Είστε εδώ

Auto News

SEAT: Συμβουλές για τη σωστή χρήση του κλιματισμού

του Γιώργου Ψαρρά

Η θερμοκρασία στη χώρα μας έχει επανέλθει στα φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα και έτσι ο ήλιος, μετά τα σύννεφα και τις βροχές, έχει κάνει την επανεμφάνιση του.

Τα συστήματα κλιματισμού λοιπόν στα αυτοκίνητα έχουν αρχίσει και πάλι να δουλεύουν υπερωρίες. Είστε όμως σίγουροι ότι χρησιμοποιείτε σωστά τον κλιματισμό; H SEAT μας δίνει μερικές χρήσιμες συμβουλές για το πως να κάνουμε δροσερή την καμπίνα του αυτοκινήτου μας.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι να ενεργοποιούμε στη μέγιστη ένταση τον κλιματισμό μόλις εισέλθουμε στο αυτοκίνητο. Το καλοκαίρι η θερμοκρασία εντός ενός σταθμευμένου οχήματος μπορεί να φτάσει τους 60 βαθμούς Κελσίου. Σύμφωνα με την ισπανική εταιρία για να ρίξουμε τη θερμοκρασία 25 βαθμούς σε περίπου μισή ώρα χρειάζεται να ανοίξουμε πρώτα τα παράθυρα και τις πόρτες για ένα λεπτό προτού ξεκινήσουμε. Έπειτα μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τον κλιματισμό.

Συνήθως έχουμε την ανακύκλωση του αέρα κλειστή γιατί θολώνουν τα τζάμια, ενώ η SEΑΤ προτείνει να επιλέγουμε τη λειτουργία Auto, ώστε να ρυθμίζεται ομοιόμορφα και αποτελεσματικά η ροή του αέρα. Νωρίς το πρωί ακόμα και αν δεν έχει ζέστη, αλλά ψυχρούλα καλό θα είναι να ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό, ώστε να μη θολώσουν τα τζάμια.

Κάτι εξίσου σημαντικό είναι προς τα πού θα είναι στραμμένοι οι αεραγωγοί, καθώς οι περισσότεροι επιλέγουμε να μας έρχεται ο αέρας στο πρόσωπο. Το σωστό είναι οι αεραγωγοί να «κοιτούν» προς τα επάνω, ώστε να ρέει ο αέρας στην καμπίνα και να δροσίζει όλους στους επιβάτες. Μη ξεχνάτε επίσης να αλλάζετε κάθε 15.000 ή 20.000 χλμ. το φίλτρο του κλιματισμού.  

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η πολύωρη οδήγηση στον ήλιο μειώνει τα αντανακλαστικά και για αυτό πρέπει πάντα να υπάρχει η σωστή θερμοκρασία (προτείνεται 21,5 βαθμοί Κελσίου) εντός της καμπίνας.

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

EuroNCAP

Τη συνωνυμία της με τη λέξη ασφάλεια επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά η Volvo καθώς το νέο XC40, απέσπασε την ύψιστη διάκριση των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.

Lamborghini Aventador και Huracan

Δε σταματά να μετρά επιτεύγματα στον τομέα της παραγωγής η Lamborghini.

Η ιταλική εταιρία των supercars λοιπόν ανακοίνωσε ότι η παραγωγή των Aventador και Huracan έφτασαν σε υψηλούς, για τα δεδομένα της Lamborghini πάντα, αριθμούς.

Toyota Supra

Όλα τα κεφάλαια από την ιστορία της Toyota Supra ενώθηκαν για πρώτη φορά κάτω από την ίδια στέγη.

Bentley

Ένα νέο διακοσμητικό υλικό δημιούργησε για τα μοντέλα της Bentley το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner.