Είστε εδώ

Auto News

Σέρτζιο Μαρκιόνε: Θα φέρει τα πάνω, κάτω στο FCA Group;

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε είναι ένας από τους σημαντικότερους διευθύνοντες συμβούλους που έχουν περάσει από τη Fiat και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξαγορά εταιρειών όπως η Jeep και η Dodge και τη δημιουργία του FCA Group.

Μπορεί η θητεία του να λήγει στο τέλος του 2018 όμως ο Ιταλός έχει ακόμα μία σημαντική κίνηση να κάνει. Την 1η Ιουνίου θα ανακοινώσει τα σχέδια του ομίλου για τα επόμενα 5 χρόνια, γεγονός που αναμένεται με ιδιαίτερη ανυπομονησία στον κόσμο του αυτοκινήτου οπότε είναι λογικό να υπάρχουν και κάποιες διαρροές.

Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτές τις διαρροές, ο Μαρκιόνε θα ανακοινώσει ότι τα εργοστάσια στο Τορίνο και στο Πομιλιάνο θα σταματήσουν να κατασκευάζουν μοντέλα μαζικής παραγωγής όπως είναι εκείνα της Fiat και θα αναδιαρθρωθούν ώστε να συναρμολογούν τα SUV της Maserati και της Jeep.

Από την άλλη η παραγωγή των μικρών μοντέλων όπως είναι όλη η σειρά 500 και το Panda θα μεταφερθεί στην Πολωνία ενώ αυτά τα δύο μοντέλα θα είναι και τα μόνα που θα συνεχίσουν να φέρουν το σήμα της Fiat αφού η υπόλοιπη γκάμα θα καταργηθεί.

Ο λόγος για τη μεταφορά της παραγωγής είναι ότι το εργατικό κόστος στην Πολωνία είναι περίπου το ένα τρίτο από εκείνο στην Ιταλία οπότε δε συμφέρει να παράγονται μικρά μοντέλα με χαμηλό περιθώριο κέρδους σε χώρες με υψηλούς μισθούς. Αντίθετα όταν πρόκειται για ακριβότερα μοντέλα το ύψος των μισθών δεν αποτελεί τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Η μεταφορά της παραγωγής του Panda στην Πολωνία θα επιτρέψει στην Jeep να δημιουργήσει ένα νέο, ακόμα μικρότερο μοντέλο το οποίο θα παράγεται στην Ιταλία.

Τέλος, ένας ακόμα στόχος του ομίλου είναι σταδιακά να ακολουθήσει το παράδειγμα της Toyota, δηλαδή να αντικαταστήσει τους κινητήρες πετρελαίου με υβριδικά σύνολα που θα τη βοηθήσουν να παραμένει με ευκολία εντός των περιορισμών στους ρύπους που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.