault Twingo και Smart Forfour είχαν πάρα πολλά κοινά στοιχεία, αφού τα δύο μοντέλα είχαν εξελιχτεί από κοινού, όμως με τον ερχομό του 2020 το μοντέλο της Daimler έγινε αποκλειστικά ηλεκτρικό, αφήνοντας τη Renault να συνεχίζει την παραγωγή μόνη της.

Honda E Type R

Η Honda ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, Honda E, το οποίο έχει ανακοινωθεί ότι θα προσφέρεται με κινητήρες ισχύος 134 και 152 ίππων, όμως ποια είναι η θέση της σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ενός Honda E Type R;

WRC, πρόγραμμα 2020

Αρχικά το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2020 είχε ανακοινωθεί με 14 αγώνες, με την προσθήκη δύο νέων αγώνων σε Κένυα και Ιαπωνία.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Την «ακτινογραφία» της Cayenne Turbo S E-Hybrid αναλύει η Porsche, εξηγώντας μας όλες τις τεχνολογίες που ενσωματώνει και την κάνουν οδηγικά απολαυστική.

Volkswagen Golf

Τις τελευταίες μέρες έχουν πληθύνει οι διαρροές σχετικά με τις πιο γρήγορες εκδόσεις του Volkswagen Golf όγδοης γενιάς που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2019, με την τελευταία να μας δίνει την πιο σαφή εικόνα γύρω από την ιπποδύναμη της κάθε μίας.