Είστε εδώ

Auto News

Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης: Εντελώς αντίθετη στάση για Hyundai και Kia

του Σωτήριου Χάλλα

Τα τελευταία χρόνια δεν είναι σπάνιο φαινόμενο κάποιες μάρκες να μη συμμετέχουν σε εκθέσεις αυτοκινήτου που γίνονται ανά τον κόσμο επιλέγοντας να προωθήσουν τα μοντέλα τους με διαφορετικούς τρόπους.

Όσον αφορά τις Hyundai – Kia και το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης που θα πραγματοποιηθεί 7 – 17 Μαρτίου (5 Μαρτίου ανοίγουν οι πύλες για τους δημοσιογράφους), η πρώτη ανακοίνωσε ότι δε θα συμμετάσχει. Σε δηλώσεις της η Νατάσα Γουάντινγκτον, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Hyundai Βρετανίας ανέφερε ότι η κορεάτικη μάρκα “θα αναζητήσει άλλες, καινοτόμες στρατηγικές προώθησης των προϊόντων της αντί να παραστεί στη Γενεύη”.

Εκτός από τη Hyundai, μέχρι τώρα έχουν δηλώσει ότι δε θα συμμετάσχουν οι Volvo, Ford και Jaguar Land Rover, άλλες λόγω χαμηλών πωλήσεων σε συγκεκριμένες περιοχές – στόχους και άλλες επειδή δεν έχουν κάποια σημαντική πρεμιέρα.

Αντίθετα από τη Hyundai, η Kia θα είναι παρούσα και μάλιστα θα κάνει αισθητή την παρουσία της. Σύμφωνα με τον Στίβεν Κίτσον, υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της μάρκας για τη Βρετανία, “η Kia θα είναι οπωσδήποτε φέτος στη Γενεύη και έχει να δείξει πολλά νέα πράγματα!”.

Κατά πάσα πιθανότητα, ο Κίτσον αναφέρεται σε ένα νέο crossover που θα βασίζεται στο Ceed. Η πιθανότερη ονομασία είναι XCeed και πρόκειται για δικίνητη πρόταση η οποία θα χρησιμοποιεί την ίδια γκάμα κινητήρων με εκείνη του μικρομεσαίου των Κορεατών.

Ίσως η Kia παρουσιάσει και την plug-in υβριδική έκδοση του Ceed Sportswagon αν και το πιθανότερο σενάριο θέλει αυτό το λανσάρισμα να γίνεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης στον Σεπτέμβριο.

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.