Είστε εδώ

Auto News

SEAT: Συμβουλές για τη σωστή χρήση του κλιματισμού

του Γιώργου Ψαρρά

Η θερμοκρασία στη χώρα μας έχει επανέλθει στα φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα και έτσι ο ήλιος, μετά τα σύννεφα και τις βροχές, έχει κάνει την επανεμφάνιση του.

Τα συστήματα κλιματισμού λοιπόν στα αυτοκίνητα έχουν αρχίσει και πάλι να δουλεύουν υπερωρίες. Είστε όμως σίγουροι ότι χρησιμοποιείτε σωστά τον κλιματισμό; H SEAT μας δίνει μερικές χρήσιμες συμβουλές για το πως να κάνουμε δροσερή την καμπίνα του αυτοκινήτου μας.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι να ενεργοποιούμε στη μέγιστη ένταση τον κλιματισμό μόλις εισέλθουμε στο αυτοκίνητο. Το καλοκαίρι η θερμοκρασία εντός ενός σταθμευμένου οχήματος μπορεί να φτάσει τους 60 βαθμούς Κελσίου. Σύμφωνα με την ισπανική εταιρία για να ρίξουμε τη θερμοκρασία 25 βαθμούς σε περίπου μισή ώρα χρειάζεται να ανοίξουμε πρώτα τα παράθυρα και τις πόρτες για ένα λεπτό προτού ξεκινήσουμε. Έπειτα μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τον κλιματισμό.

Συνήθως έχουμε την ανακύκλωση του αέρα κλειστή γιατί θολώνουν τα τζάμια, ενώ η SEΑΤ προτείνει να επιλέγουμε τη λειτουργία Auto, ώστε να ρυθμίζεται ομοιόμορφα και αποτελεσματικά η ροή του αέρα. Νωρίς το πρωί ακόμα και αν δεν έχει ζέστη, αλλά ψυχρούλα καλό θα είναι να ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό, ώστε να μη θολώσουν τα τζάμια.

Κάτι εξίσου σημαντικό είναι προς τα πού θα είναι στραμμένοι οι αεραγωγοί, καθώς οι περισσότεροι επιλέγουμε να μας έρχεται ο αέρας στο πρόσωπο. Το σωστό είναι οι αεραγωγοί να «κοιτούν» προς τα επάνω, ώστε να ρέει ο αέρας στην καμπίνα και να δροσίζει όλους στους επιβάτες. Μη ξεχνάτε επίσης να αλλάζετε κάθε 15.000 ή 20.000 χλμ. το φίλτρο του κλιματισμού.  

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η πολύωρη οδήγηση στον ήλιο μειώνει τα αντανακλαστικά και για αυτό πρέπει πάντα να υπάρχει η σωστή θερμοκρασία (προτείνεται 21,5 βαθμοί Κελσίου) εντός της καμπίνας.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.