Είστε εδώ

Auto News

Skoda: Έτοιμο το πρώτο Scala

του Γιώργου Ψαρρά

Tην επίσημη έναρξη παραγωγής του νέου Scala είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει η Skoda.

Tο νέο κόμπακτ διαστάσεων μοντέλο της τσέχικης εταιρείας με μήκος 4.362 χλστ. είναι ο ανεπίσημος διάδοχος του Rapid, ενώ η κατασκευή του θα πραγματοποιείται στο κεντρικό εργοστάσιο που βρίσκεται στη Μλάντα Μπόλεσλαβ.

Εκεί άλλωστε σχεδιάστηκε και εξελίχτηκε το νέο Scala, επομένως το τοπικό εργατικό δυναμικό της Skoda είναι άρρηκτα συνδεμένο μαζί του. Μάλιστα το νέο Scala είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Ομίλου Volkswagen. H εν λόγω πλατφόρμα επιτρέπει στο νέο Scala να αποτελέσει σημείο αναφοράς σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία, την ασφάλεια και το σχεδιασμό στην ανταγωνιστική του κατηγορία.

Παράλληλα η Skoda τονίζει πως το νέο Scala εκφράζει μια νέα σχεδιαστική της γλώσσα, η οποία μάλιστα θα εφαρμοστεί και σε μελλοντικά της μοντέλα. 

Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Scala έρχεται με μια γκάμα τριών κινητήρων βενζίνης και ενός πετρελαίου με την ισχύ τους να κυμαίνεται από 90 έως 150 ίππους, ενώ αργότερα εντός του τρέχοντος έτους θα αποκτήσει και έκδοση φυσικού αερίου (CNG).

Σημειώστε ότι όλοι οι κινητήρες του νέου Scala είναι άμεσου ψεκασμού, υπερτροφοδοτούμενοι, διαθέτουν σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διαδικασία της πέδησης, ενώ πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP.

H Skoda αναφέρει ακόμα ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2019 το νέο Scala θα προσφέρεται με τις αρχικές του εκδόσεις, ενώ το λανσάρισμα του στην Ευρώπη έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Scala πατώντας εδώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.