Είστε εδώ

Auto News

Skoda Citigoᵉ iV: Εξαντλήθηκε

του Σωτήριου Χάλλα

Η Skoda Βρετανίας αναγκάστηκε να αποσύρει το Citigoᵉ iV από τους καταλόγους πωλήσεων, επειδή το διαθέσιμο απόθεμα που έφτανε τα 400 μοντέλα, εξαντλήθηκε μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες.

Βέβαια σε ανάλογες περιπτώσεις όπου η ζήτηση ξεπερνά την παραγωγή οι άνθρωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας θα ήταν ιδιαίτερα χαρούμενοι και θα έκαναν ό,τι μπορούσαν για να ανταποκριθούν, όμως στην προκειμένη δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Φυσικά, ο λόγος είναι ότι η συναρμολόγηση νέων μοντέλων για τη Skoda έχει σταματήσει από τα μέσα Μαρτίου και κανείς δε γνωρίζει πότε θα αρχίσει ξανά. Προς το παρόν οι Τσέχοι έχουν αφήσει το ηλεκτρικό μοντέλο τους στη σελίδα της εταιρείας, όμως το έχουν αφαιρέσει από τον διαμορφωτή.

Τα παραπάνω αρχικά ήταν αναφορές στο βρετανικό Τύπο, όμως αργότερα επιβεβαιώθηκαν και από εκπρόσωπο της Skoda.

Το Citigoᵉ iV χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 83 ίππους και 210 Nm ροπής. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 36.8 kWh και χαρίζει αυτονομία μεταξύ 225 και 274 χλμ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 12.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 130 χλμ./ώρα.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.