Είστε εδώ

Auto News

Σέρτζιο Μαρκιόνε: Θα φέρει τα πάνω, κάτω στο FCA Group;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Μπορεί η θητεία του να λήγει στο τέλος του 2018 όμως ο Ιταλός έχει ακόμα μία σημαντική κίνηση να κάνει. Την 1η Ιουνίου θα ανακοινώσει τα σχέδια του ομίλου για τα επόμενα 5 χρόνια, γεγονός που αναμένεται με ιδιαίτερη ανυπομονησία στον κόσμο του αυτοκινήτου οπότε είναι λογικό να υπάρχουν και κάποιες διαρροές.

Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτές τις διαρροές, ο Μαρκιόνε θα ανακοινώσει ότι τα εργοστάσια στο Τορίνο και στο Πομιλιάνο θα σταματήσουν να κατασκευάζουν μοντέλα μαζικής παραγωγής όπως είναι εκείνα της Fiat και θα αναδιαρθρωθούν ώστε να συναρμολογούν τα SUV της Maserati και της Jeep.

Από την άλλη η παραγωγή των μικρών μοντέλων όπως είναι όλη η σειρά 500 και το Panda θα μεταφερθεί στην Πολωνία ενώ αυτά τα δύο μοντέλα θα είναι και τα μόνα που θα συνεχίσουν να φέρουν το σήμα της Fiat αφού η υπόλοιπη γκάμα θα καταργηθεί.

Ο λόγος για τη μεταφορά της παραγωγής είναι ότι το εργατικό κόστος στην Πολωνία είναι περίπου το ένα τρίτο από εκείνο στην Ιταλία οπότε δε συμφέρει να παράγονται μικρά μοντέλα με χαμηλό περιθώριο κέρδους σε χώρες με υψηλούς μισθούς. Αντίθετα όταν πρόκειται για ακριβότερα μοντέλα το ύψος των μισθών δεν αποτελεί τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Η μεταφορά της παραγωγής του Panda στην Πολωνία θα επιτρέψει στην Jeep να δημιουργήσει ένα νέο, ακόμα μικρότερο μοντέλο το οποίο θα παράγεται στην Ιταλία.

Τέλος, ένας ακόμα στόχος του ομίλου είναι σταδιακά να ακολουθήσει το παράδειγμα της Toyota, δηλαδή να αντικαταστήσει τους κινητήρες πετρελαίου με υβριδικά σύνολα που θα τη βοηθήσουν να παραμένει με ευκολία εντός των περιορισμών στους ρύπους που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ανάβαση Πιτίτσας

Tελευταία παράσταση του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων στην Πιτίτσα, τη γνωστή διαδρομή της Πάτρας,

Η Βάσω Κουρτίδου πίσω από το τιμόνι του ασημί Toyota Yaris της δεν συμμετείχε απλώς, αλλά “έγραψε” μια καλή επίδοση και αποχαιρέτησε τη φετινή χρονιά με ένα κύπελλο.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan GT R

Ο “Godzilla”, όπως είναι το προσωνύμιο του Nissan GT R, δίνει το παρών στο περίπτερο της ιαπωνικής μάρκας στην έκθεση αυτοκίνηση 2018 που γίνεται στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας.

Αυτοκίνηση 2018-BMW i3s

Το i3 είναι το ηλεκτρικό μοντέλο με το οποίο η BMW μπήκε στη νέα εποχή της αυτοκίνησης το 2013 που άρχισε να παράγεται και τώρα το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει την πιο ισχυρή του έκδοση με την ονομασία i3s στην Αυτοκίνηση 2018.

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Aυτοκίνηση 2018

Η έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2018», που άνοιξε τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 10 Νοεμβρίου, «γράφει» σημαντική αύξηση σε ό,τι έχει να κάνει με την προσέλευση επισκεπτών.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan e-NV200

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της επερχόμενης ηλεκτροκίνησης στη φετινή Έκθεση «Αυτοκίνηση 2018» αποτελεί σίγουρα το Νissan e-NV200.

Αυτοκίνηση 2018-Citroen C3 Aircross

Στο περίπτερο της Citroen μπορούμε ανάμεσα στα άλλα μοντέλα να δούμε και το C3 Aircross το οποίο έχει κερδίσει πληθώρα βραβείων μεταξύ των οποίων εκείνο του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2018 από τον δημοσιογραφικό οργανισμό Autobest.

Αυτοκίνηση 2018-Hyundai i30 N

Η Hyundai για πρώτη φορά αποφάσισε να μπει στα “χωράφια” των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με το i30 N το οποίο είδαμε και πέρυσι στην Αυτοκίνηση και το εγχείρημά της μόνο ως επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί ειδικά αν συνυπολογίσει κάποιος και την απειρία

Porsche

Αν κάποιος είναι κάτοχος μιας συλλεκτικής και αρκετά ακριβής Porsche θα εμπιστευτεί τον οποιοδήποτε για να φροντίσει το σέρβις της;

BMW

Η BMW έχει δηλώσει πολλές φορές ότι τα επόμενα χρόνια τα μοντέλα της θα στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση περνώντας πρώτα από το στάδιο των plug-in υβριδικών (PHEV).